خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پانزدهم

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

خیلی سریع بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و سه رأی.

پست سوم: ۳: دانلود فیلم شیش و بش صوتی توضیح دار مخصوص نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با شش رأی.

پست دوم: بخشنامه بانک مرکزی پیرامون عدم محدودیت نابینایان در افتتاح حساب و نیاز به امین: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با بیست و شش رأی.

و پست منتخب شما: آموزش کار با سایت ویدیویی و محبوب youtube: ارسال شده در سه شنبه، سی و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سی و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز: مریم شیبانی

خانم شیبانی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

اما در مرحله ی پانزدهم، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، شانزدهم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید. در پایان جشنواره در مردادماه امسال هم به سه نفر از کسانی که بیش از هفتاد مرحله در نظرسنجی شرکت کنن، به قید قرعه سه جایزه ی صد هزار تومنی هدیه خواهد شد. هرچی بیشتر از هفتاد مرحله شرکت کنید، امتیاز و شانس بالاتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پانزدهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و یک تا چهارده مهر هزار و سیصد و نود و یک مورد بررسی قرار گرفتن و این سه پست به عنوان کاندیدا انتخاب شدن:

1: ازدواج نابینایان: ارسال شده در دوشنبه، بیستم شهریور هزار و سیصد و نود و یک، توسط فاطمه جوادیان.

2: آموزش صوتی و گام به گام تنظیم هشدار تلفن برای گروه خاصی از مخاطبین: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و نهم شهریور هزار و سیصد و نود  و یک، توسط مجتبی خادمی.

3: دانلود فیلم سینمایی رنگ خدا توضیح دار مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، اول مهر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

منتظر نظرات سازنده ی شما هستم.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پانزدهم»