خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهاردهم

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

خیلی سریع بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست سوم: فارسیساز تلفن همراه! برای نابینایان!: ارسال شده در سه شنبه نهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با هشت رأی.

پست دوم: چرا ما نابینا ها گاهی اوقات در جمع احساس تنهایی می کنیم؟!: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با بیست و شش رأی.

و در نهایت، پست برتر سال اول سایت گوشکن از نظر شما: عیدی من به شما: آموزش واریز به تمام کارت های شتاب و نه فقط ملی!: ارسال شده در دوشنبه، هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سی و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: امید بدویان.

امید عزیز، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظر خودتون رو جهت ارسال مستقیم شارژ، به ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

حالا بریم سراغ مرحله ی چهاردهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، چهاردهم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه برنده ی شارژ دو هزار تومنی این مرحله بشید. باز هم یادآوری میکنم که مردادماه امسال، در پایان جشنواره، به سه نفر از کسانی که بیش از هفتاد مرحله در نظرسنجیها شرکت کردن، به قید قرعه سه جایزه ی یک ملیون ریالی اهدا خواهد شد. هر قدر بیش از هفتاد مرحله شرکت کنید، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهاردهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و یک تا چهاردهم شهریور هزار و سیصد و نود و یک مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان مطالب برگزیده مشخص شد:

1: بخشنامه بانک مرکزی پیرامون عدم محدودیت نابینایان در افتتاح حساب و نیاز به امین: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

2: آموزش کار با سایت ویدیویی و محبوب youtube: ارسال شده در سه شنبه، سی و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

3: دانلود فیلم شیش و بش صوتی توضیح دار مخصوص نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

منتظر حضور پررنگ شما هستم.
سیزده به در خوش بگذره.
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهاردهم»

قبول نیست. رای باطل حساب میشه.
از این ناراحتم که در آخر بدون شک یکی از برندگان هستید.
به نظر من شما ادامه ندید بهتره.
حالا خود دانید، خواستید ادامه ندید ولی من میگم ادامه ندید

خب بدون شک گزینه دو مناسب هست. چون روش زحمت کشیده شده. ولی گزینه یک تنها یه خبر خوش هست که از طرف بانک مرکزی داده شده و فقط اینجا هم منتشر شده و دیگر هیچ.

کامبیز بیا این سیزدَ به دری چت نکن به جای این کارا برو جوج بخر مردم بخورن. یه عمر حرف زدی الان باید پای لرزشم بشینی.