خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و هشتم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

مجموع کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست سوم: درس ۳ از سری دروس شنیداری تدریس زبان انگلیسی: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم مرداد  هزار و سیصد و نود و دو، توسط Eagle، با بیست و دو رأی.

پست دوم: مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شمال در مرداد ۹۲ بخش اول: ارسال شده در یکشنبه، دهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با بیست و سه رأی.

و پست منتخب شما: آموزش کار با GPS مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، نوزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط محسن ندرلو، با بیست و چهار رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل، کسی نیست جز: سعید صادقانی.
سعید گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون رو برای دریافت شارژ، به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

و حالا بریم سراغ مرحله ی بیست و هشتم:

در این مرحله، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، یازدهم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید و برنده ی شارژ دو هزار تومنی به قید قرعه بشید.
در مردادماه امسال، در مرحله ی هفتاد و نهم که مرحله ی پایانی جشنواره هم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره مشارکت داشتن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از عدد شصت و پنج باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی بیست و هشتم، مطالبی که از تاریخ پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم مهر هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: به نظر شما یک فرد نابینا چطور باید چای بریزد؟: ارسال شده در جمعه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

2: کتابها و مواد آموزشی مربوط به بورس مناسب نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، سوم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط علی اکبر حاتمی.

3: دانلود اولین برنامه ی زندگی ادامه داره: ارسال شده در سه شنبه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر سرمدی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۲ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و هشتم»

سلام پست شماره ی ۳
آقای حسینی تو ی جای متن به جای ۱۱ اردیبهشت ۹۶ نوشتید ۱۱ مرداد ۹۶
اگه خودتون یا مدیرا اصلاحش کنید بهتره

از اونجایی که برنامه زندگی ادامه داره حاصل زحمات شش هفت نفر از همکارانم بود و بیش از ۵۰ قسمت از اون تولید شد، من هم گزینه ۳ رو انتخاب میکنم.
یاد آیتم های اون برنامه به ویژه گشت سپید و خانم غنی بخیر که الان در کشور آمریکا هستن.