خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و هفتم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

مجموع کل آراء: شصت و چهار رأی.

پست سوم: دستور پخت کیک کشمشی در رستوران محله : ارسال شده در جمعه، بیست و یکم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط ساجده، با پنج رأی.

پست دوم: تبدیل متون اسکن شده و تصاویر حاوی متن به متن قابل خواندن با OCR آنلاین RoboBraille: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط میثم امینی، با پانزده رأی.

و پست منتخب شما به عنوان برترین پست سال دوم فعالیت سایت گوشکن: عصا زدن را به کودک نابینا از بچگی بیاموزید!: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با چهل و چهار رأی.

و اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز” حمیدرضا آب‍روشن.

حمید‍رضای عزیز ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی بیست و هفتم:

در این مرحله، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، نهم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال، در پایان جشنواره در مرحله ی هفتاد و نهم، به سه نفر از کسانی که بیش از شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کرده باشن، به قید قرعه، سه جایزه ی صد هزار تومنی اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج بار باشه، امتیاز و در نتیجه شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی بیست و هفتم، مطالبی که از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش کار با GPS مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، نوزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط محسن ندرلو

2: درس ۳ از سری دروس شنیداری تدریس زبان انگلیسی: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم مرداد  هزار و سیصد و نود دو، توسط Eagle.

3: مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شمال در مرداد ۹۲ بخش اول: ارسال شده در یکشنبه، دهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

دوتا نکته:

اول این که لینکهای دانلود پست اول کاملاً از بین رفته که امیدوارم مدیران یا نویسنده ی پست اونها رو اصلاح کنن.

دوم این که یادآوری میکنم که پستهایی که به صورت مجموعه منتشر شدن، یک بار یکی از قسمتهاشون به نمایندگی از کل مجموعه انتخاب میشن و دیگه قسمتهای بعدیشون انتخاب نخواهند شد.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و هفتم»

سلام در رو نبندید من رسیدم. 🙂 🙂 😉
فکر کنم از این به بعد دیگه پست ها رقابتشون شدید بشه و انتخاب پست برتر برای کاربران هم سخت بشه!
من! پست شماره دو رو انتخاب میکنم.