خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
بشتابید: استفاده از اسنپ بدون گوشی اندرویدی امکانپذیر شد

درود بر همه دوستان گرامی. امیدوارم که همگی روز به روز در حال بهتر شدن و پیشرفت باشیم. امروز خدمت رسیدم با آموزش استفاده از اسنپ وب که همون اسنپ خودمونه ولی بدون نیاز به گوشی اندروید و با استفاده از مرورگر‌ها امکانپذیر شده. دیگه اونایی که گوشی اندروید ندارن غمشون نباشه چون دیگه همه می‌تونن از اسنپ محبوب خودمون استفاده کنن و حالشو ببرن. سخن کوتاه می‌کنم و شما رو به شنیدن فایل صوتی این آموزش به مدت حدوداً ۲۰ دقیقه از این لینک دعوت می‌کنم. تا درودی دیگر بدرود.

۲۵ دیدگاه دربارهٔ «بشتابید: استفاده از اسنپ بدون گوشی اندرویدی امکانپذیر شد»

با سلام و احترام و تشکر از آموزش مفید شما. در مورد اینکه چرا بار اول درخواست اسنپ نیومد بله باید کد معرف را بدون gmail وارد کنیم درسته اما بنده هم بدون gmail کد دادم ولی بعد از ثبت کد درخواست اسنپ نیومد و فرد بینا هم این گزینه را نمیدید اما وقتی دوباره مراحل را طی کردم رایگان بود و درخواست اسنپ هم ظاهر شد. به هر حال این وب اسنپ برای گوشیهای آیفون که برنامه را دیگه نمیتونند نصب یا آپدیت کنند و هم چنین برای گوشیهای سامسونگی که موقع فعالسازی پیغام خطای به روز نبودن سرویسهای گوگل پلی را میاره خیلی مفید هست.

درود بر داریوشِ بزرگ نترسیدی تو محله پست دادی منافقِ خوش صدا مزدور مستکبر بیبیسی صدای آمریکای جنایت کار راستی چرا یه کنسرتِ دوبل با اِبی نمیدی خَخَخَ آموزشت را دانلود میکنیم و میگوشیم موفق باشید فرزند

درود
داریوش جان بی عینک یا با عینک اینو جدی نگیر فقط بخند دیگه من نمی دانم ای مطلب در مورد چیه اما الهام توضیحاتش بسیار کامل بود برای این مورد من خواستم تشکر کنم و بگم که امیدوارم دان کنمش وبفهمم که این چیه واقعنی .

آقای جوادی ما نفهمیدیم وقتی شما به مقصد رسیدید چطور به طرف امتیاز دادید باید چه کار کنیم و بعذی جاها هم اصلا نمیگفتید آیا دارید واقعا چه کار میکنید آیا اینتر میزدید یا کار دیگر میکردید من جسارتا درست این اسنپ را نفهمیدم

جناب جوادی من بر اثر تمریناتم فهمیدم چه موقع چه کار می کردید و معذرت میخواهم از شما. فقط خواستم بفهمم اول موقعی به مقصد میرسید چطور باید درر حسابتان رفته امتیاز دهید و دوم یه منوی بود که نوشته بود کرایه دادن. آیا باید کرایه را به خود راننده بدهیم یا در کامپیوتر حل و فصل بشه. و در آخر آیا باید ساین اوت بشیم بیاییم بیرون و برای بار های بعد باید ایمیل و همون کارهای اول را کرد یا کار دیگر و جسارتا چطور؟ با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید