خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
ترفند: چگونه از سرویس های مختلف اسنپ استفاده کنیم

با سلام به هم محلی های عزیز و گرامی.

این روز‌ها استفاده از اپلیکیشن اسنپ برای یافتن تاکسی و تردد در شهر‌هایی مثل اصفهان، شیراز، مشهد، تهران و … به امری عادی بدل شده است.
کیفیت بالای خدمات و قیمت پایین سرویس‌های ارائه شده از سوی این شرکت باعث شده که کاربران اشتیاق زیادی به استفاده از آن نشان دهند.
همین موضوع هم باعث شده اسنپ به فکر ارائه سرویس‌های جانبی در اپلیکیشن خود بیافتد.

پیشتر در قالب
این ترفند،
به چگونگی برچسب گذاری و استفاده از اپلیکیشن اسنپ پرداخته بودیم اما از آن زمان تا کنون، هم دامنه‌ی کاربران اسنپ افزایش پیدا کرده؛ چرا که اسنپ چند کلانشهر کشور را هم تحت پوشش خدمات خود قرار داده است و هم امکانات دیگری به این برنامه اضافه شده است. در این ترفند به شما خواهیم گفت که چطور می‌توان از این سرویس‌های جانبی، استفاده کرد.

اسنپ در حال حاضر امکان تردد را در چهار قالب مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این چهار قالب عبارتند از: اسنپ رز، اسنپ باکس، اسنپ پلاس و اسنپ اکو. برای آنهایی که با این سرویس‌ها آشنایی ندارند باید توضیح دهیم که سرویس اسنپ رز، مخصوص بانوان محترم است و هر گاه خانمی بخواهد برای داشتن سفری آسوده، با یک راننده خانم تردد کند، می‌تواند از این سرویس استفاده کند.
اسنپ باکس برای ارسال بسته است و در واقع سرویس پیک موتوری اسنپ به حساب می‌آید.
اسنپ plus هم به درد وقت‌هایی می‌خورد که می‌خواهید با اتومبیلی گرانقیمت سفر کنید. سرویس اسنپ اکو هم که همان سرویس قدیمی اسنپ است.

حال فرض می‌کنیم که شما می‌خواهید بسته‌ای را برای کسی ارسال کنید و تصمیم دارید این کار را به کمک اسنپ انجام دهید. به این منظور، کافی است وارد اسنپ شده و به همان شیوه‌ی همیشگی، مبدأ و مقصد را مشخص کنید.
بعد از تعیین مقصد، در همان قسمت که دکمه‌ی درخواست ماشین قرار دارد، با دو انگشت از چپ به راست یا بر عکس، روی صفحه بکشید. به این ترتیب، با یک یا دو بار انجام این کار می‌توانید صفحه‌ی مربوط به اسنپ باکس را پیدا کرده و قیمت را در آن صفحه بررسی کنید و در صورت تمایل، دکمه‌ی درخواست را لمس کنید.
به این ترتیب، شما اعلام کرده‌اید که یک پیک موتوری لازم دارید. شما می‌توانید همین شیوه را برای پیدا کردن اسنپ رز یا پلاس هم انجام دهید. در حالت پیشفرض، صفحه‌ی اسنپ اکو انتخاب شده است. فقط دقت داشته باشید که قیمت سفر در هر کدام از سرویس‌ها ممکن است متفاوت باشد. لذا پیش از لمس دکمه‌ی درخواست سفر، حتماً قیمت را بررسی کنید.

آپدیت: اسنپ در بروز‌رسانه تازه‌ای که اخیراً منتشر کرده این مشکل را حل کرده؛ به طوری که چهار گزینه با نام‌های سرویس‌های مختلف در بالای دکمه‌ی درخواست اسنپ تعبیه شده که شما دیگر نیازی به کشیدن انگشت نخواهید داشت و با لمس هر گزینه، قیمت سفر با آن سرویس در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

منبع: ستون ترفند های وبسایت پکتوس

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «ترفند: چگونه از سرویس های مختلف اسنپ استفاده کنیم»

سلام وقت بخیر! دیگر نیازی به تغییر صفحه نیست! بلکه همونجا گزینه ها بعد از عبارت سفر سلامت ظاهر میشه که میتونید روی هنمون گزینه ی مورد نیاز بزنید و این کار روند رو سریعتر کرده.
سبز باشید و شاداب. اسنپ رو آپدیت کنید حالش رو ببرید.

سلام امید جان.
بله به این نکته در پایان نوشته اشاره شده.
آپدیت: اسنپ در بروز‌رسانه تازه‌ای که اخیراً منتشر کرده این مشکل را حل کرده؛ به طوری که چهار گزینه با نام‌های سرویس‌های مختلف در بالای دکمه‌ی درخواست اسنپ تعبیه شده که شما دیگر نیازی به کشیدن انگشت نخواهید داشت و با لمس هر گزینه، قیمت سفر با آن سرویس در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
اگه بروزش نکرده باشن باید از ترفند بالا استفاده کنن.
در صورتی هم که آپدیتش کرده باشن، طبق این گزارش میتونن استفاده کنن.
موفق باشی.

سلام
خیلی عالی بود حتما استفاده میکنیم
ولی این اسنپ ها یه مشکل هم دارند!
چند وقت پیش ما از ترمینال کاوه میخواستیم بیاییم منزل,
یه اسنپ گرفتیم
وقتی تماس گرفتیم و باهاش صحبت کردیم,
و فهمید ترمینال هستیم,
گفت:
چون باید دُر بزنم, پس نمیام و به ما گفت که سفر را لغو کنیم.
بعد یکی دیگه گرفتیم که اونم بدون اینکه به ما بگه از طرف خودش سفر را لغو کرد.
متاسفانه این مشکلات هم هست.
ممنون از این پست و اطلاعاتی که به موقع به دست ما میرسونید.

خانم کاظمیان بزرگوار سلام.
به هر حال استفاده از تاکسی های اینترنتی تازه داره در ایران جا میفته و به تدریج مسافران و رانندگان با فرهنگ استفاده از اون هم خو میگیرن.
به ساناز خانم سلام برسونید.
ارادت.

سلام دقیقاً؛ برلی من هم همین اتفاق افتاد اما آنقدر اسنپ گرفتم تا بالاخره یکی قبول کرد بیاد ترمینال کاوه دنبالم. در این موارد بهتر است شما سفر را لغو نکنید بلکه بگذارید که خود راننده این کار را انجام بدهد.

سلام
بسیار آموزش کاربردی ای بود .
برای نابینا ها خیلی مناسبه و همین طور اسنپ باکس اش و اون که برای خانم ها تعبیه شده .
چون میدونم که غیر از کپی گواهینامه و شماره ماشین , چیزی از راننده برای وثیقه نمیگیرند , یا نمیگرفتند در ابتدا و این برای خانم های تنها کمی مشکل امنیتی هم میشد داشته باشه .
در ضمن شنیدم که خیلی از راننده ها , همون طور که خانم کاظمیان فرمودند با بعضی مسیر ها مشکل دارند و کمی دلبخواهی رفتار میکنند .
مثلا مسیرهای خاکی یا نزدیک , یا یک طرفه که مجبورند دور بزنند و به صرفشون نیست با این مبلغ کرایه رو کنسل میکنند .
حال اینکه آژانس اینگونه نیست و راننده موظف هست تا با کرایه معلوم , هر مسیری که در زمان نوبتش بخوره , با کرایه مصوب آژانس بره .
ولی روی هم رفته , برای ما خیلی مناسب هست , به خصوص زمانهایی که در جاهایی هستیم که بهش آشنا نیستیم و یه جورایی تاکسی همیشگی مون هست .
خیلی از راننده ها این اپلیکیشن رو نصب کردند , و خیلی ها هم مثل این راننده گذری ای که باهاش حرف میزدم , از خیر اسنپ گذشته بود , یا گزینشی مسافر قبول میکنند .
در ضمن باید بگم که شنیدم که ازشون کمیسیون هم میگیرند که بعد از پرسشم , گفت که از محل پرداخت های اینترنتی ای که برخی دارند , مثل آژانس کمیسیونشون رو کم میکنند .
روی هم رفته میدونم که برای هر دو طرف جای پیشرفت و همه گیر شدن رو داره و خیلی از راننده ها , به علت اینکه تقریبا آزاد هستند و در هر محل و مکانی مشتریشون رو دارند , حتی پاره وقت , به این سرویس تمایل دارند .منتها اگه مدیریتی هم کم کم روش اعمال بشه , بهتر میشه .
زنده باشی و همیشه شاد به همراه خانواده محترمت .

آقا مهدی گل سلام.
آره. در آژانس ها ۲۰ درصد از راننده کمیسیون میگیرند، اما این میزان در اسنپ ۱۳ درصده.
به هر حال قیمت بسیار پایینتری که نسبت به آژانس داره، به نظر من که خیلی به صرفه هستش.
ضمن اینکه اینجوری فرد نابینا دقیقا میدونه چه نوع ماشینی دنبالش میاد، با چه رنگی، راننده کیه، شمارش چیه و بعدا به هر دلیلی اگه ازش راضی نبود، میدونه یه جایی هست که بخواد مطرح کنه.
بنابر این، رانندگان هم که تمام اطلاعاتشون میدونن در اختیار مسافر هست و جایی هم هست که ازشون حمایت کنه، برخورد بهتری دارن و مثلا در فصل گرما، موظفاً از کولر استفاده کنن.

دیدگاهتان را بنویسید