خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

صرفا جهت تغییر مزاج!!!

با سلام مجدد. این هفته هم خدمت رسیدم تا خبرهای جدیدی رو به اطلاع برسونم، ولی این بار نه از زبون کلاغا بلکه از زبون خودم چون بعضیا از کلاغ خوششون نمیاد!

این هفته رئیس هیأت مدیره ی مجتمع آموزشی ابابصیر که خیلی هم داره برای خدمت به دانش آموختگان این مؤسسه تلاش می کنه اعلام کرد ما برای تشویق افراد نابینا به ورزش تصمیم داریم یک سانس از سالن ورزشی ابابصیر رو در اختیار دانش آموختگان قرار بدیم تا برن اونجا ورزش کنن حالشو ببرن. آقای بووووق از زحمات شما کمال تشکر رو داریم ولی کار زیاد برای افراد تو سن شما خوب نیست خواهشا انقدر زحمت نکشید پول این سانس رو هم بگزارید رو مابقی اجاره ها همه جا گرونیه یه وقت پول کم نیارید!!!

راستی داشت یادم میرفت خبر رسیده دو تا از دانش آموزای ابابصیر که اتفاقا از خط بریل برای تحصیل استفاده میکردن گواهی نامه ی رانندگی گرفتن و دارن با خاور از اصفهان برای بازار تره بار تهران بار میبرن. ولی هرچی تلاش کردم نفهمیدم بارنامه های این دو تا دوستمون به خط بریله یا این که منشی شون براشون زحمتشو میکشه.

اون هفته کانون نصر و انجمن جوانان اصفهان دوره های آموزشی مهارت های جنسی برای اعضا برگزار کردن ولی به دلایلی کانون نصر این دوره رو برای آقایان برگزار نکرد و علی آقا هم که دید انجمن جوانان هم به دلایلی مشابه کارشناس نداره خودش دست به کار شد و رفت نقش کارشناس رو ایفا کرد حالا این دو تا کلاس مفید بود یا نه ما که نمیدونیم. ولی انجمن جوانان که میخواست تو کنسل شدن کلاسها هم از رقیب دیرینش عقب نمونه اومد و کلاس نوت نویسی موسیقیش رو کنسل کرد تا در همچی با کانون نصر مساوی باشن!!!

اگه دانشجوهای دانشگاه آزاد اصفهان اجازه بدن یه انتقاد خیلی سازنده از رئیس دفتر فروق سبز داشته باشیم، آقای … امسال که گذشت ولی خواهشا سال دیگه وقتی نشریه تون منتشر شد و دانشجواتو اردو بردی وقت کردی یه دوتا جزوه هم بده براشون بخونند، این استودیوهاتون تار عنکبوت بست به خدا!!! خب حد عقل کلیداشون رو بده دانشجوا کیف و وسایلشون رو داخلشون بذارن.

چند هفته ی پیش متأسفانه یکی از مدد جوهای بهزیستی اصفهان داخل اون محل گود برداری کنار حیاط بهزیستی کل افتادو یه شبی رو اونجا مهمون بود! حالا که یکمی سلامتیشو بدست آورده رئیس محترم بهزیستی داره مقدمات انتقالش به یه مرکز دیگه رو فراهم میکنه! ما همیشه دیده بودیم مدد جو ها بخاطر مشکلات اخلاقی از خوابگاه بهزیستی اخراج میشن یکی نیس بگه آخه گناه این نابینای بخب برگشته چیه؟ آقایونی که اسمتون مددکار، هرکسی که مشکل پیدا میکنه رو که نباید اخراج کنین، حقوق میگیرید که مشکلشو حل کنید.

   خب خدارو شکر ما نمردیم و عمرمون قد داد افتتاح متروی اصفهان رو میتونیم تا چند روز دیگه ببینیم، البته شایدم نبینیم، ولی به هر حال وقتی افتتاح شد و سوارش شدید و سیستم گویای مترو ایستگاه ها رو اعلام کرد علی آقا اگه گفت با پیگیری های انجمد جوانان این سیستم نصب شده باور نکنیدااااا چون این کار رو شهرداری برای رفاه حال بیسوادان و سالمندان انجام میده. آخه دفه ی قبل بعضیا مدام پیام دادن با پیگیریای ما بود که شرکت واحد سیستم گویا رو اتبوساش نصب کرد!!!

خب این هفته هم که ناپرهیزی کردیم و خیلی شفاف انتقاد کردیم موفق باشید خدا نگهدار. مامانم سفره پهن کرد بهش گفتم: میخوای شام بیاری؟؟؟ گفت: پ ن پ می خوام گلهای سفره رو آب بدم!!!

 

۹ دیدگاه دربارهٔ «صرفا جهت تغییر مزاج!!!»

ببخشید به جای انجمن جوانان گفتم موج نور
کلاس نت نویسی هیچ ربطی به جوانان روشنبین نداشت
این کار با پیگیری مسعود کاوشانی عزیز که همین محله هم پست داد انجام شد
اما به دلیل هزینه های بسیار آقای داود جعفری نتوانست حضور یابد

دیدگاهتان را بنویسید