خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان. نتایج مسابقه نور آسمانی

سلام. وقت بخیر. ضمن عذرخواهی بابت تأخیر در اعلام نتایج, و با قدردانی از شما به خاطر استقبال از این برنامه, به آگاهی می رسانیم قرعه کشی مسابقه نور آسمانی که به مناسبت زادروز حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شده بود, همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) انجام شد و از میان 73 شرکت کننده تعداد ده نفر به شرح ذیل انتخاب شدند:
خانم¬ها و آقایان معین باغشاهی, نیره صرامی, حسین پوررحیمی, اکبر قدیری, سودابه قهدریجانی, مهرداد صادقی, سید محمد نیکزاد, مینا جهانیان, منصوره مظاهری, و امیر دیبایی.
برندگان ساکن شهر اصفهان لطفا با مراجعه به کتابخانه فاطمه زهرا جایزه خود را که فلش با ظرفیت 8 گیگابایت است دریافت کنند. جوایز سایر برندگان به نشانی آنها فرستاده خواهد شد.
نشانی ما: اصفهان- خیابان فروغی, کوچه 32, جنب بانک صادرات.
تلفن: 031133373136

۴ دیدگاه دربارهٔ «کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان. نتایج مسابقه نور آسمانی»

درود
چه جالب خاهر من دوباره برنده شد
بریم بفروشیم فلشو
انگار فعلا پولش لازمتره
راستی آقای unknown person مگه شما نمیدونی کامنت ها باید یا کفایی باشن یا عینی
به همه تبریک میگم به خصوص خاهرم و نیره و مینا
چون بقیه رو نمیشناسم ممنون از اطلاع رسانی

کاش این جناب unknown person اقلا از شما حرف شنوی داشته باشه. البته کفایی و عینی بحثش چیز دیگری است و به این قضیه ارتباط ندارد. ولی خب به هر حال منظور را می رساند. کمی جدیتر بنویسم: من راستش هیچ از این خوشمزگی نخنمای “اول شدم” و اینها خوشم نمی آید. فکر می کنم یکجور توهین به دیگران است که وقتشان را صرف مهمل خواندن کنند. خودم متوجهم که لحنم تند است, ولی متأسفانه این قضیه چندین بار تا حالا تکرار شده و ظاهرا جز درشتگویی چاره ای برای متوقف کردنش نیست.

سلام
طاعات و عباداتتون قبول باشه
میشه یکی واسه من توضیح بده ک این قسمت دقیقا به چه معناس ؟ “جوایز سایر برندگان به نشانی آنها فرستاده خواهد شد.”
من ک تماس گرفتم واسه پیگیری جایزه م ، یه خانومی بم گفت ک معلوم نیس این آقای عابدی چیکار کرده . “حالا صحبت میکنیم ” « اگر امکانش بود» واستون جایزه رو پست میکنیم ک الان یه ماهه از اون اگری ک گفتن میگذره و خبری از جایزه مونم نیس 🙁

دیدگاهتان را بنویسید