خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
چهارمین پست اندرویدی چشمه:

سلام بر هم محله ایها.
چطورین شما؟
خوبین آیا؟
منم خوبم اما خخخ.
امروز یه مقایسه کامل براتون آوردم.
مقایسه میان سیستم عامل اندروید و سیستم عامل I O S شاید براتون جالب باشه و باعث بشه راحتتر تصمیم بگیرید که گوشی اندرویدی بخرید یا آیفون.

ممکن است بسیاری از دوستان شما تصمیم به خرید نسخه ی جدید آیفون گرفته باشند و حاضر باشند مبلغ هنگفتی را بابت این دستگاه هزینه کنند. در این مقاله ۱۰ ویژگی اندروید معرفی می شوند که باعث برتری آن نسبت به iOS شده و نظر خیلی‌ها را نسبت به این سیستم عامل عوض خواهند کرد.

مطمئنا برجسته ‌ترین برتری اندروید امکان شخصی سازی فوق العاده ی آن است. شما می‌توانید آیکون‌ها لانچر حتی کل ظاهر دستگاه را عوض کنید و به دوستان آیفونی خود ویجت‌های فوق العاده ای را در صفحه ی خانگی نشان بدهید. البته آن‌ها به شما خواهند گفت که بسیاری از ویژگی‌های اندرویدی به نسخه ی جدیدiOS اضافه شده است، مثلا پنل هشدارها و پشتیبانی از صفحه کلید غیر اپلی، اما هنوز هم خیلی از امکانات اندرویدی هست که در آیفون‌های گران قیمت وجود ندارد، و البته فراموش نکنید به زودی بسیاری قابلیت‌های تازه‌تر با نسخه ی جدید اندروید از راه خواهد رسید.

1. مدیریت بهتر نرم افزارها

در منوی Setting اندروید و در بخش Application Manager می‌توانید نرم افزارهایتان را Force Close کنید، آن‌ها را حذف کنید یا کَچ را پاک کنید و نرم افزارتان را به روز اول برگردانید. حتی نرم افزارهای غیر مفید را می توانید غیر فعال کنید، اما بهتر از همه این که می توانید نرم افزارهایی که دوست دارید به جای نرم افزارهای پیش‌فرض سیستم عامل قرار دهید؛ مثلا وقتی پیام‌های متنی به نرم افزار دیگری فرستاده شوند، لانچر تغییر کند و اگر از مرورگر پیش فرض راضی نبودید براوزر دیگری را از فروشگاه گوگل یا هر منبع دیگری انتخاب کنید.
البته در iOS8 نیز می‌توان نرم افزاری را با بیرون انداختن از App Switcher بست یا با نگه داشتن انگشت بر روی آیکونش آن را حذف کنید، یا از طریق آی تونز نرم افزارهایتان را نصب و حذف کنید اما مثلا نمی‌توانید کنترلی بر روی این که آیا سافاری در دستگاه شما موجود باشد یا خیر، ندارید و البته برازرهای دیگر هم به خاطر محدودیت‌های نرم افزاری تجربه‌ی زیاد متفاوتی را ارائه نخواهد داد.

۲. ویجت‌ها در صفحات خانگی و صفحه‌ی قفل

این که اپل سرانجام اجازه داده که در پنل ناتیفیکیشن‌ها ویجت‌ها حضور داشته باشند مطمئنا امکانی فوق العاده خواهد بود اما برای کاربران اندروید این قابلیتی آشنا و قدیمی است. اندرویدی‌ها می‌توانند هم در صفحات خانگی و هم صفحه‌ی قفل دستگاه ویجت‌های مختلفی را نصب کنند.
اکثر ویجت‌ها همراه با اپلیکیشن‌هایی که از فروشگاه نرم افزاری دریافت می‌شود بر روی دستگاه نصب می‌شوند و مثلا می توانید از طریق ویجت نرم افزار قدم شمار مسافتی که طی کرده اید و انرژی که مصرف شده را بر روی صفحه ی خانگی خود ببینید و یا با ویجت نرم افزار Google Keep یادداشت‌های سریع و یادآوری‌های صوتی را بر روی صفحه‌ی خانگی داشته باشید. حتی نرم افزارهایی مانندElixir 2 Widget به کاربر امکان می‌دهد ویجت‌هایی شخصی ساز را بر روی دستگاه خود داشته باشیم.

۳. شخصی سازی کامل رابط کاربری

رابط کاربری سیستم عامل اپل بسیار زیبا و چشم نواز است اما طی سال‌های تغییر زیادی نداشته است، هنوز آیکون‌های مستطیلی قدیمی که پشت سر هم چیده شده اند و حتی کاربر نمی‌تواند آیکونی غیر کاربردی را از صفحه ی اصلی حذف کند و باید با ورق زدن صفحات متعدد به نرم افزار مورد نیازش دسترسی پیدا کند، شاید تنها شخصی سازی ممکن تغییر والپیپر است.
اما از سوی دیگر کاربران اندروید می توانند اکثر رابط کاربری را به سادگی عوض کنند. نرم افزاری را از منوی نرم افزارها حذف کرده و از شلوغ شدن جلوگیری کنید، و از ویجت‌ها در کنار اپلیکیشن‌ها استفاده کرده یا حتی با نرم افزارهایی مانند Beautiful Icon Styler یه سرعت آیکون‌های صفحه ی خانگی را تغییر دهید. حتی اگر بخواهید تغییرات کاملی را ایجاد کنید می توانید یکی از صدها لانچر موجود در فروشگاه گوگل را به انتخاب خود دانلود و نصب کنید، یا اگر رم دستگاهتان اجازه داد تم را عوض کرده و رنگ و بوی جدیدی به منوهای سیستم بدهید.

۴. نقشه

اپل بهبود زیادی را در نرم افزار نقشه‌ی خود انجام داده اما همچنان اگر شما آدرس محلی را از آن بخواهید نمی تواند به شما بگوید که چگونه مثلا با اتوبوس به آن مکان بروید، اما نقشه ی گوگل علاوه بر دقت بالاتر به کاربر می‌گوید که چگونه با استفاده از اتوبوس یا حتی قایق یا مترو می توانید به آن‌جا برسید. با استفاده از نرم افزار Uber که از نقشه ی گوگل استفاده می‌کند می توانید در مکانی که هستید سفارش تاکسی بدهید و هزینه ی آن‌را نیز از طریق تلفن‌تان پرداخت کنید، امکانی که امیدواریم در کشورمان نیز به زودی قابل استفاده شود.

۵. تقسیم کردن صفحه نمایش و کار با چند نرم افزار

با این که این قابلیت با نسخه ی خام اندروید ارائه نمی‌شود اما تولید کنندگانی مانند سامسونگ و ال‌جی مدت‌هاست آن‌را به قابلیتی استاندارد در رابط کاربری محصولاتشان تبدیل کرده اند. با استفاده از Multi Window سامسونگ یا Dual Window در ال‌جی که هر دو دقیقا یک کاربرد را دارند، کاربران می‌توانند با قرار دادن ۲ نرم افزار در نمایشگر بزرگ این تلفن‌ها مولتی تسکینگ ساده‌تری را تجربه کنند.
هنوز کاربران iOS8 از این امکان بی بهره اند.به احتمال زیاد با آمدن اندروید L تمام کاربران این سیستم عامل می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. همین ویژگی نشان می‌دهد چگونه استقبال از قابلیتی باعث اضافه شدن آن به نسخه‌های بعدی این سیستم عامل می‌شود.

۶. پروفایل‌های کاربری مختلف در تبلت ها

هیچ‌چیز بدتر از آن نیست که مجبور شوید دستگاه خود را برای بازی در اختیار کودکان قرار دهید یا مدتی به دوستان خود امانت دهید. با اضافه شدن پروفایل‌ّهای کاربری به اندروید دیگر نگرانی بابت اطلاعات محرمانه‌ی خود و یا نرم‌افزارهایی که نصب کرده‌اید نخواهید داشت.

۷. قابلیت‌های بیشتر NFC

بسیار خوب است که کاربران iOS می‌توانند از NFC در آیفون‌های جدید استفاده کنند اما این که فقط از این قابلیت برای پرداخت استفاده می‌شود و البته آن هم تا ماه آینده در دسترس نخواهد بود باعث تاسف است. در حالی که کاربران اندروید مدت‌هاست در دستگاه‌های مختلف با این قابلیت آشنا شده‌اند و از ‌آن برای ارتباطات مختلفی فراتر از فقط پرداخت استفاده می کنند.
اپل قابلیت NFC را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزار قرار نخواهد داد بنابراین هنگامی که کاربران اندروید می توانند دَرِ اتاقشان را با نزدیک کردن تلفن همراه باز کنند یا دو دستگاه را با نزدیک کردن به یکدیگر به هم ارتباط دهند حتی با نزدیک کردن کنترل تلویزیون هوشمند از تلفن همراه آن را کنترل کنند و ویدیوهایشان را انتقال دهند کاربران iOS استفاده‌ی زیادی از این سخت افزار تلفن‌همراهشان نخواهند برد.

۸. نگه‌داری موزیک، فیلم‌ها و اطلاعات دیگر در حافظه‌های جانبی

قبل از این که بتوانید تلفن همراه خود را به iOS 8 به روز رسانی کنید اپل از شما درخواست می کند ۵.۸ گیگابایت از حافظه‌ی داخلی را برای این کار خالی کنید، بنابراین بسیاری از کاربران باید اطلاعات خود را حذف کنند و امکان این که بدون استفاده از iTunes و کامپیوتر شخصی بتوانند از اطلاعات خود پشتیبان گیری کنند وجود ندارد. اما در عوض کاربران اندروید می توانند تا ۱۲۸ گیگابایت فضای اضافه در دستگاه خود داشته باشند. با امکان اتصال کارت‌های حافظه‌ی جانبی به دستگاه‌های مجهز به اندروید عکس‌ها، فیلم‌ها و موزیک‌ها فضایی را در داخل دستگاه به خود اختصاص نخواهند داد و حتی در بعضی از دستگاه‌ها می توانید حافظه‌های USB را نیز به دستگاه خود متصل کنید.

۹. امکانات امنیتی بیشتر

در حالی که در آیفون می توانید با اسکن کردن اثر انگشت یا قرار دادن پین ۴ عددی به سیستم دسترسی داشته باشید اندروید امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد، به عنوان مثال می توانید پینی بیشتر از ۴ عدد یا نقشه‌ای از خطوط بین نقطه‌ها برای باز کردن قفل دستگاه قرار دهید. اندروید می تواند صورت شما را شناسایی کند و رمزی طولانی برای دستگاه قرار دهید. همچنین به تلفن‌هایی مانند گلکسی اس ۵ قابلیت اسکن اثر انگشت نیز وجود دارد، در G3 از ال‌جی کد ضربه‌ای اضافه شده است. اگر تلفن خود را گم کردید نیز می هوانید با استفاده از Android Device Manager آن را ردیابی کرده و اطلاعات خود را پاک کنید.

۱۰. امکان نصب نرم‌افزار از منابع متنوع

یکی از بهترین قابلیت‌های اندروید نسبت به سیستم‌عامل‌های رقیب این است که در هرجا که باشید می توانید با برازر خود به صفحه‌ی Play Store گوگل بروید و نرم افزار خود را انتخاب کنید و مشخص کنید قصد استفاده از آن را در کدام دستگاه مجهز به اندروید دارید سپس به صورت خودکار آن نرم‌افزار در ان دستگاه نصب خواهد شد. اما در عوض کاربران iOS با کلیک بر روی نرم‌افزار مورد نیاز در برازر با پیامی مواجه می‌شوند که تقاضا می کند iTunes را باز کنند و در حقیقت بدون استفاده از آن قادر به دانلود و نصب نرم افزار نخواهند بود.
می توانید از چندین فروشگاه نرم‌افزاری مختلف مانند آمازون و سامسونگ نرم‌افزارهای مورد نیاز را دانلود و نصب کنید، حتی امکان استفاده از فروشگاه های محلی برای نصب نرم‌افزارهای بومی نیز و جود دارد، همچنین می توانید با دانلود فایل‌های اجرایی از منابع مطمئن بدون آن که دانش بالایی در زمینه‌ی نرم‌افزار داشته باشید هرچه می خواهید را به سرعت نصب و اجرا کنید.

س

۴۰ دیدگاه دربارهٔ «چهارمین پست اندرویدی چشمه:»

سلام بر دکتر پرواز.
لابد بعدش تازه بیای این پست رو پیدا کنی و بخونی.
بعدشم پشیمون بشی که ای وای چرا فلان گوشیرو خریدم.
بعدشم بیای سراغ من که چرا زودتر نگفتم.
بعدشم دعوامون بشه.
بعدشم تو هم غمه بکشی منو مجروح کنی یا بکشی.
بعدشم بری سر کلاس بشینی دکتر بشی حالشو ببری، منم دیگه نباشم هااااااااا؟

درود به عمو چشمه ی عزیزم.
باورت بشه یا نشه عمویی بدجوری دلم واست تنگ شده.
خب آخه ما قسمت سوم این فیلم سینماییه رو ندیدیم که‏‏!‏
میگم عمو یه چیز میگم فقط دعوام نکنیاااااا.
این فیلمت یه کمی تکراری بود.
چند وقت پیش مشابهش از سینما عباس توی همین محله پخش شد.
مرسی بابت زحمتی که برای این پست کشیدی.
میییییییخخخخخخخخخخخخخخامت عمو جون.

سلام.
من پست رو خوندم ولی زیاد نفهمیدمش. زیادی تخصصی بود واسه من. البته گوشی من فعلا تعویض لازم نداره. گوشی که با بازی در آوردن های من راه میاد خیلی مثبته و حیفه بره کنار. ولی من۱سوال اندرویدی خارج از پست دارم میشه؟ سکوت علامت رضایته پس یعنی میشه.
میگم من۱نرم افزار دارم که توش۱عالمه پیامکه. راحت نصب شد و با حرکت دستم پیامک ها رو می خونه ولی نمی فهمم چرا واسه خوندن گزینه های ارسالش مشکل دارم. روی پیامک ضربه و۲ضربه می زنم نمیشه، ضربه می زنم نگه می دارم نمیشه، ۲ضربه می زنم نگه می دارم باز هم نمیشه. کلید تنظیمات رو هم روی پیامک هرچی می زنم هیچی باز نمیشه. و خلاصه اینکه یا من بلد نیستم یا تاک بک من این نرم افزار رو نصفه پشتیبانی می کنه. البته من احتمال قریب به یقین می دم که اولیش درست باشه و کار خودم ایراد داشته باشه.
یکی بهم بگه چیکار کنم. ممنون.
ایام به کام.

سلام عمو
خوبی عمو
چخبر عمو
عمو فکر کنم زندگینامه ابو علی سینا اینقدر نوشته نشد که این دو تا گوشی زندگینامه نوشته دارن عمو
عمو میگن هر چیزی نو قشنگه ولی رفیق کهنش عمو
عمو گوشی هم اینجوریه عمو
عمو خدا برکت بده نوکیا شصت و شیش دو تا صفر عمو
عمو حالا یه سوال علمی فرهنگی اقتصادی عمو
عمو چرا وقتی نوکیا هست که ماها میتونیم راحت باهاش کار کنیم عمو اون رو بزاریم کنار بعد اندروید رو بغل کنیم عمو
عمو مثل اینکه راه رو ول کنی بزنی به بیراهه .عمو
عمو راه صاف رو ول کنی بزنی جاده خاکی عمو
عمو میخوام نظر شخصی خودت رو بدونم عمو
اینبار جای من شما انشا بنویس عمو
بعدش خانم پریسا گوشی که درد میکنه رو باید بکنی بکوبی به دیوار

سلام آقای خسروی.
آخه مشکل اینجاست که اگر همچین کنم خودم دردم میاد اون هم به چه شدتی!.
گوشی های نوکیای کیبوردی که یادشون به خیر دیگه نمیاد. من خودم۳سال پیش که واسه خرید گوشی می چرخیدم آخرش۱سی۶ نصیبم شد که نیمی لمسی و نیمی کیبوردی بود که رسما پدربزرگم رو در آورد و آخرش هم تاچش خراب شد و مجبورم کرد۱سال تمام شاید هم بیشتر بدون کلید های اصلی با گوشی کار کنم. وای که چه مصیبتی بود!. تا تابستون امسال که دیگه تحملم تموم شد و به اندروید پیوستم. خلاصه اینکه دیگه راهی نیست که بزنیم بهش. کیبوردی ها دیگه تموم شدن.
اینجا که فقط دسته۲هاش پیدا میشه. آنجا را نمی دانم.
شوخی کردم ولی جدی اون گوشی ها که یادشون کردید و واقعا یادشون به خیر دیگه دارن به تاریخ می پیوندن و ای کاش اینطوری نمی شد. حالا بگید من به چه زبونی با این نرم افزاره حرف بزنم که بفهمه؟
ایام به کام.

درود خانم پریسا
والله حقیقتش رو بخواین من الان پنج تا نوکیا دارم که کیبوردی هستن
نه اینکه بخوام تظاهر کنم نه من به این باور رسیدم که چون دیگه در سالهای آینده نوکیا هم به اموات میپیونده از این گوشیها استفاده میکنم . بعدشم هر یکی دو ماه یبار عوضشون میکنم که تنوع بشه .و دیر به دیر خراب بشن . چون اگه یه کله استفاده کنم زودتر خراب میشن
بعدشم اون مدل گوشی که شما گفتین تخیل ترین گوشی هست که من توی نوکیا دیدم
پارسال یکی خریدم ۲۲۰ هزار بعد یه ماه بعد فروختم ۸۰ هزار .
اونها تنها گوشی هستن که مورد دارن حالا من موندم که خداییش چجور شده که سه سال زیر دست شما دووم اورده چون اینها بعد از مدتی قسمت ردیابی شون کار نمیکنه یعنی آنتن مانتن نمیده .
خلاصه یارو ورداشت و به نرخ اوراقی از ما خرید .و اوراقش کرد
چرا اینجا که دیگه نوع نیست هست توی علاالدین هست اونم مثلا یه N 73 رو که هشتاد هزار می ارزه الان باید سیصد چهارصد هزار پیاده بشیم . ولی کیبوردی زیااده من تا پول دستم میاد و اضافی میکنه رو دستمون میرم یکی دیگه میگیرم تا یکی از این روزها لنگ نمونم
والله درباره سوالتون هم نمیدونم چی بگم آخه اینکاره نیستم .
مثل اینکه از یه قصاب سوالات اینترنتی بکنین
اینجا آقا میلاد بازاری معروفه . داش میلاد آبجی پریسا یه مشکل فنی حرفه ای داره گوشی رو بردار
در پناه مولا
این بود انشای من

سلام فری.
وقتی که گوشی سیمبینت خراب شد و دیگه قابل تعمیر نبود، کیبوردش خراب شد و مجبور شدی بجای دکمه هاش چوب کبریت کار بذاری، وقتی شاسی گوشیت شکست و مجبور شدی جعبه مقوایی براش درست کنی، اون وقت جوابتو میدم خخخ.
فری نکن از این کارا.
فری بیخیال فری.

چهار شنبه و پس از خواندن چهارمین پست اندرویدی چشمه تصمیم گرفتم چهارمین نفری باشم که کامنت بابا دمت گرم ای وَل داری به خدا برایت بگذارم که ناغافل بعضییا زودتر از من اومدند و همه برنامه هایم را به هم زدند شاید باورت نشود “چه زود دیر می شود” را برای من ساخته اند.ححخخحخحخحخحخ
چندم شدن هم افتخار داره ها.مرسی
شهد شیرین به جام،اسناد ۶دُنگ به نام،افلاک به بام و ایام برای من همیشه ناکام

کاپیتان پرواز صحبت میکنند.
این نشان مخصوص حاکم بزرگ میتیکومان میباشهههههههههه.
لدفن احترام بذارین …..
بعععععععله .یه زمانیم از مهمترین سوالای زندگیم این بود ک آیا اسم حاکم میتیکومان بود یا مامور بزرگشون ک بالاخره کشف کردم ک جناب مامور بودن .چون ایشون سفر میکردن .هعی .بعد میگن چرا دکدر شدی .خو استعداد داشتم میفهمید استعداد.
مشغول زمبه اس هرکی این کامنتو ب دلیل بی ربط بودن حسف کنه …

مجددا سلام.
پریسا خانم برای ارسال پیام توی اون برنامه کافیه بعد از اینکه نرم افزار پیام رو براتون خوند دو بار انگشتتونو به سمت پایین بکشید و بعد دبل کلیک کنید تا صفحه ی مربوط به ارسال براتون باز بشه.
اگه بخام دقیق تر توضیح بدم توی این برنامه هر پیامک چهارتا گزینه داره که دومیش ارساله.
ضمنا گزینه های زیر پیامها خونده نمیشن.
پس کمی دقت رو چاشنی کارتون کنید.
حتما میتونید.
همگی پیروز باشید.

سلام.
کسی بیداره؟ ممنونم آقا مسعود زدم و شد و همین الان چندتا رو با پیامک بی موقع از خواب نوشین نیمه شب پروندم. چه معنی داشت ملت خواب باشن و من تنهایی بیدار در کلکل کردن با این نرم افزاره به پیروزی برسم؟ گفتم چندتا رو بیدار کنم در این شادی باهام سهیم بشن.
جدی ممنونم از راهنمایی شما. کارآمد بود و مؤثر.
ایام به کام.

وااااااااااااااااااااای آقای چشمه ممنوون ک رضایتتون رو ابراز کردین از دکدر شدن من…
اصن مگه من دلم میومد بدون رضایت شما برم سر کلاس دکتریع.
نمیرفتم ک…
میشه ی رضایتنومه ی کتبی هم بهم بدین با امضا ک خیالم راحت شه ….
خخخخخخ .وای ک من بدم میاد از خخخخخ.
ولی برا خودآزاری خخخخخ خخخخخخ خخخخخ خخخخخخخ خخخخخ .

سلاآآآآآآآآآآآآآآم بر چشمه جوشان صفا و مروه ببخشید معرفت.
چطوری بامرام؟
پریسا گفت: از خوندن پست چیزی زیادی نفهمید. من اومدم اینجا که با قدرت بگم من هیچ چی نفهمیدم. اصلا کلا از بیخ عربم. مخلص نوکیا ۵۳۲۰ عزیز خودم هم هستم که طی بیش از ۵ سال و ۵ ماه که خریدمش, یکی از بهترین دوستانم بوده و کلی کمکم کرده. فعلا هم داره تمیز واسم کار میکنه. چون میدونه که فعلا اوضاع و احوال مالیم کیشمیشیه و نمیتونم حتی فکر تعویض گوشی رو از سرم بگذرونم, تا چه رسد به فکر کردن در مورد انتخاب کدوم سیستم عامل.
میگم کامنت دونی این پست شده عین یه زمین فوتبال که چند نفر دارن توش پاس کاری میکنن. هدف من از فرمودن این پرت و پلاها فقط و فقط این بود که بیام و به عنوان یه تماشاگرنما اعلام حضور کنم که بعدا من رو نبری زیر سوال که چرا به پستهای من سر نمیزنی و از این حرف ها. یه دونه ای. میخخخخامت.
سبز باشی.

سلام فرهاد جان.
چرا تماشاگرنما؟
تو مربی هستی و روی نیمکت آروم و بی صدا به نظاره این ماراتون نشستی.
تو تک دونه ای، مخلصیم.
بل اخره مجبوری از ۵۳ ۲۰ دل بکنیف دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره.
فدایی داری، بای.

آه هیشکی نیس بیاد درباره ی رفتارهای ساختارگرایانه از رهیافتهای مدرن پوپولیستی در جوامع توسعه نیافته با رویکرد انتقادی مکتب فرانکفورت از دید روشنفکرهای بلشوویست و چپی های سیورال بحث
کنیم؟؟؟؟؟؟؟……

سلام.
نع من پایه هستم.
فقد در شروع بحث باس بپرسم ای کََََََََََََََََََََََََََََََََََََ گُفتَََََم یَََََََََََََََََََََََعنیییییییی چِِِِِِِِِِِِِِِِِِ .
منم وایبررررررررررررررر میخوااااااااااااااااااااااااام

ببخشید؟
این چی بود؟
آی! آی خواستم تحلیلش کنم از هنگ رد شدم هارد مخم ترکید الان دارم میرم یکی نو بخرم بذارم جای اون اولی. خدا بگم چیکارتون کنه جناب پرواز ببین چیکار کردید؟ حالا اورجینالش رو از کجا پیدا کنم نیستش که!
آقا من اعتراض دارم. خسارت دیدم توی کامنت دونی این پست آقای چشمه الان از کی بپرسم؟
واسه جبران خسارت من باید اینجا دوباره سوال اندرویدی بپرسم. میشه؟ باید بشه دیگه. چون اگه نشه من باز باید منتظر بمونم تا یکی۱پست اندرویدی بزنه من برم توی کامنت دونیش سوال بپرسم و خدا رو خوش نمیاد. پس بپرسم؟
پس بپرسم.
راستش اگر با دمپایی خیس کتکم نزنید باز در مورد همین نرم افزار پیامکیه. مثلا من رفتم توی شاخه طنزش۲۰۰تا از پیام هاش رو خوندم. دفعه بعد که می خوام دوباره ادامه بدم وارد دسته خوانده نشده ها میشم ولی این بی انصاف دوباره از اول پیام ها واسهم میاره و من بیچاره باید۱۰-۲۰باری با۲انگشت صفحه رو ببرم بالا تا برسم به اون هایی که نخوندم. لطفا هر کسی می دونه بهم بگه نمیشه۱نشونه ای چیزی بذارم که دیگه از اولش نیاد؟ با توجه به اینکه من وارد خوانده نشده ها میشم و باز خوانده ها و نخوانده ها رو پشت سر هم واسهم میاره تصور کنید وقتی مثلا۱۰۰۰تاش رو خونده باشم باید چجوری دستم به بقیهش برسه؟ یکی کمک کنه!
ایام همگی به کام.

خواهر پریساااااااااااااااااااااااااع در مورد هارد اوریجینالتون باید برین ب اداره آب کرج .اونژا ی آقایی هستن ب نوم اآقای چشمه ک برا اضاف کاری از این چیزا میفروشن.بهشون بگین از طرف جناب دکدر پرواز اومدین مجونی باهاتون حساب میکنند از مردان نیک روزگارم من .ب همین خاطر /…
سوالاتتونم ایشون ج میدن .بازم چون من از مردان نیک روزگارم و دکدر و ایشون نسبت ب من ارادت دارند…..بععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععلفراااااااااااااااااااااااااااااااااار

خوب ملتو سر کار گذاشتید دو-سه نفری!
من گفتم چقدر بحث بر انگیز بوده این پست. بیتعارف یه کامنت مرتبتم پیدا نکردم.
ولی دمتون گرم. کلی خندیدیم. من میگم خوبه جهت شادی روح اَحیاء هر چار پنج‌تا پست یه دونه از این پستا بزارید.

پانوشت:
اَحیا یعنی زندگان

واقعًَ ممنون از پستت. عالی بود. اما به نظر من غزاوتت جانبگرایانه بود. اگرچه من اینکاره نیستم. حتماً اپل هم مزایایی داره که اِنقدر گرونه. مثلاً این که مدل آیفون شیش بریل کیبورد داره اما من هرچی گشتم چنین برنامه ای برای اندروید پیدا نکردم.
اما یه سؤال فنی، از یکی از اهالی همین محله پرسیدم جواب نداد. حافظه usb موبایل رو از کجا باید تهیه کرد. کاش یه پست در این زمینه بزاری. فکر میکنم خیلی به کار بچهها بیاد.
راستی. امیدوارم از کامنت قبلیم ناراحت نشده باشید. فقط یه شوخی بود و بس

دیدگاهتان را بنویسید