خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان. کتاب صوتی “وقتی تو تغییر می کنی, دنیا تغییر می کند. نوشته نیل دونالد والش. ترجمه مسعود لعلی

وقتی تو تغییر می کنی, دنیا تغییر می کند. نوشته نیل دونالد والش. ترجمه مسعود لعلی
نیل دونالد والش که از رهبران جنبش موسوم به تفکر نوین و جزو مشهورترین نویسندگان معنوی آمریکا است, حاصل تجربه عرفانی خود را در چندین کتاب عرضه نموده و با اقبال گسترده خوانندگان نیز مواجه شده است. او در دهم سپتامبر 1943 در آمریکا متولد شد. به گفته خود نیل او زندگی پر فراز و نشیبی داشته و توانسته پس از چهل سال زندگی عادی و تحمل درد و رنج‌های بسیار، با نزدیک شدن به خداوند، به حد گفتگو با خدا برسد و موفقیت‌های بی‌شماری بدست آورد. نیل دونالد والش کودکی خود را همراه با عقاید خرافاتی مادری فالگیر و پدری که از کاتولیک های متعصب بود, در کل آغشته با تفکر کاتولیکی افراط گرایانه می‌داند که همین موجب مشکلات شدید روانی برای او در طول زندگی شده‌است.
اما سر انجام, بنا به گفته خودش, در شبی که از همه کس و همه چیز بریده بود ناگهان به خواب فرو رفت و در حالتی بین خواب و بیداری با خدا ارتباط برقرار کرد و در نهایت حاصل گفتگوهای خود را در قالب کتاب‌هایش دراختیار سایرین قرار داد.
او از مبلغان پرکار “قانون جذب” است. در توضیح قانون جذب گفته می شود کهضمیر نا خود آگاه ما برایش چندان فرقی نمی‌کند که تصاویری که می بیند واقعی باشند یا در صفحه تلویزیون و یا بر پرده ذهنمان نقش بسته باشند .
آنچه که می بینیم یا تصور می کنیم مستقیم یا غیر مستقیم روی احساس ما اثر می گذارد .
تصاویر و افکار خوب احساسی مثبت ایجاد می کنند و تصاویر و افکار بد احساسی منفی .
احساس دارای انرژی است و انرژی یعنی توانایی انجام کار . انرژی عاطفی ما همچون آهنربای بزرگ شروع به جذب انرژی های همنوع می کند
در لحظاتی که احساسی منفی داریم وقایع و انسان های منفی را به خود جذب می کنیم و در زمان هایی که حسی مثبت و شادمانه در ما برپاست در حال جذب چیز های خوب و مطبوع به زندگی خود می باشیم .
البته این را هم نباید نادیده بگیریم که اعمال ما نیز دارای انرژی اند و اعمال منفی بازخورد و عکس العمل منفی دارند .
این است که گاه با وجود افکار و احساس مثبت وقایعی منفی و نامطلوب برایمان پیش می آید .
نظرات والش راجع به قانون جذب در آثار متعدد او بطور پراکنده آمده است. این است که مسعود لعلی از میان این نوشته ها به انتخاب خود مجموعه ای گرد آورده که دربردارنده کلیت نگرش والش در این خصوص باشد.
یکی از فایل های کتاب را از این لینک می توانید دانلود کنید:
کل فایل ها هم در لینک زیر موجود است:
دانلود کل کتاب
موفق باشید.