خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

خداحافظی عدسی از شما. عازم زیارت هستم

ضمن درود فراوان و عرض ادب! امشب شب خداحافظی است، همانطور که شنیدیم میگن: دنیا دو روزه، البته درستش اینه که بگیم: دنیا دو شبانه روزه، ولی برای تلفظ راحت تر میگیم: دنیا دو روز است، یه روز به دنیا می آییم و یک روز از دنیا میرویم، خب هر یک از ما موقع رفتن اول به خودمان سپس به دوستان و اطرافیان خود احترام میگذاریم و برای رفتن با آنان خداحافظی میکنیم، دنیای مجازی هم مانند دنیای طبیعت دو روز است و هر یک از ما یه روز به دنیای مجازی وارد میشویم و یک روز هم با دنیای مجازی خداحافظی میکنیم، امشب شبی است که من برای خداحافظی اینجا آمده ام، بیشتر شما مرا میشناسید و بعضی از شما از زبان و رفتار من که عقرب وار رفتار میکنم خوشتان نمی آید، چون معلوم نیست که من تا کی زنده باشم و فردا شب کجا باشم، تصمیم گرفتم برای خداحافظی خود را آماده کنم، حالا هم با خیالی آسوده میگم: گوش کن خداحافظ، محله خداحافظ، دوستان خداحافظ، خوشحال ها خداحافظ، ناراحت ها خداحافظ، راضی ها خداحافظ، ناراضی ها خداحافظ، چند شب پیش در یک میهمانی موقع خداحافظی که بیشتر مردم میگفتند: کمی زیادی حلال کنید، من گفتم: اگه کم بود حقتون بود و اگه زیاد بود زیادیشو پسم بدهید تا برم، خب حالا بریم سر اصل مطلب که چرا دارم خداحافظی میکنم؟! من فردا ظهر با آژانس به اروپا میروم و با گروه اروپای ایران با اتوبوس به مسافرت میرویم، آخرین مسافرت زیارتی ما سال 1390 بوده است، ما برای رفتن به اینگونه مسافرتها با دوستان و آشنایان خداحافظی میکنیم، حالا اگر عمری بود جزئیات این مسافرت را برای دوستان در کامنت دونی بیان خواهم کرد، خب اگه کم اذیت کردم حقتون بوده، اما اگه زیاد نیشتون زدم، بدانید که نیش عقرب نه از بهر کینه است بلکه ذات عقرب نیش زدن است، همچنین بدانید که اگر عقرب مارها را نیش بزند مار میمیرد! تا دیداری دیگر خداحافظ!

۲۷ دیدگاه دربارهٔ «خداحافظی عدسی از شما. عازم زیارت هستم»

سلام بر جناب عدسی
چقدر متفاوت نوشته بودین ! گفتم جناب عدسی محله کجا تشریف می برن ؟ نگو دارین تشریف میارین مشهد ان شائ الله که سفر خوبی داشته باشین و سفرنامه ی زیارتی و سیاحتی هم برای دوستان تهیه کنین .شاید هم در حرم امام رضا(ع) با بزرگمهر، شما و سایر دوستان رو پیدا کردیم ، بزرگمهر با شما و دوستان آشنا بشه خیلی خوبه. باز هم برای شما سفر خوبی رو آرزو میکنم و زیارتتون هم مقبول درگاه حق . در پناه خداوند مهربان سربلند باشید و پیروز

درود! خوب ساعت ۱۶ و سی عصر از بست شیخ طوسی وارد صحن جمهوری شدیم و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به منزل برگشتیم و شام خوردیم، حالا دراز کشیدیم و هم سفریا رفتند حرم، فردا صبح ساعت ۹ قرار شد بریم بازار الماس شهر!

دیدگاهتان را بنویسید