خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

پارازیت یا از هر دری سخنی!

ضمن درود فراوان و عرض ادب! از دیروز به فکر دوستی افتادم و هرچه تلاش کردم شماره اش را پیدا نکردم، امروز تصمیم گرفتم این پست را بزنم تا شاید یعقوب سرچامی را پیدا کنم، راستی این پیام های باحال ایرانسل مرا به فکر انداخت تا بتوانم بیشتر با خطوط ایرانسل و شماره های واتساپ ارتباط بگیرم و سرگرم شوم، من ده روز فرصت داشتم تا به اندازه دویست هزار تومن با دوستانم حرف بزنم، راستی چند روز پیش یه گروه در واتساپ ساخته بودند که اسم زیبایی نداشت و همگی انصراف داده بودند، من از عصر چهارشنبه به شماره های انصرافی زنگیدم و تحقیق کردم که رئیس این گروه کیست و چرا انصراف دادید، بالاخره رئیس ها معرفی شدند و من با آنان صحبت کردم و علت این گونه نامگذاری را جویا شدم و به نتیجه ی دلخواهم نرسیدم، کار بیفایده کردن از پر کردن وقت است، بعضی از دوستان حرفهای قشنگی میزدند: مثلا میگفتند اگر اسم واتساپ خیلی زیبا باشه و پر از جوک و داستان ها و رمان های شوخی باشه اشکالی نداره، اما اگر اسم پست کلمه ی جوک یا شوخی باشه کسی نمی تواند بپذیرد چون وقتی پیام دریافت میشود و گوشی از ما دور باشد ممکن است که یکی از اعضای خانواده ببیند و مثلا بگوید از گروه سکس پیام داری، البته این کلمه در ظاهر یعنی شش 6: اما پذیرفتن آن برای خانواده غیر ممکن است، دوستان عزیزی که دوست دارید شیطنت کنید و با همه سر شوخی را باز کنید لطف کنید اول به شماره ای که میخواهید عضوش کنید زنگ بزنید و اول رضایتش را بگیرید سپس عضو گروهتان کنید، قابل توجه همگی: من آسیابم همه چیز خرد میکند و هر گونه شوخی را میپذیرم، اما خواهش میکنم برای تشکیل دادن گروه های اسکایپ و واتساپ از صاحب خط اجازه بگیرید تا بهتر بتوانید دوستان را جذب اینترنت کنید و خانواده ها را از اینترنت نفرت دار نکنید، دوستان عزیز باور کنید هیچ چیز بهتر از شوخی و خنده انسان را سرحال و شاداب نمیکند، اما هر چیزی جای خودش را دارد! با تشکر از مدیر که اجازه داد اینجا کمی درد دل کنم و با تشکر از دوستانی که با شیطنت های من مدارا میکنند!

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «پارازیت یا از هر دری سخنی!»

درود! مدتی است که خبری از تو نداشتیم، ناگهان من دلم هوایت کرد، من اسکایپم غیر فعال است و از چند دوست اسکایپی جویای حالت شدم، من در مخاتبین گوشیام به دنبال شماره مبایلت گشتم و چیزی نیافتم، اگر خط ایرانسل داری یه تکزنگ یا یه پیامک به این شماره بزن تا باهات تماس بگیرم، راستی اگر ایرانسل هم نداری با خط همراه اول یا ثابت بزنگ تا باهات تماس بگیرم، این خط من در واتساپ فعال است و تا آخر مرداد هنوز میتونم به اندازه صدو پنجاه هزار تومن رایگان با خطوت ایرانسل حرف بزنم، شماره ۰۹۳۵۶۳۶۸۵۶۳ منتظر تماست هستم!

سلام.
آخیش محله از روی هوا اومد روی زمین! داشتم می ترکیدم از بی گوش کنی.
ایول خوشم میاد از این اتفاق های قشنگ اینجا! ۲تا دوست ها هم رو جستن!
کاش بین آدم ها همیشه جز دوستی و خنده و از این چیز خوب ها چیز دیگه ای نباشه!
بیخیال.
خوب عدسی توی پست خانم محب غیبتم رو کردی مثل جن خام اینجا ظاهر نه چیزه حاضر نمی دونم چی شدم هیچی دیگه الان اینجام. بذار کشش بدم دراز بشه! بیخیال بسه می خوام برم محله گردی.
ایام به کام همگی.

سلام ادسی میخام چندتا چیز بهت بگم یکی اینکه این شماره پیامکهای باحال ایرانسل که میگی موزوعش چیه اگه بگی ممنون میشم دّوم این که من عزود محّله شدم حالا میتونم تو پستات راحت سر به سرت بزارم و تو هم تو پستهای من سر به سرم بزاری و این فکر کنم چیز خوبی باشه اگه اشتباه میکنم بگو ادامه ی داستان در یک کامنت دیگر

سلام به عدسی خان خوبین خوشین آیا. شکر که از سر شانس یا از سر لطف خدا دوتت را هم یافتین. راستی عدسی خان پستتون رو لاااااااااااایک
خیییییلی دوست دارم بدونم اگه شمارمو داشتین چی میشد خخخ خیلی وقته شمارتونو دارم اما از ترسم نتونستم که زنگ بزنم. خخخ

درود! متشکرم بانو گیلاسی که مرا قابل دونستی و نظر دادی، در ضمن جواب سؤالتو نمیدهم تا همچنان در حالت خودت که ترس است و همچنین در خماری بمونی، خخخخهاهاهاهاهاهاهاهاها آخه کودوم آدم عاقل و تحصیل کرده وجود داره که با بیسوادی مانند شیطون تماس تلفنی داشته باشه، شیطون فقط با همتیپ های خودش که بیسوادند میپره نه با افرادی که از دماق فیل افتاده اند…!

دیدگاهتان را بنویسید