خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود کنید و حالشو ببرید. آموزش Enigma Virtual Box. بیا تو تا بهت بگم چیه.

درود به هم محلیهای عزیز. امیدست که حال همه ی شما خوب باشه. حال من هم خیلی خوبه اما تو باور نکن.
حرف زیاد نمیزنم اصلاً فقط میپردازم به اون چه که باید بگم. یه چیزایی به زبون خیلی ساده بگم که ما یه اصطلاحی تو برنامه نویسی داریم به اسم پک کردن. صبر کنید میگم.
خب من هم یه آموزش از همون دربو داغوناش براتون آماده کردم که در واقع آموزش یکی از برنامه هایی هست که با استفاده از اون ما برناممونو پک میکنیم تا کسی نتونه از اون کپی برداری کنه. این برنامه کارش به این ترتیب هست که فایلها و پوشه های شما رو تو یه فایل آقای *.exe تبدیل میکنه و در واقع یه خروجی با پسوند *.exe تحویل شما میده که با استفاده از اون برنامه رو اجرا میکنید و دیگه هیچ کس به فایلها و محتویات برنامه دسترسی نداره. این برنامه به صورت مجازی اجرا میشه یعنی تو رَم تخلیه میشه و از اونجا اجرا میشه.
این برنامه میشه این طوری گفت که برنامه ی ما رو پرتابل میکنه. منتها تفاوتش اینه که کسی دیگه نمیتونه به محتویات فایلها و پوشه های برنامه ی ما دسترسی داشته باشه.
فقط بگم با یه بار اینتر زدن روی فایل درست شده خودش شروع به کار میکنه و دیگه هیچ نیازی به اینتر مجدد نیست.
من تو این آموزش از nvda به عنوان یه موش آزمایشگاهی استفاده کردم و نمونه ی فایل به دست اومده رو هم براتون گذاشتم که به همراه برنامه و آموزش میتونید از انتهای همین پست دانلود کنید. باز هم در واقع من اول nvda رو پرتابل کردم بعد اومدم با استفاده از برنامه ی Enigma Virtual Box پَکِش کردم.
اول توضیح سایتی که من این برنامه رو از اونجا دانلود کردم براتون میذارم و بعد میریم سراغ لینکهای دانلود.
Enigma Virtual Box ادغام فایلهای جانبی در یک فایل اجرایی
Enigma Virtual Box  نرم افزاری قدرتمند و رایگان از شرکت Enigma Protector برای ادغام فایل‌های جانبی به یک فایل اجرایی می‌باشد. توسط این برنامه می‌توانید فایل‌های جانبی برنامه‌ خود مانند تصویرها ، فایل‌های dll ، فایل‌های ocx و هر نوع فایل دیگر را به فایل اجرایی خود بچسبانید. پس از چسباندن فایل‌های جانبی به برنامه ، این فایل‌ها همانند گذشته برای برنامه در دسترس و قابل مشاهده خواهند بود ولی برنامه‌های دیگر و مشتریان شما نخواهند توانست فایل‌ها را مشاهده و بازخوانی نمایند. به این خاطر این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم که این برنامه دارای یک رابط بسیار ساده است و شما به راحتی می‌توانید با آن کار کنید ، ابزارهای مختلفی مانند MoleBox و محافظ‌‌های قدرتمند شرکت Oreans نیز توانایی انجام این عملیات را دارند که به دلیل تجاری بودن و پیچیدگی دو نقطه‌ی ضعف در برابر Enigma Virtual Box از خود نشان داده‌اند. نسخه ای که هم اکنون برای شما عزیزان آماده کرده ایم عملکرد بهتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی آن دارد از جمله بهبود عملکرد hooking ،اشکالات کار در ویندوز ۲۰۰۰ و غیره.
دانلود آموزش Enigma Virtual Box با حجم 12.9 مگابایت
دانلود برنامه ی Enigma Virtual Box  با حجم 4 مگابایت
دانلود nvda پک شده از طریق برنامه ی Enigma Virtual Box با حجم 135 مگابایت
ببینم کی میتونه این nvda پک شده رو رو آن پک کنه. چون مجتبی بیکار نیست به شما گفتم.
موفق باشید و امیدوارم به دردتون بخوره که حتماً میخوره.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود کنید و حالشو ببرید. آموزش Enigma Virtual Box. بیا تو تا بهت بگم چیه.»

درود. همش تقصیر تو هست که میگی کاما نذار. ببین, جدی خیلی خوب بلدم به همه چی گند بزنم. ولی واقعاً شرمنده درستش کردم. کلاً مقصر آمریکاست تو زیاد خودتو ناراحت نکن. این اینترنت هم که مفت نمی ارزه. باز هم اینورا بیا ضرر نمیکنی. خب میخواستم اصفهانی بازی در بیارم همشو آپلود نکنم که نشد. خَخ.

دیدگاهتان را بنویسید