خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آموزش اندروید، جلسه نهم

سلام بر هم محله ای های دوست داشتنی. امیدوارم هر جا که هستید تنتون سالم باشه. به بزرگواری خودتون تاخیر منو ببخشید. این دفعه با دست پر اومدم. آموزش اندروید جلسه نهم. در این جلسه، در باره ی ویرایش پیام، طریقه فرستادن پیامهای طولانیتر در گوشیهای سامسونگ و کار با صفحه کلید مجازی بحث کردم. لازم میدونم مختصری توضیح بدم و مابقی بمونه برای آموزش، که میتونید به صورت کامل که تو این مبحث توضیح دادم دانلود کنید و گوش بدید.

همون طور که میدونید، ما به دو صورت میتونیم پیامهامون رو ویرایش کنیم. یکی از طریق ولوم گوشی و یکی هم از طریق تغییر جزییات. تغییر دادن جزییات و تنظیمات مربوط به اون رو قبلا با دو نسخه تاک بک قدیمی و جدید آموزش دادم که شما میتونید این آموزش ها رو که قبلا گذاشته شده از

این لینک آموزش اسپل کردن با تاک بک جدید

 

و برای تاک بک های نسبتا قدیمی از

این لینک آموزش اسپل کردن با تاک بک قدیمی

 

دانلود بفرمایید.

اما برسیم به اصل آموزش که شما میتونید آموزش رو هم از لینک زیر

 

دانلود جلسه نهم

 

با حجم 22 مگ دانلود کنید.

همچنین  در این آموزش راجع به کار با صفحه کلید مجازی بحث شده که شما برای استفاده از کیبورد مجازی، نیاز به برنامه remote keyboard برای اندروید، و افزونه putty که شما به وسیله اون به گوشی وصل میشید لازمه. من این دو تا برنامه رو داخل یه پوشه قرار دادم و فشرده کردم. بعد از دانلود از حالت زیپ در بیارید و remote keyboard رو تو گوشی اندرویدیتون کپی کنید و افزونه putty.exe رو، رو سیستمتون اجراش بکنید. ضمنا این برنامه نیاز به نصب نداره. طریقه ی استفاده رو توضیح دادم شما میتونید برنامه remote keyboard به همراه افزونه putty از لینک زیر

 

دانلود remote keyboard

 

دانلود کنید.

و اما بحث آخر راجع به پیامهای طولانی در سامسونگه. متاسفانه گوشی سامسونگ هر پیامی که بیشتر از 3 پیام باشه به پیام چند رسانه ای تبدیل میکنه که پیام ما ارسال نمیشه. این مشکل رو فقط گوشیهای سامسونگ دارند. نگران نباشید، این مشکل هم راه چاره ای داره. برای این مسئله چندتا برنامه ارائه شده که این مشکل رو حل میکنه، من از بین این برنامه، نرم افزار پیامک بینهایت رو پسندیدم. چرا که استفاده از این نرم افزار خیلی راحته و تقریبا با تاک بک سازگاری داره. طریقه کار با این برنامه رو هم شرح دادم. شما میتونید این نرم افزار رو هم از

 

این لینک

 

دانلود کنید.

ببخشید خیلی طولانی شد مطلبم، ولی شرمنده چاره ای نداشتم. امیدوارم مفید باشه و مورد استفاده قرار بگیره ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنید. منتظر پیشنهادات و انتقادات شما دوستانم هستم.

۴۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش اندروید، جلسه نهم»

سلام امید
من با گوشی پسرم کار میکردم که قفل شد و این قفل ظاهرا از نوع امضایی یا گرافیکی هست و تالک بک اونو ساپورت نمی کنه و خاموش هم نمیشه . یک دفعه گذاشتیم باتری اش تموم بشه ولی دفعه دوم هم همین طور شد . تالک بک رو نمی تونیم خاموش کنیم و گوشی رو هم نمیشه قفل گشایی کرد . اگه راهی به نظرت میرسه به ما هم بگو داداش .
ممنون از آموزش های خوبت . موفق باشی

سلام بر شما. خواهش میکنم لطف دارید. بله متاسفانه قفل هایی که به صورت الگویی یا همون امضایی گذاشته میشن، با تاک بک سازگاری نداره. به نظرم وقتی باتریش تموم شد، قفلشو بردارید. به نظرم واسه باز کردن قفل امضایی بهتره از دو انگشت هم زمان استفاده بشه. ممکنه باز بشه. من باز در خدمتم پاینده باشید.

درود امید جان. بسیار بسیار تشکر میکنم از لطف و همت بلندت. خیلی وقت بود آموزشی ازت ندیده بودم. امید من برای خواندن ایمیل مشکل دارم. نمیدونم تو برنامه ات آموزش ایمیل هم هست یا نه. اگه آموزش مستقلی نداری لطفا همینجا توضیحاتی بده.
بازم ممنون و بازم تشکر امید عزیزم.
بقول رعد التماس تفکر

سلام بر عموی عزیز. خواهش میکنم. واقعا من شرمندم. بعضی وقتا سرم شلوغ میشه. گرفتاری پیش میاد عذر میخوام. نمیدونم شاید آموزش ایمیل هم داشته باشم. ولی خوب این جا هم یه توضیح مختصری میدم. من خودم تجربه ای که دارم، مثلا یه ایمیلی رو که بازش میکنم، انگشتمو روش میلغزونم، حرکت میدم آروم آروم، تا به متن که میرسم، انگشتمو روش نگه میدارم بدون این که بر دارم برام میخونه. شما هم این راهو تست کنید. البته شنیدم برنامه های مختلفی هم در این راستا هست ولی حقیقتش تست نکردم. زنده باشید.

سلام امید دلها .
آذر ماهی ها همیشه مثل یک ستاره میدرخشن هاهاها
البته من اصلا در زمینه اندروید و کامپیوتر درخشی که ندارم بلکه مات ماتم .
دیدم پیر پاتالای محله جمعند گفتم منم خودی نشون بدم .
لایک داری امید .
ی چیزی بگم . من اول با گوشی اندروید که پیامام طولانی میشد مشکل داشتم و مینوشت پیام شما به چند رسانه ای تبدیل شده .
تا اینکه ی بار برای گوشیم پیام اومد که گوشیتو به روز رسانی کن .
گوشی من اس ۴ هست . منم با ترسو لرز به روز رسانیش کردم .
ولی از اون موقع اگه پیام هام طولانی هم بشه مشکلی نداره و ارسال میشه .

سواد من درین اندازه بود . در حد ی ببین اومده از قرون پارینه سنگی . خخخ

سلام بر رععععععد بزرگ، هههه بله آذرماهی ها همیشه میدرخشند. ما دیگه تو خونمون لامپ روشن نمیکنیم چون من میدرخشم خخخ. خیلی ممنونم شما هم لایک داری. خیلی جالبه من از اندروید ۵ استفاده میکنم بازم مشکل پیام طولانی رو دارم متاسفانه. خیلی نکته جالبی گفتید. ممنونم رعععد همیشه زنده باد

راستی ی سوال قبلنا میشد مطالب فیس بوکو کپی کرد ولی الان نمیتونم کپی کنم .

مجبورم از صفحه عکس بندازم . اما از اونجایی که کلی دختر نبین توی گروه دارم و نابیناها نمیتونن مطالب عکسو بخونن دستم توی پوست گردو گیر کرده . ????????

پسرم اگه راه حلی بلدی بگو .
ی سوال دیگه خیلی از دخترای نبین میگن نمیتونیم با گوشی در گوشکن کامنت بذاریم .
جایگاه ایمیل و اسم رو پر میکنن اما میگن وقتی میخوان کامنت بنویسن نمیشه . خلاصه اینکه من نمیتونم بهشون کمک کنم . میتونم شماره شمارو به بچه های نابینا بدم که از شما سوالاشونو بپرسن ؟

سلامی دوباره بر بابابزرگ، رعععد بزرگ. یه کاری بکن، میتونی انگشتتو بذاری روی مطالبی که میخوایی نگه دار چندتا گزینه داره که یکیش هم کپیه. واسه کامنت گذاشتن، یه کم مشکله ولی راه حلشو میگم. اول وارد حساب کاربریشون بشن، پست مورد نظر رو باز کنن و اون قدر از چپ به راست بکشن تا برسن به edit box, من در خدمتم خدمت به همنوع افتخارمه شماره من ۰۹۱۴۶۰۳۴۴۷۸

امید دلها معلومه که منو میشناسی خخخ
پس همه خودمونین . بزن اون دست قشنگه رو به افتخار خودمون خخخخ
آهان این نبینک های عزیز من عضو گوشکن نیستند و حساب کاربری هم ندارن .
تازه بعضیاشون هم ایمیل ندارن خخخ منم گفتم ایمیل منو بنویسید . نهایت اینکه مدیرا فک میکنن رعععد دست به تقلب زده خخخ
در مورد خودم باید بگم توی فیس بوک دیگه گزینه کپی نیست .
ولی توی گوگل پلاس کپی وجود داره خدارو شکر .
ای کاش به جای کپی کاری برم تفکرات کنم خخخخخ
پسرم امید اسمتو خیلی دیده بودم ولی تا حالا باهات نحرفیده بودم .
راستی مردای آذر ماهی خطرناکترین شوهرای دنیا میشن خخخخ
خدا به داد بعضیا برسه هاهاها

سلامی دوباره بر رعععععد بزرگ. بله میشناسم شما رو از قبل. مگه میشه کسی رعد رو نشناسه هاهاها. به نظرم اگه عضو بشن تو محله بهتره چرا که در غیر این صورت، کامنت دادن با گوشی بسی سخت تر میشه. درسته آذرماهیم ولی خطرناک نیییستم هاهاهاها.

سلام.
منم از مطالب عالیتون بی نهایت تشکر میکنم. خدا بهتون اجر و خیر دنیا و آخرت بده.
یه سؤال برام پیش اومد.
من از اون سامسونگای قدیمی دارم که جاواست. و اصلا گویا نمیشه.
میخواستم بفرمایین اون گوشیهام اینطوری هستن که پیام طولانی به پیام چند رسانه ای تبدیل بشه؟
منظورتون این بود که اگه بیشتر از سه صفحه باشه اینطوری میشه؟
ممنون میشم منم راهنمایی کنین.
خدا رو شکر که اگه چند روز به سایت سر نزده باشم توی پستهای شما به خودم میگم برم سایت شاید خبر مهمی باشه بعدش مطالب شما رو میبینم و به رسم تشکر براتون کامنت میدم و دعاگوتون هستم.

درود بر شما. از نهایت محبت شما سپاسگزارم و امیدوارم روزی که اندرویدی شدید، مورد استفاده قرار بگیره. نه فقط این مشکل تو گوشیهای اندروید سامسونگ هست. والسلام. بقیه گوشیها این معضل رو ندارند. پاینده باشید

سلام امید جان. درود و تشکر فراوون برای زحماتی که میکشی. می خواستم ازت بپرسم که آیا کیبورد جمع و جور که قابل حمل باشه برای اندروید سراغ داری یا استفاده کردی؟ من یه نوع کیبورد ژله ای دیدم که خیلی بزرگ هست و با توجه به شکلش نمی شه سریع باهاش تایپ کرد و لوله میشه توی کیف قرار میگیره، و یه نوع کیبورد در سایز لپتاپ که بازم به نظرم بزرگ بود اما نسبت به ژله ای ها قابل ترجیح. در این رابطه تجربه ای نداری؟

سلام بر محمدرضای گرامی. خدمت به همنوع افتخارمه. بینهایت ممنونم ازت. اتفاقا یه کیبورد رفتم بخرم، نه بزرگ بود نه کوچیک، نسبتا متوسط بود ولی افسوس فقط به تبلت میخورد. اتفاقا منم دنبال چنین کیبوردی هستم ولی فعلا نتونستم یه کیبورد مناسب که زیاد بزرگ نباشه پیدا کنم. موفق و پیروز باشی

سلام بر مدیر زحمتکش. استقبال از پستهای من کلی ارزش داره برام. همه چی پول و مادیات نیست. همین که شماها راضی هستید، آرامشی عجیب دارم. خدمت به این محله و همنوعام باعث افتخارمه. پاینده و سربلند باشی

سلام، شما خیلی لطف بزرگی میکنید. همین تشکر برام واقعا ارزشمنده. منم انگیزه بیشتری پیدا میکنم که بیشتر در خدمت باشم. فقط اگه انتقادی هم بشه بهم اطلاع بدید خوشحال میشم. سربلند باشید.

اومدم روشن گری کرده باشم .
خطرناک به عنوان همسر هستی خخخ میدونی چرا ؟
چون آذر ماهی ها علی الخصوص مریخی ها به معنای واقعی خودشونو فدای دوستان میکنند .
و این یعنی برای یک زن فاجعه خخخ فقط فدای زنت باید بشی خخخ
اومدم با این کامنت غیر مرتبط هم خیال مدیرو راحت کنم و هم خیال ونوسی ها رو . ????☺

برید که این پسر رفیق بازه خخخخ
پسرم آفرین به تو . خیلی خوبه که به داد هم نوع هات میرسی

. با اجازت پست هاتو برای دخترای نبینم در واتس آپ ارسال میکنم . بلکه به کارشون بیاد .

سلام بر آقای حسینی عزیز. ممنونم من چون اس۶ ندارم و تست نکردم در این خصوص نظر نمیدم. به نظرم اشکالی نداره اگه این جا هم پاسخ بدم البته ما تابع مدیریم هرچی مدیر بگن ما اطاعت میکنیم. من چون بعضی مواقع وقت نمیکنم به پرسش و پاسخ برم ترجیح دادم همین جا جواب بدم.

سلام مجدد.
بچه ها اگر مرتبط با موضوع پست سؤال کنید و امید جواب بده اشکال نداره.
ولی سؤالات متفرقه رو لطفاً ببرید در مرکز پرسش و پاسخ مطرح کنید.
در ضمن لطفاً اجازه بدید که ما خودمون قوانین رو مدیریت کنیم.
شاید جالب نباشه که یه کاربر بیاد و تذکر بده.
ما خودمون هرجا لازم ببینیم مداخله میکنیم.
مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید