خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سه جایزه ی صد هزار تومنی اضافه شد: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
خب احتمالاً متوجه شدید که تغییراتی در جوایز جشنواره پیش اومده.
موضوع اینه که قراره جوایز ویژه ای در پایان جشنواره که بیست و یکم مرداد نود و شش هست، به کسانی که بیشترین مشارکت در نظرسنجیها رو داشتن اهدا بشه. در پایان جشنواره، بین کسانی که از مجموع هفتاد و نُه پست در بیش از هفتاد پست مشارکت کنن به قید قرعه، سه جایزه ی صد هزار تومنی داده خواهد شد. یعنی شما برای این که بتونید توی قرعه کشی سه جایزه ی صد هزار تومنی شرکت کنید، باید حد اقل توی هفتاد پست شرکت کنید. چهار پست گذشته و اونهایی که تازه میخوان وارد این ماراتون بشن، فقط پنج پست دیگه میتونن از دست بدن. پس اگر میخواید صد هزار تومن برنده بشید، از همین پست شروع کنید و حد اقل توی هفتاد پست از این مجموعه ی هفتاد و نُه قسمتی شرکت کنید. البته این رو هم بگم که هفتاد پست حد اقل پستهایی هست که باید شرکت کنید و به ازای هر پستی که بیشتر از این تعداد شرکت کنید، یک شانس بیشتر در قرعه کشی برای شما لحاظ خواهد شد. مثلاً کسی که در هفتاد و سه پست شرکت کرده باشه، از کسی که در هفتاد پست شرکت کرده باشه سه شانس بیشتر خواهد داشت و کسی که در هر هفتاد و نُه پست شرکت کرده باشه بیشترین شانس رو برای برنده شدن داره. البته کارت شارژ دو هزار تومنی که توی هر پست هدیه داده میشد هم سر جای خودش هست.

در اینجا جا داره از مدیران محله هم تشکر کنم که نهایت حمایت رو از این طرح داشتن و پست مرحله ی قبلی رو با انتشار پستهای متوالی به صفحه ی دوم سایت شوت فرمودن. به هر حال کندوکاو هدفش مرور محله هست و امیدوارم به هدفش هم برسه. حتی اگر بیشتر از اینها محبت دوستان عزیز من در مدیریت شامل حالش بشه و به صفحات سوم یا چهارم یا دهم بره. به هر حال انقدر این سایت پویا شده و مطالبش پربار شده که پستهای اینچنینی خیلی زود به صفحه ی دوم میرن و این خودش جای تبریک به مدیران رو داره.

اما بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: چهل و هفت رأی.

پست سوم: گفتم که برمیگردم! البته با گزارشی جذاب از یک کارگاه تولیدی!: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم آذر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با پنج رأی.

پست دوم: Be Easy On Yourself | بر خود سخت مگیر!: ارسال شده در پنجشنبه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با چهارده رأی.

و در نهایت، پست منتخب شما در مرحله ی چهارم: ویژه! گزارش صوتی: اینترنت چگونه به دست ما می رسد؟!: ارسال شده در چهارشنبه، هجده آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با بیست و هشت رأی.

اما بریم سراغ معرفی برنده ی شارژ دو هزار تومنی. این برنده ی خوششانس کسی نیست جز: خانم دکتر فهیمه ی تقوی.

خانم دکتر تقوی، ضمن تبریک به شما، از شما تقاضا میکنم، شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیل من که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

اما بریم سراغ مرحله ی پنجم:

در این مرحله، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزده آذر هزار و سیصد و نود تا چهارده دی هزار و سیصد و نود مورد بررسی قرار گرفتن. شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، بیست و شش اسفند نود و پنج فرصت دارید تا تنها یکی از سه پست منتخب در این مرحله رو به عنوان مطلب برگزیده ی خودتون انتخاب کنید. این سه پست عبارتند از:

1: یادداشت بیستو یکم آذر ۹۰: ارسال شده در دوشنبه، بیست و یکم آذر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

2: یادداشت بیستو هفتم آذر ۹۰: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم آذر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: کتاب های صوتی بهتر است یا نابینایی؟ چرا؟: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم دی هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

برای رسیدن به جایزه ی صد هزار تومنی، باید توی یه ماراتون پنج ماهه شرکت کنید. پس فرصت رو از دست ندید و اگر تا حالا نظر ندادید از همین پست شروع کنید. کارت شارژ دو هزار تومنی هم در هر پست قرعه کشی خواهد شد و تقدیم شما میشه.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۸ دیدگاه دربارهٔ «سه جایزه ی صد هزار تومنی اضافه شد: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجم»

ها؟ مگه رأی باس بدیم؟ خخخخخخخخخخخخخ. گیج قلی بیگ.
بذ بینم کاظمیان چیچی گفته؟
خو ۳
هاهاهاهاا.
برم مواظب خودم و خوبیهام باشم نَچان.

سلام
حواسم به دوتا پست قبلی بوداااا ولی چون نظرم در مورد همۀ پستهای انتخاب شده یکی بود، یعنی انتخاب برام مشکل بود، تو دوتای قبلی شرکت نکردم.
قدری مشکل پسندم! خخخ.
موفق باشید.

سلااااام خب من الآن رسیدم شکلک اینترنت دارای دو گوش درااااز می باشد خخخخخخ هههههه
گزینه سه و اما خانم دکتر شییییرییینی باید بدی یااااالاااا
پی نویس: جز قوانین این جشنواره تصویب کنید هر کی برنده شد به کل محله شیرینی بده و اگه وسعش نرسید هم زیاد بهش سخت نگیرید همین که به من فقط شیرینی بده کفایت می کنه, این قانون عطف به ما سبق هم میشه قابل توجه خانم دکتر خخخخ

خخخخ همه یا درست تر بگم اکثریت گزینه سه رو انتخاب کردند شکلک چون احتمالا مثل من تنبل بودند حال نداشتند برند دو تا گزینه اول و دوم رو چک کنند ببینند چیه و گزینه سوم محتواش معلوم بود خخخخخخخ شکلک توجیح انتخاب خودم بعدشم رهگذر گرامی تقلب وااااای بر تقلب کنندگان وااااای خخخخخووووخخخ

سلام آخجون این اولین قرعه‏کشی بود که من توش برنده شدم. الان حس غرور و خوششانسی بهم دست داد. نخیرم من که پستا رو دیدم از سومی خوشم اومد. بانوجان اون جایزه بزرگ رو اگه از آخر برنده شدم شیرینی میدم دیگه.

سلام پست سوم یعنی همون کتاب صوتی بهتر است یا نابینایی
و در ضمن خب شاید ما مشارکت کنیم ولی ولی به نظر من افراد برنده همونهایی هستند که تا به حال شرکت کردند چون حتی ما اگه بقیه ی پستها رو هم شرکت کنیم و اونها هم به مشارکت خود ادامه بدن خباحتمالا شانس ما کمتر میشه

سلام حمیدرضا.
خب خودت داری میگی اگر به مشارکتشون ادامه بدن. از کجا معلوم که در آخر کار اونهایی که تو مراحل قبلی بودن بتونن همه ی پستها رو شرکت کنن. این یه رقابته. امیدوارم بتونی توی این رقابت موفق بشی و تا میتونی شانست رو بالا ببری.
شاد باشی.