خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه ی بسیار مهم در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شانزدهم

درود بر شما گرامیان.
امیدوارم که حالتون خوب باشه.

ابتدا بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست سوم: دانلود فیلم سینمایی رنگ خدا توضیح دار مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، اول مهر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سیزده رأی.

پست دوم: آموزش صوتی و گام به گام تنظیم هشدار تلفن برای گروه خاصی از مخاطبین: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و نهم شهریور هزار و سیصد و نود  و یک، توسط مجتبی خادمی، با چهارده رأی.

و پست منتخب شما: ازدواج نابینایان: ارسال شده در دوشنبه، بیستم شهریور هزار و سیصد و نود و یک، توسط فاطمه جوادیان، با سی و هشت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل کسی نیست جز: سامان اجرت دست.
سامان گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیلی که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

اما در طول روزهای گذشته، متوجه شدم که تعدادی از دوستان، در تعطیلات نوروز، به اینترنت دسترسی نداشتن و به همین خاطر نتونستن در چندین مرحله از جشنواره شرکت کنن و در نتیجه شانس حضور در قرعه کشی نهایی رو از دست دادن. به همین خاطر، طبق تصمیم جدید، حد اقل مراحلی که باید دوستان برای حضور در قرعه کشی سه جایزه ی صد هزار تومنی در اونها شرکت کنن رو از هفتاد مرحله به شصت و پنج مرحله کاهش دادم. به این معنی که شما حد اقل باید در شصت و پنج مرحله از هفتاد و نُه مرحله ی جشنواره مشارکت کنید، تا در قرعه کشی سه جایزه ی صد هزار تومنی شرکت داده بشید. در حال حاضر تمام کسانی که از ابتدا تا امروز در جشنواره حضور داشتن و حتی فقط یک رأی دادن، شانس حضور در قرعه کشی رو دارن. پس اگر حتی فقط یک بار هم در مراحل قبل شرکت کردید، میتونید در ادامه ی جشنواره هم حضور داشته باشید و شانس خودتون رو امتحان کنید. این نکته رو هم اضافه کنم که هرچی تعداد مشارکت شما بیش از شصت و پنج مرحله باشه، به معنی امتیاز بیشتر و در نتیجه شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه کشی خواهد بود. یعنی کسی که هفتاد و نُه بار شرکت کرده، نسبت به کسی که شصت و پنج بار شرکت کرده، پانزده برابر شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی رو داره. پس سعی کنید ابتدا حد اقل امتیاز رو برای شرکت در قرعه کشی کسب کنید، و در ادامه هم تا حد امکان امتیاز خودتون رو افزایش بدید.

اما بریم سراغ مرحله ی شانزدهم:

شما تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، هجدهم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.

در این مرحله، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و یک تا چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و یک مورد بررسی قرار گرفتن و این سه پست به عنوان کاندیدا انتخاب شدن:

1: معرفی و دریافت برنامه ویراست یار: یاور نابینایان!: ارسال شده در جمعه، پنجم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

2: دانلود و شنیدن online نُتهای موسیقی: ارسال شده در شنبه، ششم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros.

3: تعریف کلید shortcut یا تغییر دادن یا اصلاً حذف shortcut های جاز: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط امیر فتوحی.

همچنان با مشارکت در جشنواره، شانس خودتون رو برای برنده شدن جوایز مختلف حفظ کنید.
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۳ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه ی بسیار مهم در: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شانزدهم»

درود. پستِ شماره ی ۳.
ضمناً جایِ تأسف و تأثرِ عمیق داره که چرا چنین پستِ مفیدی فقط یک کامنت براش گذاشته شده.
واسه نابینایان، خصوصاً تازه کارایی مثلِ من قطعاً مفید ترین پست بینِ این ۳ پست همین سومیه.
پیروز باشید

درود. من اترااااض دااارم. یعنی چی آخه؟
؟؟؟
وقتی قبلاً گفته بودی که هرکی بیشتر شرکت کنه پس امتیاز بیشتری داره, حالا چراااا این کارو کردی شهروز. هر چند میدونم من اگه هزاران هزار امتیاز هم داشته باشم برنده نمیشم, ولی با این اوصاف فکر کنم کسایی که قبلاً شرکت کردند و تو امتیازشونو کاهش دادی, به نوعی در حقشون ظلم شده.
خودمو نمیگما. چون هموجوری که گفتم: اگه هزاران هزار امتیاز هم داشته باشم, شانس ندارم خَخ. میگی نع, خب امتحان کن. خر ما از کرگی دُم نداشت دادا.
ولی پست ۳ رو می انتخابم.
پست
۳
شااااد بااااشی و واقعاً خسته هم نباشی. کلاً ایول داری.

عرض سلام و احترام و ادب و درود و نمیدونم چی چی! خدمت آقای حسینی.
میگم از وقتی که این برنامه شما پخش میشه تمام مردم روحیه شادی پیدا کردن.
ما احساس آزادی میکنیم.
جشنواره کندوکاو یعنی عشق.
جشنواره کندوکاو راهیست برای رسیدن به آرامش.
اگه امکان داره مدت پخششو بیشتر کنید.
جشنواره ی کندوکاو یعنی فرار از ظلم مجتبوی.