خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی نوزدهم

درود بر شما گرامیان.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

خیلی سریع میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و سه رأی.

پست سوم: آموزش پاسور بازی اینترنتی blackjack برای نابینایان، کارشناسان، مربیان و والدین مرتبط: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با شانزده رأی.

پست دوم: بدون شرح گزارش از فرجه امتحانات و خوابگاه دانشگاه اصفهان: ارسال شده در شنبه، نهم دی هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با هجده رأی.

و پست منتخب شما: به همین راحتی از تریق بانک ملت قبوض تلفن برق آب و موبایل را پرداخت کنید: ارسال شده در یکشنبه، بیست و ششم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros، با سی و نُه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز: خورشید خانم.

برنده ی شارژ دو هزار تومنی هدیه ی روز پدر هم کسی نیست جز: مهدی سیصد و سیزده

ضمن تبریک به هر دو برنده ی گرامی، لطفاً شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

اما بریم سراغ مرحله ی نوزدهم:

در این مرحله، شما فقط تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، بیست و چهارم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید و برنده ی شارژ دو هزار تومنی به قید قرعه بشید. در مردادماه امسال هم در پایان جشنواره، بین کسانی که بالای شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کنن، سه جایزه ی صد هزار تومنی قرعه کشی و اهدا خواهد شد. هرچی بیشتر از شصت و پنج مرحله شرکت کنید، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی نوزدهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و یک تا چهاردهم بهمن هزار و سیصد و نود و یک مورد بررسی قرار گرفتن و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: فیلم زیر درخت هلو توضیحدار برای صوتیدوستان و نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، سوم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

2: آموزش رامی مشابه ریم: ارسال شده در پنجشنبه، پنجم بهمن هزارو سیصد و نود و یک، توسط خانم روحی.

3: فهرست گوشی هایی که با صفحه خوان تاکس هماهنگ هستند list of phones that nuance talks supports them: ارسال شده در شنبه، هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۷ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی نوزدهم»