خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و یکم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتادو دو رأی.

پست سوم: دانلود آموزش صوتی گوش دادن به صداها با دو برابر سرعت واقعی ویژه نابیناها: ارسال شده در دوشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با هشت رأی.

پست دوم: آموزش متنی کار در اتاقهای کنفرانس اسکایپ: ارسال شده در شنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط سعید درفشیان، با چهارده رأی.

و پست برگزیده ی شما: چرا؟ چرا؟ چرا؟: ارسال شده در دوشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط شهروز حسینی، با پنجاه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: بی ادعا.
بی ادعای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظر خودتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و یکم:

در این مرحله، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، هفدهم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم خواهد بود، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله مشارکت کرده باشن، به قید قرعه، سه جایزه ی یک ملیون ریالی اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی و یکم، مطالبی که از تاریخ پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم دی هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن، مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود چهارمین کنفرانس محله ی نابینایان ادامه ی چالش مصرف خوراکی: ارسال شده در جمعه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

2: درب اتوبوس کجاست؟؟؟: ارسال شده در شنبه، بیست و سوم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط بانو.

3: آموزش مهارت خودشناسی! قسمت اول: ارسال شده در چهارشنبه، چهارم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط javanmardeh daana

این نکته رو اضافه کنم که گزینه ی یک به نمایندگی از کل کنفرانسهای سایت گوشکن انتخاب شده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و یکم»

هورااااا. برنده شدم. هوراااا.
بالاخره برنده شدم. هورااااا. خَخ.
پست شماره ی
۱
رو می انتخابم.
اینم شمارم جهت دریافت هدیه.
۰۹۱۶
۸۹۲
۸۷
۲۰
مرسی. شااااااد باااشی.

از کسانی که پست شماره سه رو انتخاب کردن تشکر میکنم و خوشحالم که مورد توجه دوستان قرار گرفته. قاعدتا من هم ۳ رو انتخاب میکنم. خخخ.

سلام من ۱ رو انتخاب میکنم. در ضمن چرا باید بی ادعا برنده بشه. من که میدونم این با این برنامه ی شمسی خانمش قرعه کشی کرده اسم خودشو بیست بار نوشته برنده شده. عََََجََََََََب