خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و هفتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد رأی.

پست پنجم به طور مشترک: دانلود آموزش قدیمی goldWave به همراه برنامه goldWave: ارسال شده در سه شنبه، پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرامرز خسروی، به همراه دانلود دوازدهمین برنامه ی لحظه های خودمونی: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی، هر کدام با دو رأی.

پست چهارم: دانلود بسته ی پشتیبان‌گیری گویا در محیط بوت ویژه نابینایان اولین بار در ایران: ارسال شده در چهارشنبه، ششم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی، با نُه رأی.

پست سوم: تکنیک های نگهداری از بچه برای نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط لیلا عظیمی، با سیزده رأی.

پست دوم: تشویق کودک نابینا توسط والدین جهت استفاده از عصا و استقلال. چه بکنیم؟ چه نکنیم؟ بخش اول: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی، با نوزده رأی.

و پست منتخب شما: جلسه ی سیزدهم آموزش غلط ننویسیم: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط تبسم چَلَوی، با بیست و پنج رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: محمدرضا قنبری.
محمدرضای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و هفتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، هجدهم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و هفتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش برچسب گذاری برای اندروید: ارسال شده در دوشنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط امید علیوردیلو.

2: پشت صحنه های صدا در رادیو/چگونه یک برنامه رادیویی صدا برداری میشود. +فایل صوتی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

3: دانلود چهاردهمین و آخرین درس از آموزش زبان انگلیسی: ارسال شده در سه شنبه، بیست و ششم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشاد امیدوار.

4: معرفی برگزیدگان جشنواره ی نوروزی پژواک: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

5: آموزش متنی بازی اسکوپا همراه با تغییرات جدید: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

6: عیدی من به دوستای گوشکنی,آموزش کامل برنامه ی DotWalker از محمد میرقاسمی: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

این نکته رو اضافه کنم که گزینه ی شماره ی سه به صورت مجموعه در این سایت منتشر شده.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره ی کندوکاو رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و هفتم»

اگه خواستی یه کسی !عاشقِ همنفسی .قلبشو حیرونت کنه .جونشو قربونت کنه …اگه داشتی هوسی .از گلِ باغِ اطلسی ../فعلا من پست ۶ رو انتخاب میفرمایم تا بعد !!

درود. این مجموعه پست ها واقعا برای من عالی و کار بردی هستن چون همیشه چیز هایی داخلشون پیدا میکنم که بسیار بهشون نیاز دارم و فکر نمی کنم به این که توی محله دنبالشون بگردم. بخاطر انتشار جشن واره از شما بی نهایت ممنونم. پست منتخبم هم پست شماره ۱

سلام.
آقای حسینی ای کاش یک فکری برای ما دانشآموزها میکردید.
من خودم موقع امتحانات چند مرحله از جشنواره رو از دست دادم.
همینطور که همکاری کردید برای عید, ای کاش با امتحانات ما دانشآموزها هم راه میومدید.
به هر حال من در این مرحله گزینه ی ۶ را انتخاب میکنم.
موفق باشید.