خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و چهارم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و هفت رأی.

پست هفتم: پیرو پیشنهاد تشکیل هسته حقوقی و اولین قدم: ارسال شده در یکشنبه، اول شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مسافر، با یک رأی.

پست ششم: فیلم دیدن یک نابینا: ارسال شده در سه شنبه، دهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهرداد، با سه رأی.

پست چهارم به طور مشترک: درس یازدهم از سری دروس آموزش زبان سوئدی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط sverige، به همراه ادامه بحث تزریق نابینایان باور ندارید؟: ارسال شده در جمعه، سیزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط Eagle، هر کدام با شش رأی.

پست سوم: کامل ترین آموزش در زمینه بلوتوس با آموزش برنامه ی IVT.BlueSoleil.10.0.479.1: ارسال شده در پنجشنبه، پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی، با هشت رأی.

پست دوم: آموزش کار با صفحه وب تلگرام، ویژه نابینایان، این بار از نوع صوتی!: ارسال شده در جمعه، بیست و سوم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محب، با هفده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود مستند صوتی سفر به استانبول، قسمت سوم: ارسال شده در یکشنبه، هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی، با بیست و شش رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: علیرضا مددی.
علیرضای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و چهارم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، پانزدهم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پنجاه و چهارم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم مهر هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: گزارش بازدید از بخش نابینایان موزه ملی +گزارش صوتی و عکس: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط اشکان آذرماسوله.

2: تاریخ هنر ایران و جهان….جلسه اول: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر.

3: دانلود آموزش اندروید جلسه هشتم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و سوم شهریور هزار و سیصدو نود و چهار، توسط امید علیوردیلو.

4: گنج سوخته قسمت ۳ و پیوند به قسمت های پیشین، ارسال شده در شنبه، بیست و هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط صد سال تنهایی.

5: آموزش والدین کودکان نابینا. جلسه سوم. چگونه فرزندانی مسئولیت پذیر و مستقل داشته باشیم، ارسال شده در پنجشنبه، دوم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضوان ولی زاده.

6: نگاهی اجمالی به پنجره FSReader3.0 و خوندن فایلای دیزی با اون: ارسال شده در دوشنبه، ششم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط Eagle.

نکته ی اول این که به جز گزینه ی اول، تمام گزینه ها به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این پنج مجموعه در جشنواره شرکت داده شدن.

نکته ی دوم این که مجموعه ی ششم با موضوعات مختلف با عنوان نگاه اجمالی در زمینه های مختلف کامپیوتری ویژه ی نابینایان منتشر شده که این قسمت به نمایندگی از تمام قسمتهای این مجموعه انتخاب شده.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۷ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و چهارم»

سلام. ضمنِ تشکر از همه ی نویسندگانِ محترمِ همه ی مطالبِ شرکت داده شده، به شماره ی ۶ رأی میدم. واقعا همشون در نوعِ خودشون بی نظیر بودن. جداً انتخاب سخته.

۲
دو
پست شماره دو پست خوبی میباشد. پس من آنرا انتخاب همی نمایم
شماره ۲
انتخاب خیلی سخته. همه پستها خوبند منتها شماره دو چیز دیگه ایه. شماره دو
شماره دو را میفشارم
آقا شهروز سلام. ممنون بابت زحماتتون . انتخاب من ۲
سلام پست شماره ۲
چون پست شماره دو به رشته من نزدیکه پس دو
با تشکر از رهگذر عزیز دو
رهگذر دوسِت داریم. ۲
عجب پستی بود ۲٫ با تشکر از بقیه پستا. فقط دو
دورودودو ۲
دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دو
آقا شهروز عرض ادب و احترام . انتخاب من دو
پست یک رو خیلی خوشم اومد پس به دو رأی میدم
فقط دو
تنها دو
با اینکه آذرماسوله خیلی زحمت کشیده و پستش عالیه. پس دو
با تشکر دو
دستت درد نکنه دو
من به دو رأی میدم
این بار انتخاب سخت شده. با سختی به دو رأی میدم
اوهوم. دو
با تبریک عیر فطر و فرا رسیدن ایام الله تابستان به دو رأی میدهم
از تلاشهای بی وقفه شما سپاسگزارم . دو
با عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز امام در ۱۴ خرداد. دو
و پست منتخب شما: تاریخ هنر ایران و جهان….جلسه اول: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر.
خدافس شوما. دو