خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و پنجم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و چهار رأی.

پست ششم: ۶ خاطره ی جالب و یه آهنگ با صدای خودم تقدیم به شما دوستان (اگه دوست دارین بخونید و دانلود کنید): ارسال شده در شنبه، دوم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور، با چهار رأی.

پست چهارم به طور مشترک: دانلود آموزش صوتی بازی psycho strike, قسمت چهارم: ارسال شده در سه شنبه، پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدحسین قِزِلسُفلا، به همراه گذری بر زندگی یک زوج همدل. قسمت نخست: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط کیان، هر کدام با شش رأی.

پست سوم: سالن فشن رعد قسمت دوم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هشتم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رعد بارانی، با هفت رأی.

پست دوم: آموزش زبان بدن قسمت دوم: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رعد بارانی، با دوازده رأی.

و پست منتخب شما: نکاتی پیرامون آرایش و پیرایش نابینایان این بار از پریسیما: ارسال شده در پنجشنبه، سی و یکم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسیما، با سی و نُه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: امیر سرمدی.
امیر گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و پنجم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، ششم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و پنجم، از بین دوازده پستی که از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، از طرف کاربران سایت گوشکن به عنوان برترین پستهای سال پنجم فعالیت این سایت انتخاب شدن، این شش پست به عنوان کاندیدا برای انتخاب برترین پست سال پنجم فعالیت سایت گوشکن برگزیده شدن:

۱: گزارش بازدید از بخش نابینایان موزه ملی +گزارش صوتی و عکس: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط اشکان آذرماسوله.

2: طرز تهیه املت به روشی کاملاً نابینایی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی.

3: رنگ شناسی: ارسال شده در پنجشنبه، پنجم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر.

۴: گوشه ای از خاطرات من از زندگیم: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کاظمیان.

5: ترجمه تکمیل شد | عیدی مجتبی خادمی به دوستان نابینا: برنامه ی نزدیک‌یاب، به زبان فارسی و با آموزش صوتی و دفترچه راهنمای متنی کامل: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

6: نکاتی پیرامون آرایش و پیرایش نابینایان این بار از پریسیما: ارسال شده در پنجشنبه، سی و یکم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسیما.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و پنجم»