خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

طرح نهایی انتخاب مدیر ارشد جدید برای محله نابینایان

سلام بچه ها

امیدوارم هرچی زودتر تابستون برسه که بدجوری دلتنگش شدم.

نهایتا با جلسه ای که دهم اردیبهشت توی تیمتاک تشکیل دادیم، به اتفاق اکثر آرا به این نتیجه رسیدیم که:

از لحظه انتشار این پست در امروز یعنی شنبه پانزده اردیبهشت تا ساعت بیستو‌دو دوشنبه‌شب یعنی تا هفدهم اردیبهشت، نامزد های کاندیداتوری، آمادگی خودتون رو برای تحویل گرفتن مدیریت مجموعه گوش کن توی کامنت‌دونی همین پست اعلام می کنید.

از زمان پایان مهلت ثبت نام، هر کاندیدا، تا دو روز یعنی تا ساعت بیستو‌دو چهارشنبه‌شب یعنی تا نوزده اردیبهشت فرصت داره که یه رزومه از خودش شامل مشخصات فردی، اطلاعات تماس، سوابق تحصیلی، سوابق کاری، مهارت ها، و توانایی هاش، و همچنین برنامه هاش برای اداره ی گوش‌کن شامل خط مشی اداره مجموعه، نحوه جذب منابع مالی برای مجموعه، نحوه تولید محتوا برای مجموعه، و دلیلش برای اقدام به کاندیداتوری، به ایمیل من بفرسته.

من بعد از اتمام مهلت دریافت برنامه نامزد های کاندیداتوری و مطالعه و تحقیق، همه برنامه هایی که واسم فرستاده شده رو به همراه رزومه ی اشخاص که اطلاعات تماس رو ازش حذف خواهم کرد، توی گوش کن منتشر می کنم.

بعد از انتشار برنامه ها در سایت، من اسامی کسانی که از نظرم صاحب بهترین رزومه و در عین حال صاحب بهترین برنامه هستند رو به اطلاع شما می‌رسونم. مثلا فرض کنید من سه نفر رو انتخاب کنم. از نظر من، هر کودوم از این سه نفر که مدیر سایت بشن، هیچ فرقی نداره و هر کودوم که انتخاب بشن، سایت به احتمال بسیار زیاد به سمت پیشرفت میره. بعد از اینکه من لیست خودمو اعلام کردم، طی یک فرایند نهاییسازی توسط شما به قید قرعه ای که برگزار کننده اش خودم و شما خواهیم بود، یه نفر از مرداد به بعد، سایت رو تحویل می گیره و تمام مسئولیت های ماندگاری، حفظ و حتی بهبود شرایط کنونی، مسئولیت های حقوقی، تأمین محتوا و منابع مالی، و جذب حد اکثری کاربران رو به عهده می گیره.

خب؟ما هم‌محلی‌ها، از همین حالاتا دو روز آینده، در کامنت های همین پست، منتظر اسامی هستیم.

تبصره یک: کامنت شما فقط میتونه شامل نام و نام خانوادگی، و یا نامی که توی سایت با اون شناخته میشید باشه. غیر از این باشه، پاک میشه و به عنوان نامزد در نظر گرفته نمیشید.

تبصره دو: مهم نیست با من بعدا چطور تا کنید، اگه بهترین دوستمم باشید ولی رزومه یا برنامه درستی نداشته باشید، با عرض معذرت به فکر انتخاب بهتر از شما خواهم افتاد.

تبصره سه: اگه کسانی که صلاحیت تحویل گرفتن مجموعه رو داشته باشید کاندیدا نشید، مجموعه رو با اختیار کامل و به صورت یک طرفه تعطیل خواهم نمود یا تغییر کاربری خواهم داد.

لذت ببرید از زندگی!

 

خعلی دوستون دارم.

 

امضا:

 

عمو مُجی

 

۷ دیدگاه دربارهٔ «طرح نهایی انتخاب مدیر ارشد جدید برای محله نابینایان»