خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار رگ خواب

سینمایی رگ خواب

یاران سلام. امید که این روزهای آغازین از سال جدید براتون بهاریترین بوده باشن!

با اولین پست سینمایی سال جدید همراه شما هستیم.

اگر خاطرتون باشه، در روزهای آخر از آخرین ماه سالی که گذشت شاهد پخش فیلم سینمایی رگ خواب در رادیو اینترنتی محله نابینایان بودیم. و اگر باز هم خاطرتون باشه، همیشه قرار بر این منوال بوده که هر ماه، پستی حاوی لینک دانلود فیلم توضیح دار پخش شده از رادیو اینترنتی محله نابینایان در ماه گذشته رو در سایت داشتیم. در نتیجه و در ادامه این سیر، امروز با لینک دانلود فیلم سینمایی رگ خواب در خدمت شما هستیم.

و طبق معمول هر بار و هر پست، پیش از دریافت لینک دانلود، بد نیست کمی در مورد فیلم مربوطه بدونیم.

فیلم سینمایی رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت الله، محصول کشور ایران، در سال 1396 و در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده.

داستان این فیلم قصه زندگی زنی به نام میناست که به تازگی از همسرش جدا شده و برای شروع یک زندگی تازه به دنبال شغل و خونه جدید می گرده. مینا در جریان این جست و جو با مردی آشنا میشه که در پیدا کردن سرپناه بهش کمک می کنه، اما این شروع بخشی دیگه از رشته پیوسته ای از ماجراها در زندگی میناست و، . . .

فیلم رگ خواب موفق به دریافت تحسین های بسیاری شده و هنرمندانی از جمله لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی و حمیدرضا آذرنگ در این اثر زیبا به هنرمندی پرداختن..

ضمن تشکر فراوان از عوامل دست اندرکار در تهیه، تدوین و تنظیم این فیلم سینمایی برای پخش و انتشار در محله نابینایان، راوی خانم فرناز امیری، و تنظیمکننده آقای عباس زمانی، و ضمن سبزترین آرزوها برای تمامی شما عزیزان، میریم سراغ لینک دانلود فیلم سینمایی رگ خواب.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «رگ خواب»