خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار محمد رسول الله

سینمایی محمد رسول الله

دوستان سلام. امید که فاتح قله‌های سبز بهار باشید!

جمعه‌ها به خصوص واسه طرفدارهای فیلم و انیمیشن که تعدادشون بین اعضای محله کم هم نیست روزهای خاصی هستن. امیدواریم که از انتظارتون نتیجه دلچسبی بگیرید و ازش خوشتون بیاد!

با این مقدمه، میریم سراغ محتوای پست این بار سینمایی محله، فیلم سینمایی محمد رسول الله.

اجازه بدید پیش از لینک دانلود کمی در مورد این فیلم صحبت کنیم.

فیلم سینمایی محمد رسول الله فیلمی تاریخیه که به کارگردانی مجید مجیدی و با نویسندگی حمید امجد، کامبوزیا پرتوی و مجید مجیدی ساخته شده. این فیلم داستان زندگی کودکی حضرت محمد (ص) رو روایت می‌کنه.

فیلم سینمایی محمد رسول الله در سال 1393 در جشنواره فیلم فجر برای اولین بار واسه اهالی سینما اکران شد. شاید واستون جالب باشه که بدونید در ساخت این مجموعه مثل بقیه فیلم‌های تاریخی که سال‌های اخیر در ایران ساخته شدن، نظیر ملک سلیمان، از عوامل خارجی و در سطح سینمای روز جهان استفاده شده.

فیلم‌برداری این اثر رو ویتوریو استورارو به عهده داشته و موسیقی متنش ساخته ای. آر. رحمانه که هر دو از هنرمندان برنده جایزه اسکار هستن.

بازیگران، بهارک صالح نیا، پانته آ مهدی نیا، جعفر قاسمی، حمیدرضا تاج دولت، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، ساره بیات، سیدصادق هاتفی مفرد، علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، محمد عسگری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، نسرین نصرتی، نگار عابدی، هدایت هاشمی در این اثر به هنرمندی پرداختن.

فیلم سینمایی محمد رسول الله در تاریخ جمعه 2 اردیبهشت 1401 از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد و امروز جمعه 8 اردیبهشت 1401 علاقه مندان به این اثر می‌تونن با مراجعه به همین پست لینک دانلود این کار رو دریافت و فیلم مورد بحث رو دانلود کنن.

پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم سینمایی محمد رسول الله، با یک خدا قوت دلی به عوامل تنظیم و تدوین این فیلم برای محله نابینایان، راوی خانم فرناز امیری و تدوین‌کننده آقای عباس زمانی، و بهترین آرزوها برای تمامی شما عزیزان، صحبت رو به پایان می‌بریم

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «محمد رسول الله»