خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار عنکبوت

سینمایی عنکبوت

سلام بر آشنایان محله نابینایان. امید که گرمای دل‌هاتون به خورشید مردادماه پهلو بزنه!

جمعه‌ها معمولا زمان تفریح و استراحته و فیلم و سینما هم یکی از انواع تفریحاتیه که خیلی‌ها دوستش دارن.

سینما‌محله نابینایان هم از این قافله عقب نمونده و خلاصه اینکه امروز هم با یکی دیگه از فیلم‌های توضیح دار سینما‌محله در خدمت شما هستیم.

فیلم سینمایی عنکبوت کاریه که این بار قراره ببینیم و بشنویم.

عنکبوت فیلمی ایرانی در ژانر جنایی و درامه که در سال 2020 به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی منتشر شد.

قهرمان داستان فیلم عنکبوت بنای ساده‌ایه به نام سعید که بعد از وقوع یک پیشآمد ناخوشآیند و ناگوار برای همسرش، تصمیم به انتقام و پاک‌سازی اجتماع می‌گیره و برای عملی کردن این تصمیم…

شاید جالب باشه که بدونیم عنکبوت در نخستین حضور جهانی‌اش از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ مهر ۱۳۹۹ در جشنوارهٔ بوسان به نمایش در‌اومد و حسابی هم گل کرد.

بازیگرانی که در فیلم سینمایی عنکبوت هنرنمایی کردن عبارتن از:

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، فرید سجادی حسینی، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، سید جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، حمیدرضا هدایتی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، میثم دامن زه.

فیلم سینمایی و توضیح دار عنکبوت در تاریخ جمعه 31 تیرماه 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و علاقه مندان به دانلود این کار می‌تونن لینک مربوطه رو از انتهای این پست دریافت کنن و اگر مایل باشن همینجا داخل محله بشینن و به صورت آنلاین از فیلم مورد علاقه خودشون لذت ببرن.

پیش از پایان گفتنی‌های این پست و پرداختن به باکس دانلود و پخش آنلاین، از عوامل تهیه و تنظیم و توضیح دار کردن این اثر، راوی خانم فرناز امیری، تدوین‌کننده آقای عباس زمانی از صمیم دل تشکر می‌کنیم و از خدای هستی برای این عزیزان و همچنین برای تمامی شما عزیزان خواهان بهترین‌ها هستیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «عنکبوت»

۳ دیدگاه دربارهٔ «سینمایی عنکبوت»

درود بر شما آقای صالحی. به نوبه ی خودم ازتون تشکر میکنم که زحمت میکشید و با ارائه این فیلم های توضیحدار، ما رو از لذت فیلم دیدن برخوردار میکنید. خدا قوت به شما و دیگر عوامل تولید این کارهای ارزشمند.
فقط یک نکته ای خواستم عرض کنم. انیمیشن داستان اسباب بازی ۱ از سایت قابل دانلود نیست. میگه برگه پیدا نشد. خواستم اطلاع بدم که اگه صلاح دونستید درستش کنید. البته در کانال تلگرام موجوده. ولی دانلود از سایت هم لطف خودش رو داره.
با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید