خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار جاده یخی

سینمایی The Ice Road 2021

سلامی به لطافت هوای اول پاییز به شما عزیزان محله نابینایان.

امید که لبخندی از جنس بهار قرین لحظه‌هاتون باشه!

یک بار دیگه با یک پست سینمایی‌فیلمی با شما هستیم. فیلم توضیح دار شده‌ای که امروز و در این پست قراره بهش بپردازیم، جاده یخی یا The Ice Road نام داره.

فیلم سینمایی جاده یخی یا The Ice Road، کاری در ژانر درام‌ماجراجویی، به کارگردانی Jonathan Hensleigh، و محصول سال 2021 کشور آمریکاست.

بر اثر ریزش یک معدن الماس در مناطق شمالی کانادا، دسته‌ای معدنچی در چنگال مرگ گرفتار شدن و ظاهرا راهی برای نجاتشون نیست یا اگر هست بسیار دشواره. رسیدن به محل حادثه به دلیل وجود جاده‌های یخی و صعب العبور بسیار مشکله اما یک راننده یخ تصمیم می‌گیره این راه پرخطر‌رو بره و برای نجات جون معدنچی‌های گرفتار تلاش کنه. این تصمیم شروع یک مأموریت دشوار برای قهرمان داستانه که باید از روی اقیانوسی یخزده خودش‌رو به معدن فرو‌ریخته برسونه. ادامه این مأموریت سخت و جان مأمورهای نجات لحظه‌به‌لحظه با خطر ذوب شدن و شکستن یخ‌های روی اقیانوس به شدت تهدید میشه و…

داستان فیلم جاده یخی یا The Ice Road، روایتی تماشاییه از نبرد بخش‌های انسانی و حیوانیِ بشر در لبه پرتگاه امتحان. جایی که تمام نقاب‌ها کنار میرن و اصل و جوهر ذات هر کدوم از قهرمانان آشکار میشه.

بازیگرانی از قبیل Laurence Fishburne، Liam Neeson، Marcus Thomas، در فیلم سینمایی جاده یخی ایفای نقش کردن.

فیلم توضیح دار جاده یخی، در ساعت 22، 10 شب جمعه 1 مهر از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان علاقه‌مند به دانلود این اثر به یادموندنی می‌تونن لینک مورد نظرشون‌رو در انتهای همین پست دریافت و اثر مورد بحث‌رو دانلود کنن، یا اینکه در صورت تمایل همینجا با استفاده از قابلیت پخش آنلاین از این اثر جذاب لذت ببرن.

جا داره که پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم توضیح دار جاده یخی، طبق روال همیشه از دوستانی که در تهیه، تدوین و تنظیم این اثر برای محله نابینایان در کنار ما بودن، راوی و تدوین‌کننده آقای میلاد نصرتی، و نویسنده متن آقای محمدحسین نجارباشی از صمیم دل تشکر کنیم و بهشون از طرف محله نابینایان خدا قوت بگیم.

مثل همیشه، شادکامی همیشگی شما آرزوی ماست. و بعد از این آرزوی همیشگی، حرفی نیست جز:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «جاده یخی»

۲ دیدگاه دربارهٔ «سینمایی The Ice Road 2021»

سلام وقت بخیر میخواستم تشکر ویژه ای از شما داشته باشم که با لطف و زحمت زیاد این فیلم ها رو توضیح دار می کنید که ما دوستداران سینما بتونیم ازشون استفاده کنیم فیلم جاده یخی منو یاد فضای فیلم های دهه ۹۰ میلادی می اندزه یادمه اونوقت ها که بینا بودم یک صحنه بسیار معروف شد که توش یه کامیون روی جاده یخی واژگون شد و دوربین روی زمین قرار داشت که کامیون به طرفش میومد که انگار قرار بود روی خود بیننده واژگون بشه

دیدگاهتان را بنویسید