خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار برادران لیلا

سینمایی برادران لیلا

سلامی به سرسبزی بهار، به گرمای خورشید، و به وسعت دل‌هاتون به تمامی عزیزان و همراهان محله نابینایان!

امید که چرخ مراد جز به مراد دلتون نگرده!

بچه‌های سینما‌محله همچنان در تلاشن که دفتر این بخش‌رو هرچی پربارتر کنن و این بار «برادران لیلا» نامیه که بر صفحه این برگ جدید می‌درخشه.

فیلم سینمایی «برادران لیلا، به کارگردانی و نویسندگی «سعید روستایی» و با تهیه‌کنندگی «جواد نوروزبیگی»، اثری در ژانر درام و اجتماعی و محصول سال 1400 کشور ایرانه.

این اثر از جمله جدیدترین آثار سینمای ایرانه که تونست در جهان مورد توجه قرار بگیره، و با اینکه محصول کشور خودمونه اما تا به حال اجازه اکران در ایران‌رو نگرفته.

برادران لیلا در سال 1399-1400 ساخته و برای نخستین بار در تاریخ 25 مه 2022، (4 خرداد 1401) در جشنواره کن اکران شد، و سپس در تاریخ 24 اوت 2022، (2 شهریور 1401) در فرانسه روی پرده رفت.

داستان این فیلم در فضایی ملتهب و اجتماعی پیش میره.

این اثر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و منتقدان دیدگاه مثبتی بهش داشتن

کسب جایزه فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (بخش غیراصلی)، جایزه شهروندی، همچنین کسب نامزدی نخل طلای کن هم در لیست موفقیت‌های این اثر جا دارن.

نقش اول داستان «برادران لیلا»، دختری 40 ساله به نام لیلاست که در بخش اداری یک پاساژ معتبر مشغول به کاره. لیلا دارای پدر و مادری پیر و بیخیال و چهار برادره که هیچ‌کدوم شغل مناسبی ندارن.

برادر معقول و کارگر لیلا علیرضا از کارش برکنار شده و به خونه برمی‌گرده. لیلا تمام تلاشش‌رو می‌کنه تا برادرهاش به کار و شغلی مناسب برسن و به اصطلاح عاقبت به خیر بشن اما این وسط ماجراهایی پیش میاد که موانع ناگذری سر راه تلاش‌های لیلا ایجاد می‌کنه و در این راستا…

بازیگرانی که در ساخت این اثر نقش داشتن ترکیبی هستن از هنرمندان سینمایی و تلویزیونی، از جمله:

سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، محمد علی‌محمدی، مازیار سیدی، اسماعیل پوررضا، جواد پورحیدری، مهسا باوفا، مهدی رکنی، پریناز ایزدیار،

فیلم توضیح دار شده «برادران لیلا» در تاریخ جمعه 16 اردیبهشت از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان علاقه‌مند به دانلود یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله برای بهره‌گیری از این اثر می‌تونن به باکس دانلود و پخش آنلاین در انتهای همین پست مراجعه کنن.

جا داره که پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم سینمایی و توضیح‌دار شده برادران لیلا، از عزیزانی که در تدوین و تنظیم این اثر زیبا به منظور ارائه به محله نابینایان در کنار ما بودن، نویسنده و راوی خانم الهه لطفی، تدوین کننده برای پخش در رادیو‌اینترنتی محله آقای عباس زمانی، و تدوینگر به منظور قرار گرفتن در وبسایت گوش‌کن آقای امیرحسن لطفعلی زاده، خدا قوتی از صمیم دل بگیم و آرزوی بهترین‌های جهان‌رو واسه این عزیزان و واسه تمامی شما داشته باشیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «برادران لیلا»

دیدگاهتان را بنویسید