خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار گربه چکمه پوش

انیمیشن puss in boots 2011

سلامی به تمام رنگ‌های رنگین‌کمان به تمامی یاران محله نابینایان.

امید که تابلوی زندگیتون سرشار از تمامی رنگ‌های شاد خدا باشه!

بودن با شما‌رو دوست داریم و این بار بهانه این بودن انیمیشن توضیح‌دار جدیدیه که طبق روال آخر هر ماه تقدیم حضورتون می‌کنیم.

«گربه چکمه‌پوش»، (Puss in Boots 2011), کاریه که این بار از طرف بچه‌های انیمه‌محله برای ارائه به دوستان انیمیشندوست محله توضیح‌دار شده. امیدواریم که بپسندید.

«گربه چکمه‌پوش» به نقل از بسیاری از صاحب‌نظران، اثری فوق‌العاده از کمپانی مشهور «دیریم ورک» (dream work)، در ژانر کمدی-ماجراجویی، به کارگردانی «کریس میلر» (Chris Miller) و با فیلمنامه‌ای از «تام ویلر» (Tom Wheeler), محصول کشور امریکاست.

این انیمیشن ۹۰ دقیقه‌ای در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۱ به اکران عمومی در اومد و قسمت دوم این اثر دیدنی هم در سال ۲۰۲۲ توسط همین کمپانی منتشر شد.

ساخت این انیمیشن ۱۳۰ میلیون دلار هزینه برداشت و فروش گیشه این اثر ۵۵۵ میلیون دلار بوده. دریافت جایزه ساترن بهترین فیلم پویانمایی هم از جمله افتخاراتیه که «گربه چکمه‌پوش» به خودش اختصاص داده.

قهرمان انیمیشن «گربه  چکمه‌پوش گربه یتیمیه که در یتیمخونه بزرگ میشه و همونجا دوستی به نام «هامتی» پیدا می‌کنه. این دوتا دوست به اتفاق هم برای یافتن کلید تحقق آرزوهاشون وارد مارپیچی از تلاش و ماجرا میشن و…

«آنتونیو باندراس» (Antonio Banderas), «سلما هایک» (Salma Hayek), «زک گالیفیناکیس» (Zach Galifianakis), «بیلی باب تورنتون» (Billy Bob Thornton), «ایمی سداریس» (Amy Sedaris), «کنستانس ماری» (Constance Marie), «گیلرمو دل تورو» (Guillermo del Toro), «مایک میچل» (Mike Mitchell)

از جمله بازیگرانی هستن که در خلق این اثر به یادموندنی نقش داشتن.

انیمیشن توضیح‌دار شده «گربه چکمه‌پوش» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 27 مرداد 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه مند به دانلود این اثر یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

و طبق روال همیشه، پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین انیمیشن توضیح‌دار شده «گربه چکمه‌پوش»، تشکر فراوان داریم از عوامل دست‌اندرکار در تدوین، تنظیم و توضیح‌دار کردن این اثر جهت ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن و راوی خانم فرناز امیری، و تدوین‌کننده آقای مهدی محمدقاسمی، و خواهان بهترین‌ها هستیم برای این عزیزان و برای تمامی شما عزیزان.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «گربه چکمه‌پوش»