خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار یاکاری، در سفری هیجان انگیز

انیمیشن yakari a spectacular journey 2020

سلامی به لطف نسیم صبح تابستون، زمانی که با طلوع خورشید مسابقه حضور در صحنه زندگی می‌ذاره.

امیدواریم همین امروز، روز تحقق بهترین‌ها برای تک‌تک شما باشه!

آخر ماهه و زمان زمانه انیمیشن توضیح‌دار شده این ماه.

انیمیشن «یاکاری،  در سفری هیجان انگیز»، (yakari a spectacular journey 2020), کاریه که این بار به همت بچه‌های انیمه‌محله نابینایان برای ارائه به عزیزانی که خواهان این مدل کارها هستن توضیح‌دار شده و امید که دوستش داشته باشید!

«یاکاری»، انیمیشنی 82 دقیقه‌ای در ژانر ماجراجویی، طنز، سرگرمی و خانوادگی، به کارگردانی «خاویر جاکومتی»، (Xavier Giacometti), و «توبی جنکل»، (Toby Genkel) و نویسندگی «خاویر جاکومتی»، محصول مشترک سال 2009 کشورهای بلژیک، آلمان و فرانسه، در سال 2020 منتشر شد.

این اثر به گروه سنی خاصی محدود نمیشه و تمام انیمیشن‌دوستهای دنیا از هر گروه سنی که باشن می‌تونن با ورود به شیرینی‌های این قصه ازش لذت ببرن.

شاید دونستن این موضوع که فروش گیشه «یاکاری» در حدود 4,011,180 دلار برآورد شده واسه اون دسته از عزیزانی که مایلن اطلاعات دقیقتری کسب کنن جالب توجه باشه.

داستان انیمیشن «یاکاری» درمورد قبیله‌ای سرخپوست از بومیان آمریکاست و یاکاری، پسربچه سرخپوستیه که قهرمان داستان ماست.

همزمان با آماده شدن قبیله سرخپوست‌ها برای مهاجرت به سرزمین جدید که به دلایلی و در نتیجه وقایعی باید اتفاق بی‌افته، یاکاریه جوان برای کسب تجربه و دستیابی به اونچه براش امتیاز محسوب میشه، سفری ماجراجویانه به دل ناشناخته‌های طبیعت‌رو آغاز می‌کنه که در جریانش…

انیمیشن «یاکاری» اثریه که در خلالش بیننده به درون ناشناخته‌هایی از جنسی کاملا متفاوت سفر می‌کنه و با بخش‌هایی از فرهنگ مردمی از جهانی اسرارآمیز، از جمله پوشش، بعضی از آداب و رسوم، محل زندگی و موسیقی‌شون آشنا میشه.

«دیانا آمفت» (Diana Amft)، «پاتریک بیچ» (Patrick Bach)، «اسکار دویب» (Oscar Douieb)، «کتلین رنیش» (Kathleen Renish)، «هانس سیگل» (Hans Sigl)، از جمله نقشآفرینان صاحب نام در انیمیشن «یاکاری» هستن.

نام ستارگانی از قبیل (Diana Amft), (Patrick Bach), (Oscar Douieb) در لیست بازیگران این اثر می‌تونه یکی از امتیازات درخشان به نفع این انیمیشن به حساب بیاد.

انیمیشن توضیح‌دار شده «یاکاری در تاریخ جمعه 30 تیرماه 1402 یعنی همین امروز از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان خواهان دانلود یا بهره‌گیری از قابلیت پخش آنلاین محله برای استفاده از این اثر به‌یادموندنی می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

اما پیش از باکس آخر یعنی کلام آخر، از همراهان همراه در آماده‌سازی، تدوین و توضیح‌دار کردن این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن خانم زینب  وِرادی، ویرایش متن خانم حدیثه طاهرپور، راوی خانم ستایش سلطانی، و تدوینگر آقای مهدی محمدقاسمی، از صمیم دل تشکر می‌کنیم و شادکامی این عزیزان و کامیابی تمامی شما عزیزان‌رو از خدای هستیبخش خواهانیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «یاکاری، در سفری هیجان انگیز»