خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار رایا و آخرین اژدها

انیمیشن Raya and the Last Dragon 2021

سلام به تمامی هممحلی‌ها، مهمون‌ها، و همراهان محله نابینایان.

امید که دل‌هاتون همیشه سبز و لب‌هاتون همیشه خندان باشه!

بهار هم گذشت و نوبت یکی دیگه از فصل‌های زیبای خدا رسید و در آخرین روزهای سبزترین فصل خدا، آخرین انیمیشن توضیح‌دار شده محله نابینایان در بهار 1402‌رو تقدیم شما می‌کنیم. به امید جلب نظر شما عزیزان، به خصوص انیمیشندوست‌های محله.

«رایا و آخرین اژدها»، (Raya and the Last Dragon), نام اثریه که در این شماره از انیمه‌محله نابینایان تقدیمتون میشه.

این اثر انیمیشنی کامپیوتری‌آمریکایی، به کارگردانی «دان هال»، (Don Hall), «کارلوس لوپز استرادا»، (Carlos López Estrada), و با نویسندگی «ادل لیم»، (Adele Lim), «کوی نگوین»، (Qui Nguyen), در ژانر ماجراجویی و خیال‌پردازی حماسیه که توسط کمپانی استودیو سینمایی «والت دیزنی» در پنجم مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) اکران شد.

در انیمیشن «رایا و آخرین اژدها»، ترکیبی زیبا از ماجراجویی، هنرهای رزمی، و شخصیت‌های رنگارنگ‌رو به مدت 1 ساعت و 54 دقیقه به تماشا می‌نشینیم.

از مشخصات بارز این اثر سرگرم‌کننده میشه به انیمیشنِ خیره کننده و تماشایی، موسیقی متن فوق‌العاده «جیمز نیوتن هاوارد»، طراحی شخصیت‌های رسا، سکانس‌های اکشن، کیفیت بالای کارگردانی، و محتوا و پیام نهفته در داستان این اثر در مورد چگونگی بازسازی حس اعتماد به همدیگه اشاره کرد.

اژدهاها پیش از انقراضشون، سرزمینی به نام «کوماندرا»، (Kumandra)‌رو برای سکونت انسان‌ها به پنج قبیله تقدیم کردن. ساکنین این سرزمین همیشه بر این باور بودن که این محل تا ابد واسشون سرشار از آرامش و زندگی خواهد بود. اما زمانی می‌رسه که متوجه میشن سرزمینشون در معرض خطر بزرگ تهدید یک نیروی پلید قرار گرفته. این وسط، یک نفر باور داره که اژدهایان هنوز زنده هستن و قادرن سرزمینش‌رو نجات بدن. «رایا» جنگجوی تنهایی که به تنها امید مردمش تبدیل میشه و جستجو برای پیدا کردن آخرین اژدهای زنده‌رو آغاز می‌کنه و در راه این جستجوی پرماجراست که…

از جمله بازیگرانی که در این اثر ایفای نقش داشتن میشه به «کلی ماری ترنس»، «اووکافینا»، «ایزاک وانگ»، «جما چان»، «دانیل دا کیم»، «بندیکت وونگ» اشاره کرد.

انیمیشن (Raya and the Last Dragon) یا «رایا و آخرین اژدها»، در ساعت 16؛ 4 عصر روز جمعه 26 خرداد از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان علاقه‌مند به دریافت این اثر می‌تونن برای دانلود یا بهره‌گیری از این کار به صورت آنلاین به باکس مربوطه در انتهای همین پست مراجعه کنن.

خدا قوتی هم بگیم به عزیزان همراه برای تدوین، تنظیم و توضیح‌دار کردن این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن خانم زهرا محمدی، ویرایشگر نهایی متن خانم حدیثه طاهرپور، راوی توضیحات خانم مریم خلقتی، و تدوین‌کننده آقای مهرزاد عربی. برای این عزیزان و برای تمامی شما عزیزان لبخند هستیبخش خداوند هستی‌رو از حال تا همیشه خواهانیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «رایا و آخرین اژدها»