خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار زندگی جدید امپراتور

انیمیشن The Emperor’s New Groove 2001

سلامی به رنگ طلوع صبح به شما صبحدلان محله نابینایان!
امید که هوای دلتون از حال تا همیشه از جنس سحر باشه!

محله نابینایان با هر بهانه و به هر مناسبتی با شماست تا لبخند‌رو مهمون چهره‌ها و شادی‌رو همنشین دل‌هاتون کنه! به امید موفقیت ما در دستیابی به این هدف عزیز!
در محله ما، حتی بدون بهانه هم میشه شاد بود و شادی‌رو توی دل‌های عزیزان محله پخش کرد. در نتیجه این اعتقاد، بخش‌های مختلف مجموعه محله نابینایان، هر کدوم در تلاشن تا این مهم‌رو به انجام برسونن. بخش انیمه‌محله نابینایان هم یکی از این بخش‌هاست و نتیجه اینکه این ماه هم ما بر طبق روال هر ماه با یک انیمیشن توضیح‌دار شده در خدمت شما هستیم.
انیمیشن «زندگی جدید امپراطور»، بیست و پنجمین انیمیشن توضیحدار شده توسط محله نابینایان در بخش انیمه محله، بهانه این بار ما برای دیدار با شماست. امید که بپسندید.

«زندگی جدید امپراطور»، محصول کشور آمریکا، انیمیشنی به کارگردانی «مارک دیندال» (Mark Dindal)، نویسندگی «دیوید رینولدز» (David Reynolds)، و به تهیه کنندگی «رندی فالمر» (Randy Fullmer)، در ژانر کمدی، ماجراجویی خانوادگی، فانتزی، و طنزه که در سال 2001 توسط کمپانی (Walt Disney pictures) ساخته شد.
هرچند کودکان به عنوان مخاطبان اصلی این اثر در نظر گرفته شدن، اما «زندگی جدید امپراتور» به روایت بسیاری از طرفدارانش این قابلیت‌رو داراست که به راحتی یک خونواده شامل رده‌های سنی مختلف‌رو به مدت بیش از 70 دقیقه در کنار هم و مقابل صفحه مانیتور نگه داره و لحظاتی بسیار شاد و زیبا بهشون بده.
کسب جایزه اسکار بهترین موسیقی متن سال 2001، و همچنین کسب سه جایزه آنی، در لیست افتخارات این انیمیشن هستن.

داستان «زندگی جدید امپراتور» قصه پرماجرای «کوزکو»، امپراتور جوان، خودخواه و خودشیفته‌ایه که به رسم این مدل افراد، کسی جز خودش و چیزی جز خواسته‌های خودش‌رو نمی‌بینه. امپراتور داستان ما در نتیجه یک اتفاق به «ایزما»، مشاور پیر و حیله‌گرش خشم گرفته و اخراجش می‌کنه و مشاور سعی داره که برای تلافی امپراتور‌رو مسموم کنه، اما همه چیز اشتباه از کار درمیاد و قهرمان ما به جای مردن به یک شتر تبدیل میشه و حالا باید هرچی از دستش برمیاد انجام بده که ماهیت انسانیش‌رو پس بگیره که البته این کار ابدا ساده نیست. در ادامه این راه پردردسر…

«دیوید اسپید» (David Spade), «جان گودمن» (John Goodman), «ارتا مای کیت» (Eartha Mae Kitt), «پاتریک واربرتون» (Patrick Warburton),
ستارگانی هستن که در کنار دیگر بازیگران این اثر با صداپیشگی ماندگارشون خوش درخشیدن.

انیمیشن توضیح‌دار شده «زندگی جدید امپراتور» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 28 مهر 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش میشه و همراهان خواهان دانلود این اثر و استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس حاوی لینک دانلود و پخش آنلاین در انتهای همین پست مراجعه کنن.
و پیش از بهترین آرزوها برای تمامی شما عزیزان و باکس مذکور، جای خالی تشکر و خدا قوت به عوامل همراه در تدوین و تنظیم انیمیشن «زندگی جدید امپراتور» برای ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن خانم زهرا محمدی، راوی خانم پریسا بقالی زاده، و تدوین‌کننده آقای بهنام نصیری‌رو با دلی سرشار از عشق و کلامی صمیمی پر می‌کنیم و برای این عزیزان هم مثل همه عزیزان محله نابینایان شادکامی همیشگی از خدای دل‌ها خواهانیم.

 

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

 

دانلود انیمیشن «زندگی جدید امپراتور»