خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار زوتوپیا

انیمیشن Zootopia 2016

سلامی صمیمی به همراهان صمیمی محله نابینایان.
امید که زندگیتون در زیر سایه مهر و آرامش همواره شاد و آرام باشه!
با بیست و ششمین انیمیشن توضیح‌دار شده در محله نابینایان با شماییم تا برگ سبزی دیگه از این جنس‌رو تقدیم شما خوبان کنیم و برگی دیگه به این دفتر اضافه کنیم.

انیمیشن «زوتوپیا» رهآورد این بار ما برای شماست که امیدواریم بپسندید.

 

انیمیشن «زوتوپیا»، کاری در ژانر اکشن، کمدی و ماجراجویی، به کارگردانی مشترک «بایرون هاوارد» (Byron Howard)، «ریچ مور» (Rich Moore) و «جرد بوش» (Jared Bush) و تهیه کنندگی «کلارک اسپنسر» (Clark Spencer)، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکاست.
این اثر 1 ساعت و 48 دقیقه‌ای توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد و در زمان اکرانش نمرات بسیار خوبی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد.
«زوتوپیا» که به عنوان پنجاه و پنجمین فیلم پویانمایی در فهرست والت دیزنی ثبت شده، در ۴ مارس ۲۰۱۶ در ایالات متحده اکران شد. این اثر در ۱۳ فوریه ۲۰۱۶ در جشنواره فیلم‌های پویانمایی بروکسل در بلژیک به عنوان اثر برگزیده معرفی شد و انتشار گستردهش در ۴ مارس همون سال به صورت قالب‌های دو بعدی و دیجیتال سه بعدی در ایالات متحده به مرحله اجرا در اومد. ترانهٔ پایانی این پویانمایی به نام «همه‌چیز را امتحان کن» با صدای شکیرا نامزد دریافت جایزه بهترین ترانه برای رسانه دیداری در پنجاه و نهمین مراسم جایزه گرمی شد. هزینهٔ ساخت این اثر مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار و فروش این فیلم در سال ۲۰۱۶ در گیشه‌های کشورهای مختلف در حدود یک میلیارد دلار بود که باعث شد مقام چهارمین فیلم پرفروش در اون سال‌رو کسب کنه.
این پویانمایی همچنین موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار و بهترین فیلم پویانمایی در هفتاد و چهارمین مراسم گلدن گلوب شد.

 

داستان انیمیشن «زوتوپیا» در شهری جریان داره که ساکنانش‌رو حیوانات انسان‌نما تشکیل میدن. قهرمان این داستان «جودی هاپس» (Judy Hopps)، خرگوش پرتلاشیه که برای تحقق رویای کودکیش یعنی تبدیل شدن به اولین افسر پلیس خرگوش در شهر زوتوپیا حسابی مشتاقه. از اونجایی که تحقق رویاها معمولا چندان ساده نیست، جودی هم با دردسر‌های زیادی مواجه میشه که براش اصلا خوشآیند نیستن. مثلا اینکه با وجود تحصیلات آکادمیکش، در شروع کار به نگهبانی پارکینگ منصوب میشه ولی کار به همینجا ختم نشده و جودی در ادامه ماجراهاش با دوتا کلاهبردار و بعد هم با یک ماجرای پیچیده و عجیب درگیر میشه که خیلی چیزها‌رو تغییر میدن و…

 

جنیفر گودوین، جیسون بیتمن، ادریس البا، جنی اسلیت، شکیرا، بانی هانت، دان لیک، جی. کی. سیمونز، نیت تورنس، موریس لامارچ، اکتاویا اسپنسر، جسی کورتی، از جمله صداپیشگان این اثر ماندگار هستن.

 

انیمیشن توضیح‌دار شده «زوتوپیا» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 26 آبان 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه مند به دانلود این اثر یا بهره گیری از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.
ضمن تشکر و خدا قوت به عوامل دست‌اندرکار در تدوین و تنظیم و آماده‌سازی این اثر به منظور ارائه به انیمیشن‌دوستان محله نابینایان، تدوین‌کننده آقای مهدی محمد قاسمی، نویسنده متن توضیحات خانم زهرا محمدی و راوی خانم پریسا جهانشاهی، و آرزوی بالاترین کامیابی‌ها برای شما عزیزان، به لینک دانلود و پخش آنلاین انیمیشن توضیح‌دار شده «زوتوپیا» می‌پردازیم.

 

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

 

دانلود انیمیشن »زوتوپیا«