خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار گرگ نماها

انیمیشن Wolfwalkers 2020

سلامی صمیمی به تمامی شما خوبان محله نابینایان.
امید که هر جا که هستید، در آغوش نابترین آرامش‌ها باشید!

 

آخر ماهه و طرفداران انیمیشن‌های توضیح‌دار محله امروز‌رو دوست دارن.
انیمیشن توضیح‌دار شده «گرگنماها»، بیست و هفتمین انیمیشن توضیح‌دار شده در محله نابینایان و رهآورد تلاش این بار بچه‌های انیمه محله هست که امیدواریم بپسندید.

 

انیمیشن «گرگنماها» با نام انگلیسی (Wolfwalkers)، اثری در ژانر فانتزی، ماجراجویی و خانوادگی، به کارگردانی «تام مور» و «راس استوارت»، محصول سال 2020 ایرلند و بریتانیاست.
این اثر که آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی ناپیوسته‌ی «فولکلور ایرلندی» به حساب میاد، در جشنواره‌های بسیاری نمایش داده شده و جوایز متعددی‌رو هم به خودش اختصاص داده.
اگرچه این انیمیشن جذاب و هیجان انگیز در رده‌بندی سنی مناسب سنین بالای 11 سال تشخیص داده شده، اما با توجه به محتوای خانوادگی و پیام‌های مثبتی که برای مخاطبانش داره، می‌تونه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشاهای خانوادگی به حساب بیاد که می‌تونه به مدت 103 دقیقه تمامی اعضای خانواده‌رو دور هم جمع کرده و همه‌رو به دنیایی عجیب از جنس افسانه و ماجرا و عبرت‌های شیرین ببره.

 

انیمیشن گرگنماها روایتگر داستانی سرشار از ترکیب‌های متضاد از قبیل محبت، کینه و خشمه و در خلال زنجیره به هم پیوسته ماجراهاش، بخشش و گذشت‌رو به بیننده یاد میده. داستان این اثر همچنین بیانگر عشق و اتحاد خانوادگیه. خانواده‌ای که اعضاش با وجود تضادهایی که باهاشون درگیر شدن به هم عشق می‌ورزن.
«رابین» دختری حادثه‌جو و شجاعه که با پدرش زندگی می‌کنه. پدر شکارچی مخصوص فرمانرواست و «رابین» آرزو داره مثل پدرش شکارچی بشه تا کمکحال پدرش باشه. ماموریت اخیر پدر اینه که گرگ‌های جنگل که تعدادشون کم هم نیست‌رو از بین ببره تا مردم بتونن به راحتی جنگل‌رو به زمین کشاورزی تبدیل کنن. ظاهرا همه چیز بر طبق روال پیش میره اما رابین متوجه میشه که…

 

(Honor Kneafsey), (Eva Whittaker), (Sean Bean), (Simon McBurney), (Tommy Tiernan), (Maria Doyle Kennedy), (Jon Kenny), (John Morton), از جمله نقشآفرینان این اثر ماندگار هستن.

 

انیمیشن توضیح‌دار شده «گرگنماها» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 24 آذرماه 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان دوستدار دانلود یا بهره‌گیری از این اثر با استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس موجود در انتهای همین پست مراجعه کنن.

 

خسته نباشیدی هم بگیم به یاران همراه در تدوین و تنظیم این اثر به منظور ارائه به شما خوبان در محله نابینایان، راوی خانم مژده ایمانی فَر، تدوین‌کننده آقای مهرزاد عربی، مترجم آقای بهزاد قربانی، و مثل همیشه خواهان بالاترین کامیابی‌هاییم برای این عزیزان و برای تمامی شما عزیزان.

 

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

 

دانلود انیمیشن «گرگنماها»

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید