خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر انیمیشن ظاهر و باطن یا سر نشینان

انیمیشن inside out 2015

سلامی گرم مثل خورشید تابستان، سفید مثل برف زمستان، و صمیمی از جنس صمیمیت بی‌مثال شما به تمامی دوستان محله نابینایان.

امیدواریم هر جا که هستید، سوار بر مرکب مراد باشید!

 

یک ماه دیگه هم گذشت و یک بار دیگه نوبت دیدار بچه‌های انیمه‌محله با شماست که بر طبق روال هر ماه با یک محصول توضیح‌دار شده دیگه و با امید جلب رضایت خاطر شما به دیدنتون اومدن.

انیمیشن «ظاهر و باطن»، یا بر اساس دوبله گلوری، سرنشینان، (inside out 2015), رهآورد این ماه ما برای شماست. امید که بپسندید!

 

«ظاهر و باطن» انیمیشنی به کارگردانی و نویسندگی «پت داکتر» و «رونی دل کارمن» (Pete Docter), (Ronnie Del Carmen), با تهیه‌کنندگی «جوناس ریورا» (Jonas Rivera), در ژانر ماجراجویی، کمدی و فانتزی، محصول سال 2015 آمریکاست.

این انیمیشن 95 دقیقه‌ای که توسط کمپانی «والت دیزنی، پیکساراین انیمیشن»، (Pixar Animation Studios, Walt Disney Pictures) تولید شد، در سال 2016 جایزه بهترین انیمیشن اسکار، ساترن، گلدن گلوب و بفتا‌رو دریافت کرده. این اثر همچنین در جشنواره «آنی 2016» هم موفق به کسب 10 جایزه از جمله جایزه بهترین انیمیشن شد.

«ظاهر و باطن» که در اصل گروه مخاطبینش‌رو کودکان تشکیل میدن، جاذبه‌هایی داره که می‌تونه گروه سنی نوجوان و حتی بزرگسال خانواده‌رو در یک روز آرام دور هم جمع کنه و لحظه‌های زیبایی‌رو برای تمامی افراد خانواده بسازه.

 

«ظاهر و باطن» داستان احساسات مختلف ماست. قصه‌ای که احساساتی از قبیل شادی و غم جزو قهرمانانش هستن.

«رایلی» دختر شاد و سرزنده‌ایه که در کنار پدر و مادرش زندگی خوبی داره. اما مثل تمام زندگی‌ها، زندگی این خونواده خوشبخت هم روی یک روال پیش نمیره و اون‌ها به دلایلی مجبور به تغییر مکان میشن. «رایلی» در نتیجه این تغییرات دچار مشکلاتی میشه که برای رفعشون احتیاج به راهنمایی پیدا می‌کنه و چه مشاوری بهتر از احساسات درون خود ماست؟

این اثر بر اهمیت خانواده تأکید داشته و نکات ارزنده‌ای در مورد احساسات، رفتارها و نتایج منفی و مثبتشون به همه ما و به خصوص به کودکان یاد میده.

 

«امی پولر»، (Amy Poehler), «فیلیس اسمیت»، (Phyllis Smith), «بیل هیدر»، (Bill Hader), «لوییس بلک»، (Lewis Black), «میندی کالینگ»، (Mindy Kaling), «کایتلین دیاس»، (Kaitlyn Dias),

از جمله بازیگران این اثر پرجاذبه هستن.

 

انیمیشن توضیح‌دار شده «ظاهر و باطن» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه 27 بهمنماه 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان علاقه مند به دانلود و دریافت یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله برای بهره گیری از این اثر می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

 

جا داره از عزیزان همراه و همکار در تدوین و تنظیم و توضیح‌دار کردن انیمیشن این ماه برای ارائه به محله نابینایان، مترجم متن از انگلیسی به فارسی آقای بهزاد قربانی، راوی توضیحات آقای دانا غفاری، و تدوینگر آقای مهرزاد عربی، از صمیم دل تشکر کنیم و این همراهان ارزشمند و شما عزیزان‌رو با بهترین آرزوها به دستان توانای خدای دو جهان بسپاریم.

 

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

 

دانلود انیمیشن «ظاهر و باطن»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید