خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار ملاقات خصوصی

سینمایی ملاقات خصوصی

سلامی گرم وسط سرمای پاییز به دوستان و دوستداران محله نابینایان.
امید که تمام وجودتون گرم از مهر و امید باشه.
مثل هر ماه در این روز و این ساعت با یک فیلم توضیح‌دار شده جدید به دیدنتون اومدیم و امیدواریم که در جلب نظرتون موفق باشیم!

 

فیلم ایرانی توضیح‌دار شده «ملاقات خصوصی» چهلمین فیلم توضیح‌دار شده در محله نابینایانه.

 

«ملاقات خصوصی»، کاری در ژانر عاشقانه و اجتماعی، به کارگردانی «امید شمس» و تهیه‌کنندگی امیر بنان، محصول کشور خودمون ایرانه.
فیلمنامه این اثر حاصل تلاش مشترکیه از امید شمس و علی سرآهنگ.
این فیلم اولین تجربه کارگردانی امید شمس محسوب میشه که برای پخش در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ آماده شد و نه تنها استقبال خوبی از طرف مخاطبان کسب کرد، بلکه در اکران سینمایی هم موفق بود و تونست لقب پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی سال ۱۴۰۱‌رو به خودش اختصاص بده. علاوه بر اینها، «ملاقات خصوصی» اثریه که موفق به کسب بیش از ۷ میلیارد در گیشه فروش و جلب رضایت مخاطبان در جشنواره فیلم فجر شده.
هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار ستاره‌های این اثر خوش‌ریتم و عاشقانه هستن که همراه با دیگر ستارگان سازندهش نقشی ماندگار بر دفتر سینمای ایران ثبت کردن.

 

داستان فیلم «ملاقات خصوصی» یک عاشقانه عجیبه. در این ماجرای پرماجرا جوان باهوشی‌رو دنبال می‌کنیم که از یک تبهکاری و سوءاستفاده از ملاقات‌هاش به مسیر عشق می‌افته.
پروانه صاحب یک عطاری در محله‌ای در حومه شهر تهرانه. پروانه خانواده ضعیفی داره. پدرش به خاطر دزدی از همسایه زندانه، برادرش ایمان به جرم همدستی با پدرش تحت تعقیبه، فرهاد که هم‌بندی پدرشه با پروانه برای کارهای مربوط به پدر زندانیش در ارتباطه، و در این میان…

 

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، جواد قامتی، ایمان شمس، امیرحسین بیات، شیرین آقا کاشی و حسین پارسایی، از جمله بازیگران نقشآفرین در این اثر هستن.

 

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده «ملاقات خصوصی» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 17 آذر 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شده و همراهان علاقه‌مند به دانلود این اثر و یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای این پست مراجعه کنن.

 

تشکری داشته باشیم از عزیزان همراه در تدوین، تنظیم و توضیح‌دار کردن این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان: نویسنده متن توضیحات و راوی خانم فرناز امیری، تدوین‌کننده آقای مهرزاد عربی. به این عزیزان خدا قوت میگیم و برای این دو همراه و برای تمامی شما لحظه‌هایی سراسر کامیابی از خدای خاک و آسمان خواستاریم.

 

باکس دانلود همراه با پخش آنلاین

 

دانلود فیلم «ملاقات خصوصی»

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید