خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سینمایی درخت گردو

سلامی از جنس بهار در واپسین روزهای زمستون به تمامی همراهان محله نابینایان.

امید که بهار پیش رو بهار دل‌هاتون باشه!

 

این نوبت، نوبت تقدیم آخرین فیلم سینمایی توضیح‌دار محله نابینایان در سال 1402 به شماست که امیدواریم مورد پسندتون واقع بشه.

فیلم سینمایی ایرانی و توضیح‌دار شده «درخت گردو» آخرین رهآورد سینما‌محله امسال برای شماست.

 

فیلم سینمایی درخت گردو، اثری در ژانر جنگی، تاریخی، و درام، به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی، و با فیلمنامه‌ای از ابراهیم امینی و حسین حسینی، محصول سال 1398 کشور خودمون ایرانه.

نام این فیلم 142 دقیقه‌ای که برای گروه سنی بالای 15 سال مناسب تشخیص داده شده، در لیست آثار راه‌یافته به بخش اصلی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دیده میشه

 

داستان فیلم سینمایی درخت گردو در سه بازه زمانی سال‌های 1366، 1384 و 1395، و بر اساس داستانی تلخ و حقیقی از زندگی قادر مولان پور، انسانی زخمخورده از رنج‌های جنگ تحمیلی، اهل آذربایجان غربی اتفاق می‌افته. قادر مولان پور همراه با خانوادهش در روستایی مرزی در نزدیکی سردشت زندگی می‌کنه. خانواده‌ای که مسیر زندگیش با درگیر شدن در فاجعه بمباران شیمیایی سردشت به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و…

 

پیمان معادی، مینا ساداتی، مهران مدیری، مینو شریفی، ژینا زاهدی، ماهان کریمی و مهیار کریمی از جمله نقشآفرینان در این اثر هستن.

 

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده درخت گردو در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 11 اسفند 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه مند به دریافت و دانلود این اثر یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس دانلود و پخش آنلاین در انتهای همین پست مراجعه کنن.

 

ضمن تشکر و خدا قوت به یاران همراه در تدوین و تنظیم و توضیح‌دار کردن این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن توضیحات خانم عارفه کوزه گران، گوینده خانم حدیث مولوی، و تدوین‌کننده آقای مهدی محمدقاسمی، این عزیزان و همگی شما عزیزان‌رو با بهترین آرزوها به لطف حق می‌سپاریم.

 

باکس دانلود همراه با پخش آنلاین

 

دانلود فیلم درخت گردو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید