خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر فیلم توضیح دار فسیل

سینمایی فسیل

سلام به همراهان ما در محله نابینایان، خصوصا به اهل فیلم و سینما و محصولات توضیح‌دار شده در محله خودتون.
امید که خورشید دلتون همواره تابان و ستاره امیدتون همیشه درخشان باشه!
با اولین فیلم توضیح‌دار شده محله نابینایان در سال جدید با شما هستیم. فیلم سینمایی ایرانی «فسیل» آغازگر فعالیت‌های سینما‌محله در سال جدیده که امیدواریم بپسندید!

فیلم سینمایی فسیل محصولی از کشور ایرانه که در سال 1399 به کارگردانی کریم امینی و نویسندگی حمزه صالحی و با تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان در ژانر طنز و کمدی ساخته شد‌، در تاریخ 24 اسفند 1401 روی پرده سینماهای ایران رفت و در تاریخ 10 اسفند 1402 وارد مرحله اکران آنلاینش شد.
این فیلم 108 دقیقه‌ای بنا به نظراتی موفق به کسب مقام پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران ایران شد.
بنا به توضیح اهل نظر، یکی از دلایل شهرت فیلم سینمایی فسیل نقشآفرینان در این اثر هستن. در این فیلم از چهره‌هایی استفاده شده که هر کدوم ید طولایی در ژانر طنز داشته و حرفی برای گفتن در این عرصه دارن.

فیلم فسیل از نظر بینندگان و منتقدین هرچند طنز بی‌نقصی نیست، اما بسیاری بر این نکته اتفاق رأی دارن که این اثر یک سر و گردن از آثار طنز سال‌های اخیر بالاتر بود و به طور کلی میشه اینطور نتیجه گرفت که این فیلم موفقیت بزرگی بین طنزهای سال‌های اخیر و دارای محتوای بهتری نسبت به اونها بوده.
فروش بیش از 323 میلیارد تومان و کسب عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران، همچنین داشتن بیش از 7 میلیون و 476 بیننده و دستیابی به مقام پربیننده‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سال اول اکران می‌تونه گواه خوبی بر این مطلب باشه.

داستان این اثر حول محور سه شخصیت، یعنی اسماعیل (اسی)، سعید و صفا می‌چرخه که گروه خوانندگی «بلک داگز»‌رو اداره می‌کنن.
هر یک از این افراد به دنبال دستیابی به اهداف شخصی خودشون هستن. مثلا اسی در رویای اجرا جلوی شاهه و نظرات صفا درست برعکس اسیِ.
اسی توی راه اجرا دچار تصادف میشه و به مدت ده سال به کما میره و وقتی بیدار میشه که…

برخی از بازیگران فیلم فسیل عبارتن از:
بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، و…

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده فسیل در ساعت 21، 9 عصر روز جمعه، 17 فروردین 1403 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان علاقه‌مند به دانلود و یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله برای بهره‌گیری از اثر مورد نظرشون می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

ضمن تشکر از عزیزانی که در امر تنظیم، تدوین و توضیح‌دار کردن فیلم سینمایی فسیل همراهیمون کردن، نویسنده متن توضیحات خانم عارفه کوزه گران، تدوین‌کننده آقای عباس زمانی، و گوینده متن آقای امیررضا قلی نژاد، و ضمن بهترین آرزوها برای این عزیزان و تمامی شما عزیزان، به باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم توضیح‌دار شده فسیل می‌پردازیم.

باکس دانلود همراه با پخش آنلاین

دانلود فیلم فسیل

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید