خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر فیلم سینمایی توضیح دار شیشه

سینمایی Glass 2019

سلامی سراسر عشق به شما دوستان محله نابینایان.

امید که لبانی پر‌خنده، دل‌هایی پر‌امید، و روزگاری مالامال از شادکامی‌رو سپری کنید!

در چهل و دومین پست سینمایی محله نابینایان با چهل و دومین فیلم سینمایی توضیح‌دار شده در مجموعه محله نابینایان به دیدنتون اومدیم تا یکی دیگه از یادگاری‌های سینمایی محله‌رو تقدیم حضورتون کنیم. به امید پسند شما!

 

فیلم سینمایی Glass 2019، اثری در ژانر درام و هیجان انگیز، علمی تخیلی، به کارگردانی و با فیلمنامه ام نایت شیامالان، محصول سال 2019 سینمای آمریکاست.

این فیلم که یکی از فیلم‌های تحسین شده سال 2019 به شمار میره، بعد از اکران عمومی و استقبال فوق‌العاده مخاطبین و منتقدین، در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی معتبر حسابی خوش درخشید و موفق به کسب نامزدی دریافت 17 جایزه در بخش‌های مختلف شد که دوتا از این جایزه‌هارو برد و دوستدارانش‌رو حسابی خوشحال کرد.

Glass به عنوان قسمت نهایی در سه گانه فیلم‌های این مجموعه شامل «آسیب ناپذیر (۲۰۰۰)» و «شکافته (۲۰۱۶)» در نظر گرفته شده و ستارگانی از قبیل «بروس ویلیس»، «جیمز مک آووی» و «ساموئل ال. جکسون»، با حضور در ترکیب داستان پرهیجان این اثر مجموعه‌ای بی‌نظیر‌رو به وجود آوردن.

 

داستان این فیلم ابرقهرمانی روانشناختی مهیج، ماجرای یک مامور امنیتی به نام «دیوید دان»‌رو به تصویر می‌کشه که با استفاده از مجموعه توانایی‌های خارق‌العادهش، سعی داره تا مردی با اختلال تجزیه هویت و 24 شخصیت مجزا به نام «کوین وندل کرامب»‌رو تعقیب کرده و به دام بندازه، اما…

این اثر سراسر التهاب و هیجان که مناسب برای سنین بالای 18 سال تشخیص داده شده، به مدت‌زمانی  معادل 2 ساعت و 8 دقیقه خون‌رو در رگ‌های طرفداران این مدل هیجانات حسابی به گردش درمیاره و از دنیای واقعی جداشون می‌کنه. اگر اهل اینطور موضوعات و این مدل هیجانید این اثر‌رو از دست ندید!

 

بازیگرانی که در فیلم سینمایی Glass به هنرمندی پرداختند عبارتند از:

«جیمز مک آووی» (James McAvoy), «بروس ویلیس» (Bruce Willis), «ساموئل ال جکسون» (Samuel L Jackson), «آنیا تیلور جوی» (Anya Taylor Joy), «سارا پلسون» (Sarah Paulson), «اسپنسر تریت کلارک» (Spencer Treat Clark), «چارلین وودارد» (Charlayne Woodard), «ام نایت شیامالان» (M Night Shyamalan), «بتی باکلی» (Betty Buckley), «لوک کیربی» (Luke Kirby).

 

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده (Glass) در روز جمعه 13 بهمن 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان علاقه‌مند به دانلود و دریافت این اثر یا استفاده از قابلیت آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

پیش از باکس مورد بحث جای تشکر و خدا قوت به عوامل دست‌اندرکار در تدوین و تنظیم این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن توضیحات خانم عارفه کوزه گران، تدوینگر و گوینده آقای میلاد نصرتی، خالیه که با بهترین آرزوها برای این عزیزان و آرزوی بهترین‌ها برای تمامی شما این جای خالی‌رو پر می‌کنیم و به باکس دانلود و پخش آنلاین اثر مذکور می‌پردازیم.

 

باکس دانلود همراه با پخش آنلاین

 

دانلود فیلم «Glass»

 

دیدگاهتان را بنویسید