خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر انیمیشن توضیح دار مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

انیمیشن Spider Man Across the Spider Verse 2023

سلامی سبز و بهاری به تمامی شما همراهان محله نابینایان.

امید که در امتداد بهار، بهاری باشید.

با اولین انیمیشن توضیح‌دار شده سال 1403 در کنار شما هستیم.

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی»، (SpiderMan Across the SpiderVerse 2023) اثریه که به بهانه تقدیمش به شما گرامیان در واپسین روز از سال کهنه به دیدنتون اومدیم که امیدواریم مورد پسندتون واقع بشه.

 

انیمیشن مورد بحث، اثریه در ژانر اکشن و ماجراجویی، محثول سال 2023 آمریکا، به کارگردانی «ژواکیم دوس سانتوس»، (Joaquim Dos Santos), «کمپ پاورز»، (Kemp Powers), «جاستین کی تامپسون»، (Justin K. Thompson), و بر اساس فیلم‌نامه‌ای از «فیل لرد»، (Phil Lord), «کریستوفر میلر»، (Christopher Miller), و «دیوید کالاهام» (Dave Callaham). فیلمنامه این اثر الهام گرفته از شخصیت‌هاییه که توسط «استن لی» خلق شدن که در مدت‌زمانی حدود 2 ساعت و 20 دقیقه دوستدارانش‌رو از دنیای واقعی جدا کرده و به جهانی ورای تصورات ما می‌بره. این انیمیشن دنباله‌ایه بر فیلم 2018 «مرد عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی» که جایزه اسکار بهترین انیمیشن‌رو برد و طرفدارانش‌رو خوشحال کرد. هرچند این اثر ماندگار برای گروه سنی بالای 13 سال مناسب تشخیص داده شده اما خیل عظیمی از زیر 13 ساله‌هارو در میان هواداران سفت و سختش جا داده و همچنان در حال گسترش محبوبیت قهرمانانشه.

 

قهرمان اصلی داستان «مایلز مورالس»، مرد عنکبوتی نوجوانه که در این فیلم نسبت به دفعه پیش و ماجراهای فیلم قبلی با تجربه‌تر شده و به توانایی‌هاش تسلط و اعتماد بیشتری پیدا کرده.

«مایلز مورالس» که نقشش‌رو به عنوان مرد عنکبوتی پذیرا شده، با چالش‌های جدیدی مواجه میشه. در این ماجرای پرماجرا ما همراه با قهرمانان قصه به سفری هیجان انگیز و احساسی میریم

مرد عنکبوتیه داستان  ما به همراه «گون استیسی»، (زن عنکبوتی)، به منظور مواجهه با یک شرور قدرتمند که تا حالا باهاش رو‌در‌رو نشدن تیم جدیدی تشکیل دادن و به اتفاق هم برای ماجراجویی‌های بیشتر به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنن. در جریان حوادث جورواجوری که پشت سر می‌ذارن…

در این اثر تعادلی متناسب و زیبا میان طنز، اکشن و احساسات برقراره و جوهر شخصیت مرد عنکبوتی به تصویر کشیده شده. این فیلم به بررسی مضامینی از قبیل هویت، شجاعت و اهمیت خانواده پرداخته، با مخاطبینش در تمام سنین به زیبایی ارتباط می‌گیره و به عنوان اثری عالی در نگاه طرفداران مرد عنکبوتی و دوستداران سینما و هواداران انیمیشن ماندگار شده.

 

صداپیشگان نام‌آوری از قبیل «برایان تایری هنری»، (Brian Tyree Henry), «هایلی استاینفلد»، (Hailee Steinfeld), «شامیک مور»، (Shameik Moore), «اسکار آیزاک»، (Oscar Isaac), «جیک جانسون»، (Jake Johnson), «عیسی رائه»، (Issa Rae), «اندی سمبرگ»، (Andy Samberg), «لونا لورن ولز»، (Luna Lauren Velez), «دانیل کالویا»، (Daniel Kaluuya), «راشل درچ»، (Rachel Dratch), در این اثر ایفای نقش کردن.

 

انیمیشن توضیح‌دار شده «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی»، در ساعت 21، 9 شب جمعه، 24 فروردین 1403 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه مند به دانلود یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس مربوطه در انتهای همین پست مراجعه کنن.

با آرزوی شادترین شادکامی‌ها برای عزیزانی که در تدوین و تنظیم این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان در کنار ما بودن، نویسنده و مترجم متن توضیحات آقای بهزاد قربانی، راوی خانم جیران قهرمان، و تدوین‌کننده آقای مهرزاد عربی، و تمامی شما عزیزان، به باکس دانلود و پخش آنلاین انیمیشن توضیح‌دار شده «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» می‌پردازیم.

 

باکس دانلود همراه با پخش آنلاین

 

دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید