خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر فیلم سینمایی توضیح دار ستاره بازی

سینمایی ستاره بازی

سلامی سراسر مهر به عزیزان آشنا و آشنایان عزیز محله نابینایان.

امید که شادی و آرامش دل و روان همیشه ناخدای کشتی زندگیتون باشه!

 

با چهل و پنجمین فیلم توضیح‌دار شده در محله نابینایان همراه شما هستیم و امیدواریم که محصول این نوبت سینما‌محله‌رو بپسندید.

 

فیلم ستاره بازی اثری در ژانر درام، به نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، و محصول سال 1398 کشور ایرانه.

این فیلم که به عنوان ساخته جدید هاتف علیمردانی به مخاطبین معرفی شده، در مورد بحران‌های بعد از مهاجرته و در خارج از کشور فیلمبرداری شده.

 

ستاره بازی داستان زندگی خانواده سه نفره‌ایه که بعد از برنده شدن در لاتاری به آمریکا مهاجرت می‌کنن. متأسفانه برخلاف انتظار، این اتفاق به ظاهر خوش آغاز خوشبختی اونها نبود. اختلافات و مشاجرات رو به ازدیاد بین پدر و مادر خانواده عاقبت سبب جدایی اونها شد. دختر خانواده بیش از همه متحمل آسیب‌های این طلاق شد و این پایان تلخ تاثیر بسیار بدی روی اون گذاشت و بعد…

 

ستاره‌هایی که در این اثر درخشیدن عبارتن از:

فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، علی مصفا، هستی جوادی، مارشال منش و ملیسا ذاکری.

 

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده ستاره بازی در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 14 اردیبهشت 1403 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه مند می‌تونن در باکس انتهای همین پست به دانلود یا شنیدن اثر مورد نظرشون با استفاده از قابلیت آنلاین محله خودشون بپردازن.

با تشکر از یاران همراه در تدوین و تنظیم این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن توضیحات عارفه کوزه گران، راوی حدیث مولوی، و تدوین‌کننده عباس زمانی، و با آرزوی بهترین‌ها برای تمامی شما یاران همراه محله نابینایان، به باکس دانلود و پخش آنلاین می‌پردازیم.

 

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

 

دانلود فیلم «ستاره بازی

 

 

یک پاسخ به «سینمایی ستاره بازی»

دیدگاهتان را بنویسید