خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سه جایزه ی یک ملیون ریالی برنده شوید: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هشتم

درود بر شما دوستان گرامی.
عیدتون مبارک.

به مرحله ی هشتم جشنواره ی کندوکاو خوش آمدید.

قبل از هر چیز، بریم سراغ اعلام نتایج به دست آمده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست سوم: درس امروز: این هم دانشگاه رفتن ما!: ارسال شده در پنجشنبه، چهارم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با سیزده رأی.

پست دوم: تو را به خدا بیایید بجنبیم!: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با شانزده رأی.

و نهایتاً پست منتخب شما در مرحله ی هفتم: فارسیساز تلفن همراه! برای نابینایان!: ارسال شده در سه شنبه نهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی با سی و شش رأی.

اما بریم سراغ اسامی برندگان جوایز مرحله ی قبل:

برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل به قید قرعه، کسی نیست جز: فرشته.

و برنده ی شارژ دو هزار تومنی، هدیه ی ویژه ی روز مادر و روز زن هم کسی نیست جز: خانم زهرا شمس.

به هر دو برنده ی گرامی تبریک میگم و ازشون خواهش میکنم که شماره ی مورد نظرشون رو به آدرس ایمیل من که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنن.

اما بریم سراغ مرحله ی هشتم:

این نکته رو اضافه کنم که به مناسبت عید نوروز، توی این مرحله هم دو شارژ دو هزار تومنی به قید قرعه بین کسانی که در این مرحله شرکت کنن تقدیم خواهد شد. باز هم یادآوری میکنم که بین کسانی که بیش از هفتاد مرحله از جشنواره رو مشارکت کنن، سه جایزه ی صد هزار تومنی قرعه کشی خواهد شد. هرچی بیشتر از هفتاد مرحله شرکت کنید، امتیاز شما و شانس شما برای برنده شدن در قرعه کشی، بیشتر خواهد بود.

در مرحله ی هشتم، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، دوم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کنید و پست برگزیده ی خودتون رو انتخاب کنید.

در این مرحله، مطالبی که از تاریخ پانزده اسفند هزار و سیصد و نود تا چهارده فروردین هزار و سیصد و نود و یک منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت، این سه پست به عنوان مطالب برگزیده انتخاب شدن:

1: عیدی من به شما: آموزش واریز به تمام کارت های شتاب و نه فقط ملی!: ارسال شده در دوشنبه، هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

2: نابینایان هم میتوانند برای گوشیهای با سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ برنامه بسازند!: ارسال شده در شنبه، دوازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی.

3: روانشناس صنعتی سازمانی کیست و چه میکند؟: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط حنانه درفشی جوان.

پیشاپیش از مشارکت تک تک شما گرامیان نهایت تشکر رو دارم.
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم.
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «سه جایزه ی یک ملیون ریالی برنده شوید: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هشتم»

چرا کند و کاو؟ میتونسی اسمشو بذاری: شُخم و شوخ، نبش قبر، زیر و رو کردن.
دماغ تو پستای قدیمی فرو کردن. فوضولی در پستای قدیمی. کله در پستای قدیمی چرخوندن. خادمی رو گور بگور کردن. رفت و روب کردن و بیل زدن پستای قدیمی ام میشد حتی. هاهاهاهاههااههاها. زین پس اسم برنامه هاتونا بدین من بذارم برادون.
پست ۱

سلام منم ۱ رو انتخاب میکنم چون واقعاااااااااااااااااااااااااا ب دردم خورد مناسب بود براااااام !مرسی مجی ب خاطر اون پست .هعععععععععععععععععععععع

خب من وارد این پست داش موووجی شدم و الآن هم دارم آموزشش رو دانلود میکنم تا بگوشم و احتمالاً که خیلی بدرد من بیسواااد میخوره

سلام,
آقا تکلیع مایی که از فردا تا چند روز دیگه نت نداریم چیهههههههه؟؟
یکی بیا لطف کنه ۲تا پست بعدی بجای منم رای بده تو رو خدا خخخخ.
من خیلی پول لازمم صد تومنو میخوااااااام خخخ.
پست شماره ۱

من چون از فردا نت ندارم همین الان تولد کامبیز رو بهش تبریک میگمممممم بچه ها تولدش ۳ فروردینه براش تولد بگیرین بچه عقده ای نشه ههههه .
کامبیز حالا که تولدت رو تبریک گفتم میشه ۲تا پست بعدی بجای منم نظر بدی شارژشو میدم به خودت خخخخ

سلام
هعیییی یروزی فرزندان از عاق والدین میترسیدن و هی جایزها را میدادن به مادراشون اما حالا چی چه روزگاری شده
تخصیر زنته اون نمیذاره شایدم عمه رهگذرت نمیذاره. من که نمیگذرم هعییییی
پست ۳ را می انتخابم