خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یک ملیون ریال برنده شوید: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتم

درود بر شما دوستان گرامی. امیدوارم حالتون خوب باشه.

اول بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و شش رأی.

پست سوم: کوتاهترین راه چاپ متن به خط نابینایی!: ارسال شده در یکشنبه نهم بهمن هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با پانزده رأی.

پست دوم: آموزش عملیات بر روی پرونده ها و پوشه ها مخصوص کودکان نابینا!: ارسال شده در پنجشنبه، ششم بهمن هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با نوزده رأی.

و در نهایت، پست منتخب شما در مرحله ی قبل: آموزش دانلود از میدیا فایر برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هفتم دی هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با سی و دو رأی.

اما بریم سراغ معرفی برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل: این برنده ی خوششانس کسی نیست جز: محمود عبیدی.

جناب عبیدی عزیز، ضمن تبریک به شما، از شما تقاضا دارم که شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیل من که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

قبل از این که مرحله ی جدید رو شروع کنم این نکته رو اضافه کنم که در این مرحله، به مناسبت روز مادر و روز زن، ضمن تبریک به خانمهای محله، علاوه بر شارژ دو هزار تومنی که طبق روال همیشه بین همه قرعه کشی میشه، یه شارژ دو هزار تومنی هم به یکی از خانمهایی که توی این پست مشارکت کنن به قید قرعه تقدیم میشه.

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه سی اسفند نود و پنج فرصت دارید که در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید. همچنان سه جایزه ی یک ملیون ریالی سر جاشه که بین کسانی که بالای هفتاد مرحله از جشنواره رو شرکت کنن قرعه کشی میشه. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از عدد هفتاد باشه، شانس شما برای برنده شدن هم بیشتره. پس مواظب باشید که توی ایام نوروز عقب نمونید چون هفت مرحله از جشنواره در نوروز برگزار خواهد شد. پس کنار مهمونیها و تفریحات و مسافرتهاتون حواستون به جشنواره و رتبه ای که دارید هم باشه که موقعیت رو از دست ندید.

اما بریم سراغ مرحله ی هفتم”

در این مرحله، مطالبی که از تاریخ پانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود تا چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان مطالب منتخب به شما معرفی میگردد:

1: درس امروز: این هم دانشگاه رفتن ما!: ارسال شده در پنجشنبه، چهارم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

2: فارسیساز تلفن همراه! برای نابینایان!: ارسال شده در سه شنبه نهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: تو را به خدا بیایید بجنبیم!: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

منتظر مشارکت پرشور شما هستم.

عیدتون هم مبارک. مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید. بدرود.

۶۶ دیدگاه دربارهٔ «یک ملیون ریال برنده شوید: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتم»

سلام. میگم تا مرحله آخر چندتا جایزه دیگه میخوای اضافه کنی؟!. انتخابم پست ۲.
این پیشنهادو مجتبی فقط بخونه: به نظرم با توجه به ماهیت جشنواره کند و کاو و تأثیراتش برای محله و همچنین ماراتونوار بودن این جشنواره یه هدینگ به صفحه اول سایت اضافه کنید که خلاصه وضعیت جشنواره و لینک آخرین جشنواره در حال برگزاری توش وجود داشته باشه.

این یکی رو نخونده و طبق نظر دیگران همینطوری سلسلهوار که عدد کامنت بالایی رو تکرار میکنه ننوشتم خخخخخخ