خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود نوار قصه مرغ تخم طلا

سلام به همگی.
احوالات؟ ایام به کامه؟
با اجازه خودم و البته شما ها، من این سکوت رو گذاشتم پای جواب مثبت. پس شد ایام به کامه. خوب خدا رو شکر!
میگم تا به حال دلتون خواسته مرغی داشته باشید که تخم طلا بذاره؟ من که خیلی دلم می خواد ولی هرچی گشتم هیچی گیرم نیومد جز فایل داستانش. گرفتم و گفتم شکر بلکه بعدا خود مرغه هم پیداش بشه. فایل رو آوردم توی محله با هم بگوشیم بلکه زد و یکی مرغش رو هم گیر آورد. من که مرغه رو پیدا نکردم ولی خداییش اگر بین شما ها کسی گیرش آورد، معرفت کنه چندتا از اون تخم مرغ ها رو بیاره توی محله تقسیم کنه خوش بگذره بهمون.
فایل داستان مرغ تخم طلا رو با حجم تقریبی4مگابایت و فرمت فشرده رار می تونید از آدرس اون پایین بگیرید.
ببخشیدم اگر کیفیتش به خوبی نوار های شهروز نیست. فقط همین کیفیت رو تونستم گیر بیارم.
دانلود
شاد باشید و شادکام از حال تا همیشه!.

۳۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نوار قصه مرغ تخم طلا»

سلاااااام پریسا.
نزدیک بود که بنویسم:
سلااااااام بر شاهروزخان سلجوقی خخخ.
به خاطر اینکه کتاب قصه ها رو شهروز منتشر میکرده.
نکنه که قبلا هم سوتی دادم خودم خبر ندارم؟
چون من دیگه اینکه توسط چه کسی منتشر شده رو نمیخوندم.
به هر حال ببخشید اگه یه وقتی اشتباه کرده باشم.
از انتشار این داستان هم بسیار بسیار تشکر.

مرسی پریسای عزیز منو خیلی برد به سالای قبلم سالایی که هم دوسشون داشتم چون دغدغه ای نداشتم اگرم داشتم کوچیک و بچکونه یا واقعا بیارزش بود و همچنین شدیدا منو دلتنگ گذشتم کرد گذشته ای که شدیدا انرژی داشتم شدیدا خوب بودم اما الآن شدیدا شدید شدم یعنی بی انرژی مشغول و… مدتها بود که دوست داشتم این قصه رو دوباره بشنوم اما راستش دنبالش نگشتم جایی میخاستم که از یه جایی که بش الهام شده من میخام این قصه بم برسه مثل اینکه شما بت الهام شده بود خخخخخخخ مرسی بازم

سلام دوست عزیز.
معذرت می خوام بابت دلتنگی و درضمن کیفیت پایین فایل. دلتنگی های این مدلی تنها مال شما نیست دوست من. این درد همه ماست. درد من و درد تمام اون هایی که مثل من، قصه های قدیمی زمان بچگی هامون رو پیدا می کنیم، آرشیو می کنیم، گوش می کنیم. خوشحالم که بهتون حس رضایت داد.
دوست من گذشته ها دیگه بر نمی گردن و چقدر بد! ولی حال و آینده هنوز هستن. میشه باز هم خوب و پر انرژی و سفید بود تا در آینده که حالا تبدیل به گذشته شد، از یادآوریش لبخند بزنیم. یکی بیاد این رو به خودم یادآوری کنه تا بلند شم و مثبت تر از دیروزم باشم.
چقدر من حرف می زنم.
خیلی خوشحالم که اینجا توی کامنت دونی پست خودم دیدمتون. راستی من عضو گروه شما هستم و همیشه توی ایمیل هایی که از گروه واسم میاد چیزی پیدا میشه که مشغولم کنه و از این پیدا کردن و مشغول شدن خیلی خیلی خیلی خوشم میاد.
شاد باشید و شادکام.

سلام شهروز.
مطمئنا اگر پیدا می کردی از مال من با کیفیت تر بود. هر کاریش کردم بهتر از این نشد. ببخشید دیگه. من انجام وظیفه کردم. بیشتر از این ها باید واسه محله و هم محلی ها انجام بدم ولی بلد نیستم. خدا رو چه دیدی شاید۱روزی یاد گرفتم.
به امید اون روز.
سربلند باشی.

عزیزمی شهروز جونم تو خودت میدونی من همیشه بت ارادت دارم هم به تو هم به مجتبی و هم به دوستان و اینم بگم که تو و مدیر از دوستان خوب من هستید من اگرم کم بیام یا کامنت ندم به این معنی نیست که نیستم من از بچه های قدیمی و از همون اول با مجتبی بودم تا الآن هم هستم و تا آینده همه با هم اینجا هستیم عاششششششششششششششقتم شدیییییییییید مواظب خودت باش

می دونید؟ من عاشق این اعلام حضور های محله هستم. اینکه کسی بیاد و بگه با کامنت یا بی کامنت، من هستم. توی محله و همراه هم محلی ها. الان دارم ذوق می کنم که این توی پست من اتفاق افتاد و من کلی خوشحالم.
به امید روز های بهتر برای محله و اهل محل.

سلام بر خانم پریسای عزیز و دوست داشتنی
تشکر از اینکه برای ما بزرگترها و همینطور کوچولوهای عزیز قصه میذاری و خوشحالم که این محله هست و اینجا میتونم برای خودم و بزرگمهر دوستان خوب و توانمندی پیدا کنم و نگران پیدا کردن الگوهای خوب توی کتابها و فیلمها نباشم.دوست داشتم یک تعداد از قصه های شاد رو برای بچه ها میریختم روی سی دی و برای هدیه ی نوروزی میدادم به دوستای خوب بزرگمهر در مدرسه.امیدوارم انجام بدم.نوشته های شما همیشه به من انگیزه مثبت میده.باز هم سپاس.مثل همیشه سربلند باشید و پیروز

سلام مادر عزیز.
حال بزرگ مهر ما چطوره؟ مادر مهربون! بهترین الگو واسه بزرگمهر شما هستید. شمایی که در هر لحظه و هر حالی که باشید، پیش از هر چیز فکر و تصور و تصویر بزرگمهر پس زمینه تمام ذهن و دل شماست. بزرگمهر از شما گذشت، عشق، مهربونی، دوست داشتن، محبت کردن، درایت، تلاش، توانستن و رسیدن رو یاد می گیره. و همین طور خیلی چیز های دیگه رو که من اینجا ننوشتم چون خیلی طولانی می شد. مادر عزیز بزرگمهر عزیز ما اگر تمام داستان های دنیا رو بگرده الگویی بهتر از این پیدا نمی کنه. فرشته عزیزی به نام مادر.
خوشحالم که اینجایید. توی محله، کنار بچه های محل، و الان توی کامنت دونی پست کوچیک من. ممنونم از حضور پر ارزش شما.
هم محلی کوچیک و عزیز ما رو از طرف من ببوسید و بهش بگید، زندگی با تمام پیچیدگی هاش، بالا و پایین هاش، سیاه و سفیدش، بنبست ها و خستگی هاش، باز هم قشنگه. اون قدر قشنگه که به ایستادن، جنگیدن، برنده شدن و ادامه دادن و باز هم ادامه دادنش می ارزه.
به امید روزی که بزرگمهر عزیز ما قله های بلند پیروزی رو فتح کنه و ما همه با هم برای موفقیتش توی محله جشن بگیریم.
ایام به کام شما و به کام بزرگمهر عزیز.

شلام شلام .یالا یالا یالا .من مشتی صَفَر رو میخوااااااام .اگه بهم ندینش دیگه غذا نمیخورممممم. شکلک عصبانیت .شکلک گریه کردن .شکلک لج کردن بچه ها .شکلک پا ها رو به زمین کوبیدن . شما که نمیخواین دل بچه ها رو بشکونین! هاااان؟یا حق

سلام مصطفی.
مشتی صَفَر؟ ای بابا مگه ندیدیش؟ رفت سفر دیگه! خودم دیدمش گربه گندهش رو بغل کرده بود داشت می رفت گفت از مصطفی خداحافظی کن گفتم باشه. خیال کردم بعدش شما دیدینش.
حالا طوری نیست بقیه که هستن فقط مشتی صَفَر رفته سفر دیگه!
ممنونم از حضور شما.
پیروز باشید.

مرسی پریسا جان عزیز خوشحالم که تو گروه هم با هم یه گروه داریم و از اینم خوشحالم که مطالبش هرچند خیلی خیلی کم اما مشغولت میکنه و از این شدیدا خوشحالترم که بدون پرداخت هزینه مادی و یا هر هزینه سخت دیگری اینقد میتونیم در خوشحالی هم دیگه سهیم باشیم و همدیگر رو خوشحال کنیم امیدوارم هم شما و هم دوستان گلم چه اونایی که میشناسم و چه اونایی که نمیشناسم موفق باشید

سلام پریسا
ممنون از زحمتت .
بابا دیروز اومدم نظر دادم بعد اومدم اینتر که زدم یهو نتم پرید تا شب که درست شد وگرنه خدایی من بیست و چهار ساعت قبل کامنت دادم از مسیولین خواهش دارم که تاریخ این رو یک روز عقب تر ببرن لطفا رسیدگی کنن . : با تشکر
ولی خوب پریسا یادم میاد این یه فیلم بود خیلی فیلمش قشنگ بود یعنی فیلم کارتنی بود
هععععی جوانی کجایی که یادت بخیر .
ممنون از پست

دیدگاهتان را بنویسید