خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

معرفی همدلی هنرمند موسیقی و دانلود گلچینی ناب از آثار ایشان.

سلام. همدلان ارجمند چه حال و خبر؟ سرکیف خوب و خوشین انشا الله؟ خدا را شُکر.

من باری دیگر با کوله باری از هنر موسیقی به جمع باصفای شما هممحله ایهای نازنین اومدم. اما به گونه ای خیلی بسیار متفاوت و حیرتانگیز. بله دوستان گرامی من قصد دارم شما را با یک همدل هنرمند شاخص در عرصه ی موسیقی آشنا کنم که مطمئنم خیل کثیری از شما از وجود کمنظیر و نازنین ایشان بیخبر هستید.

نام رفیقِ باصفا با مرام و صمیمی من جناب آقای محمدعلی رستگاری هنرمندی افتخارآفرین برای همه ی ما همدلان مخصوصاً دوستاران هنر موسیقی میباشد که در ادامه شرحِ حال مختصری را از این چهره ی ماندگار با زبان و به قلم خودشان برایتان مینگارم.

به نام خدا. با سلام خدمت دوستان گرامی و هم نوع خودم. میخواهم اول در مورد خودم و بعد هم در مورد موسیقی براتون بنویسم. بنده محمدعلی رستگاری متولد سال 1356 خورشیدی: مجرد هستم و ساکن شهرستان خمینی شهر استان اصفهان میباشم. در ابابصیر و مدرسه ی شهدای گمنام شهرمون درس خوانده ام. مدرک تحصیلیم سیکل است. به درس علاقه ای نداشتم. در سال 71 با راهنمایی یک دوست همنوع قدیمی بنام آقای مهرداد کرامتپور به کلاس آواز آقای استاد قاسم معمار زاده رفتم. در همان سال دف را هم شروع کردم. دف و سنتور را نزد مهدی سرخی یاد گرفتم. سه تار و تار را نزد سعید مزدک کار کردم و تنبک را نزد آقای سلمانی کار کردم. خلاصه از خیلی اساتید دیگه هم بهره بردم که بهترین استادم آقای سید علی اشرف صادقی است. او به من تلفیق شعر و موسیقی یاد داد من را با ادبیات و عرفان آشنا کرد دف خالص کُردی را بهِم یاد داد تشویقم کرد اعتماد به نفس بهم داد و به من آموخت نابینا بودن نه محدودیت است نه معلولیت بلکه یک موهبت الهیست. بهم یاد داد که در موسیقی و خیلی کار های دیگر از کسی تقلید نکنم. دوستان نابینا و همنوعان عزیزم باور کنید آموختن و آموزش موسیقی برای شما هم آسان است فقط کافیست که بخواهید. من هم شاگرد بینا دارم هم نابینا. سَبکِ خودم را آموزش میدهم. هم در آموزشگاه ارغنون کلاس دارم هم در منزل. یه روش جدید آموزش سنتور را برای شما همنوعان طالب این ساز آماده کرده ام. آهنگهای زیادی ساخته ام و سرپرست دو گروه صادق و نوتساز هستم. گروه صادق آهنگهای عرفانی و گروه نوتساز آهنگهای مردمی اجرا میکند. دو آهنگ برای صدا و سیما با عنوانهای سناخوان علی و دستم بگیر یا علی ساخته ام که هر دو در وصف حضرت علی ع. است. اگر سوالی در مورد موسیقی یا خودم دارید. صندوق الکترونیکیم اینه:

naghmeh.bidad@gmail.com

 

دوست عزیزم سید اسماعیل کیانی تعدادی از آهنگهایم را برای شما به اشتراک میگذارد. تعجب نکنید اگه این پست را ایشون میگذاره من که هرچه تلاش کردم عضو سایت گوشکن محله ی خوبِ همدلان بشوم: نشد و بدینوسیله نیز درخواست عضویتم را به مسئولین این سایت اعلام میدارم. لطفاً از معارفه ام که در خطوط فوق ثبت گردیده بعنوان هِدینگ درباره ی من با نام کاربری bidad استفاده فرمایید.

 

شایان توجه است که بنویسم دوست خوبم آقای رستگاری جزء معدود همدلانیست که به سیستم عامل اندروید آشنایی کامل دارد و در همه ی شبکههای اجتماعی با تسلط کامل و با سرعت تمام همچون افراد بینای مسلط: فعالیت میکند.

خب حالا دیگه وقتشه که قسمت اصلی این مجال را برای شما عاشقان موسیقی سنتی به ارمغان آورم. گلچینی ناب از آثار آقای رستگاری که نوازندگی سازها و خوانندگی این تصنیفهای دلنشین و گوشنواز بصورت میکس شده در استودیو توسط نوای گرم و دستپنجه هنرمند ایشان با حجم 28.6 MB میباشد.

بفرمایید بدانلودید. گوارای دلهای مهربونتون.

تا درودی دیگر بدرود.

Avatar photo

از سید کیان

بنام نامی دوست که هرچه هست در ید قدرت اوست.
سلام به همه ی شما همنوعان همدل عزیزم. من سید اسماعیل کیانی, مستعار به نام سید کیان فردی نابینا هستم. متولدِ خورداد ماه سالِ 1354 خورشیدی.
اصالتا اهل استان چهارمحال و بختیاری هستم ولی از بَدوِ تولد تاکنون مقیم استان اصفهان میباشم.
تنها دلیلم جهت حیات دنیوی امید به کَرَمِ ابدی و ازلی خالق توانا خداوند یگانه و عشق و ایمان قلبیَم به ذات اقدسِ اوست.
فردی معتقد و مقید به اصول و فروعِ دین اسلام> کاملترین و شریفترین دین و آئینِ آسِمانیِ فرستاده شده بر ما از جانبِ حاکمِ دو جهان حَیِ منان توسطِ یکی از برترین بندگانش خاطَمِ انبیا حضرت محمد رسول الله صلواتُ الله علیه هستم.
ارتباط صمیمی و بی منت با همه ی همدلانِ همنوعَم از ارزشمندترین خواستههای قلبی من بوده و موجب مسرت اینجانب میگردد.
دلی دارم خریدارِ محبت,
کزو گرمست بازارِ محبت.
لباسی بافتم بر قامَتِ دل,
ز پودِ محنتُ تارِ محبت.

آیدی من در تلگرام واتسپ و روبیکا @kiyaan387
درگاه ارتباطی من و شما میباشد.
در پناه یکتا پروردگار محبوب خداوندِ جاوید همیشه شاد و موفّق باشید. انشا الله.
عاقبت تان به نیکی و خدا حافظ شما.

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «معرفی همدلی هنرمند موسیقی و دانلود گلچینی ناب از آثار ایشان.»

سلام بر جناب کیانی عزیز و درود بر جناب رستگاری گرامی.
از آشنایی با شما بسیار خوشبختم و از جناب کیانی عزیز هم بابت این پست بسیار عالیشون تشکر میکنم.
با افتخار اعلام میکنم که سعادت داشتم جناب رستگاری رو در محله ثبت نام کنم و ایشان الآن یکی از هم محله ایهای ما هستن.
جناب رستگاری ایمیلتون رو بررسی کنید و مشخصات کاربریتون رو دریافت کنید و وارد حساب کاربریتون بشید و به سؤالات احتمالی دوستان در این پست از داخل حساب کاربری خودتون پاسخ بدید که کامنتهاتون در صف بررسی نمونه.
باز هم از هر دو دوست بزرگوارم سپاسگزارم.
موفق و سربلند باشید.

سلام و درود بر آقای کیانی عزیز و همچنین سلام بر آقای رستگاری نازنین چه خوب شد مقداری ایشان خودشان را معرفی کردند پس ما با یک استاد چیره دست موسیقی که نابینا هستند هم آشنا شدیم, باز هم من به معنی واقعی کلمه غافلگیر شدم ان شاء الله که این مجموعه هم مانند هشت تای قبلی عالیه و به دل میشینه چون که جزء آثار سنتی و بیبدیل موسیقی ایرانه, در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام بر آقای کیانی و آقای رستگاری گرامی
آقای کیانی از شما به خاطر این پست و معرفی این دوست گرامی تشکر میکنم.
آقای رستگاری هنرتون قابل ستایش و ارزشمنده
امیدوارم زودتر بیایید و جواب کامنت دوستان رو خودتون بدید.
در ضمن به محله ی خودتون خوش اومدید.
هر دو شاد و موفق باشید.

سلام پَریسیما خانم. خواهش دارم. دیر زمانیست که من قصد انجام این وظیفه همنوع دوستی را درمورد دوست عزیزم استاد رستگاری را داشته ام و خدا را شاکرم که بالاخره این توفیق را شامل حالم نمود و آرزوی قلبیم را برای ایشون بعرصه ی عمل رسانیدم. ممنون از توجهتون. پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید