خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیستم

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و هفت رأی.

پست سوم: فیلم زیر درخت هلو توضیحدار برای صوتیدوستان و نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، سوم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با چهارده رأی.

پست دوم: آموزش رامی مشابه ریم: ارسال شده در پنجشنبه، پنجم بهمن هزارو سیصد و نود و یک، توسط خانم روحی، با هفده رأی.

و پست منتخب شما: فهرست گوشی هایی که با صفحه خوان تاکس هماهنگ هستند list of phones that nuance talks supports them: ارسال شده در شنبه، هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سی و شش رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز: هادی ندیمی.

هادی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

حالا بریم سراغ مرحله ی بیستم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، بیست و ششم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید. در مردادماه امسال هم در پایان جشنواره، بین تمام کسانی که بیش از شصت و پنج بار در جشنواره مشارکت کرده باشن سه جایزه ی یک ملیون ریالی قرعه کشی و اهدا خواهد شد. هرچی بیشتر از شصت و پنج بار شرکت کنید، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در این مرحله، مطالبی که از تاریخ پانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و یک تا چهارده اسفند هزار و سیصد و نود و یک منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان مطالب برگزیده انتخاب شدن:

1: معرفی یک ادیتور متن مخصوص نابینایان با امکانات عالی خصوصا برای برنامه نویسان: ارسال شده در یکشنبه، بیست و دوم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی.

2: کلاسی دیگر و درسی دیگر: نابینا و آسانسور: ارسال شده در سه شنبه، یکم اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

3: مصاحبه ای با استاد اهورا کرباسی از چشمک اختصاصی محله نابینایان گوشکن: ارسال شده در پنجشنبه، سوم اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط چشمک.

این نکته رو اضافه کنم که متأسفانه لینک دانلود پست اول و سوم از کار افتاده. ولی این دو پست انقدر با ارزش بودن که من حیفم اومد توی جشنواره شرکتشون ندم. از مدیران یا نویسندگان این دو پست خواهش میکنم که در صورت امکان این مشکل رو برطرف کنن. چون هر دو پست بسیار خوب و با ارزش هستن.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیستم»

سلام. ۳.
دلم عجییییب برای چشمک و اون دستنوشته های بی پرده و بی شیله پیلش تنگ شده.
یادش به خیر. چشمک داشتیم، قاسدکم داشتیم، منتظرِ بادبادک بودیم خخخ!
دوستت دارم محله.
مرسی شهروزی!