خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سیصد هزار تومن جایزه ی نقدی برنده شوید: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی نهم

درود بر شما گرامیان.
سال نو مبارک.
رسیدیم به نهمین مرحله ی جشنواره ی کندوکاو.

خیلی سریع بریم سراغ نتایج به دست آمده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و سه رأی.

پست سوم: روانشناس صنعتی سازمانی کیست و چه میکند؟: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط حنانه درفشی جوان، با پنج رأی.

پست دوم: نابینایان هم میتوانند برای گوشیهای با سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ برنامه بسازند!: ارسال شده در شنبه، دوازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی، با نوزده رأی.

و در نهایت، برترین پست از نظر شما در مرحله ی قبل: عیدی من به شما: آموزش واریز به تمام کارت های شتاب و نه فقط ملی!: ارسال شده در دوشنبه، هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سی و نه رأی.

اما دو برنده ی شارژهای دو هزار تومنی در مرحله ی قبل اسمشون هست: حسین غلامی و فروغ.

ضمن تبریک به هر دو برنده، از هر دو دوستمون تقاضا میکنم که شماره ی مورد نظرشون رو به آدرس ایمیل من که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنن.

حالا بریم سراغ مرحله ی نهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، چهارم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید. همچنان سه جایزه ی صد هزار تومنی در انتهای جشنواره برای کسانی که بالای هفتاد مرحله رو شرکت کنن سر جاش هست و بینشون قرعه کشی خواهد شد. هرچی بیشتر از هفتاد مرحله شرکت کنید به معنی داشتن امتیاز بیشتر و در نتیجه شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه کشی سه جایزه ی صد هزار تومنی هست.

در مرحله ی نهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزده فروردین هزار و سیصد و نود و یک تا چهارده اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک بررسی شد و این سه پست به عنوان پستهای برگزیده انتخاب شدن:

1: نابینا و دوچرخه سواری؟!: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

2: مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شیراز!: ارسال شده در پنجشنبه، هفتم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

3: آموزش صوتی ثبت نام در بازی های اینترنتی آر اس!: ارسال شده در شنبه، نهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط سجاد آریانفر.

منتظر مشارکت همیشگی و پرشور شما دوستان خوبم هستم.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۳ دیدگاه دربارهٔ «سیصد هزار تومن جایزه ی نقدی برنده شوید: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی نهم»

درود آقا شهروز. پستِ شماره ی ۲ رو انتخاب می کنم، دلیلم هم اینه که همیشه این مدل پست ها رو دوست دارم، پست هایی که رنگ و بویِ خاطره رو دارن و ارزشِ وقت گذاشتن رو واسه من یکی حدِ اقل دارن.
خصوصاً اگه پادکستی باشن.
تعطیلات خوش و ایام به کام

سلام, پست شماره ی ۱ را انتخاب میکنم, خخخخ, البته من تو بچگیا زیاد سه چرخه سواری میکردم ولی از دوچرخه هم بینصیب نبودیم خخخخ,

شهروزجان سلام. منظورتان از بیش از ۷۰ بار یا بیشتر از آن چیست؟ شما مگه تا به حال چند بار این مسابقه را ادامه داده یا ادامه میدهید؟ یعنی واقعا بیش از ۷۰ بار ادامه میدهید؟ با تشکر.