خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار از گور برخواسته

سینمایی The Revenant), 2015

سلامی گرم در این روزهای سرد پاییزی به اعضا و اهالی و همراهان محله نابینایان.

امید که لبخندهاتون پایدار و دل‌هاتون روشن به امید فردایی بهتر و روشن‌تر باشن!

یک بار دیگه با یکی دیگه از محصولات توضیح دار سینما‌محله همراه شما هستیم!

فیلم سینمایی از گور برخاسته یا بازگشته، (The Revenant,) تقدیمی این بار سینما‌محله به شما خوبانه، که امیدواریم مورد پسندتون واقع بشه!

فیلم از گور برخاسته یا بازگشته (The Revenant) فیلمی در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام، به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو (Alejandro González Iñárritu)، با نویسندگی مارک ال. اسمیت و الخاندرو گونسالس اینیاریتو، محصول سال 2015 سینمای هالیووده. این فیلم در تاریخ 8 ژانویه 2016 در آمریکا اکران شد، 135 میلیون دلار برای ساختش بودجه صرف شد و 533 میلیون دلار فروش داشت.

داستان فیلم از گور بازگشته سرگذشتی واقعی متعلق به یک شکارچی در قرن نوزدهم میلادیه به نام هیو گلس.

قصه از جایی شروع میشه که یک گروه به رهبری اندرو هنری برای جمع‌آوری پوست گوزن اعزام میشن. هیو گلس به همراه پسر دو‌رگه‌‌اش به نام هاوک راهنمای این گروهه. از بد حادثه این گروه مورد حمله‌ی یک دسته سرخپوست قرار می‌گیرن و بسیاری از افرادشون کشته میشن و بقیه سوار یک قایق بزرگ فرار میکنن. بازمانده‌ها باید به یک مکان امن برسن چون سرخپوست‌ها همچنان در تعقیبشون هستن. در این شرایط هیو گلس راهنمایی گروه‌رو عهده‌دار میشه. اون‌ها به پیشنهاد راهنما باید از مسیر جنگل و کوهستان به سمت دهکده پیش برن، مسیری که خطرات بسیار زیادی در انتظارشونه و…

کاراکتر هیو گلس در جریان این فیلم تصویری بسیار مانا از قدرت فوق‌العاده روح و اراده انسان‌رو در خاطر بیننده به یادگار باقی میذاره. راستی! انسان تا چه اندازه می‌تونه برای رسیدن به هدفش پایدار و محکم باشه! آیا قدرت انسان، انسانی که با تمام وجود خواهان رسیدن به مقصد و هدف مشخصیه انتهایی هم داره؟

بازیگرانی که در فیلم از گور برخاسته یا Revenant هنرنمایی کردن عبارتن از:

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) در نقش هیو گلس (Hugh Glass), تام هاردی (Tom Hardy) در نقش جان فیتزجرالد (John Fitzgerald), دامنل گلیسون (Domhnall Gleeson) در نقش اندرو هنری (Andrew Henry), ویل پولتر (Will Poulter) در نقش جیم بریجر (Bridger), فارست گودلاک (Forrest Goodluck) در نقش هاوک (Hawk), پل اندرسون (Paul Anderson) در نقش اندرسون (Anderson)

فیلم سینمایی توضیح دار بازگشته (The Revenant 2015) در تاریخ جمعه 27 آبانماه 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزانی که خواهان دانلود این اثر هستن می‌تونن در انتهای همین پست لینک مورد نظرشون‌رو دریافت کرده یا از قابلیت پخش آنلاین محله برای بهره بردن از این اثر استفاده کنن.

جا داره که پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین این کار به یادموندنی از عوامل دست‌اندرکار در آماده‌سازی این اثر برای ارائه به عزیزان فیلم‌دوست محله نابینایان، تدوین کننده و راوی هممحلی آشنامون آقای احمد حیدری، و نویسنده خانم عارفه کوزه گران، با خدا قوتی از جنس آشنای دل تشکر کنیم و براشون بهترین‌های روزگار‌رو از خدای هستی بخواییم. برای این عزیزان و برای تمامی شما دل‌هایی شاد، قدم‌هایی پایدار و لب‌هایی تا همیشه میزبان لبخند از خدای دو جهان خواهانیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «از گور برخاسته»