خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار شتاب

سینمایی Rush 2013

سلامی سبز و عطرآگین به تمامی عزیزان محله نابینایان.

امید که آخرین روزهای آخرین ماه بهار‌رو با شادکامی سپری کنید!

مثل هر ماه در این روز با یکی دیگه از فیلم‌های توضیح‌دار شده که محصول کار بچه‌های سینما‌محله نابینایانه با شما هستیم تا به اتفاق هم از یک داستان دیگه لذت ببریم.

فیلم «شتاب» (Rush 2013) اثریه که این بار به دیدن و شنیدنش می‌پردازیم و امیدواریم که بپسندید!

فیلم سینمایی «شتاب» (Rush 2013), به کارگردانی ران هاوارد (Ron Howard), اثری در ژانر درام، با موضوع) اکشن و زندگی نامه، محصول سال 2013 کشور آمریکاست.

این فیلم 123 دقیقه‌ای به نویسندگی (Peter Morgan) و بر اساس داستانی واقعی ساخته شده، تهیه کنندگانش (Andrew Eaton), (Eric Fellner) و (Brian Oliver) بودن، مناسب افراد بالای 17 ساله و در تاریخ 13 سپتامبر 2013 اکران شد.

داستان فیلم «شتاب» قصه زندگی راننده قهرمان فرمول 1 (نیکی لادا) و تصادف وحشتناکش در سال 1976 هست  که چیزی نمونده بود در جریانش زندگیش‌رو از دست بده. اما شاید برخلاف انتظار خیلی‌ها، قهرمان داستان تنها چند هفته بعد از حادثه، دوباره پشت فرمون نشست تا در برابر رقیبش (جیمز هانت) قد الم کرده و به سختی باهاش دست و پنجه نرم کنه. اما در ادامه این ماجرا…

بازیگرانی از جمله (Daniel Brühl), (Chris Hemsworth), (Olivia Wilde), و بسیاری از نقشآفرینان بنام دیگه در این اثر به نقشآفرینی پرداختن.

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده «شتاب» (Rush 2013) در تاریخ جمعه 12 خرداد از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزانی که مایل به دریافت یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله برای بهره گیری از این اثر هستن می‌تونن به باکس مربوطه در انتهای همین پست مراجعه کنن.

ضمن تشکر از عوامل دست‌اندرکار در تنظیم، تدوین و توضیح‌دار کردن این اثر برای ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن توضیحات خانم فرزانه جوکار و تدوین‌کننده و راوی آقای میلاد نصرتی، و آرزوی ایامی همیشه به کام شما عزیزان، به باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم سینمایی توضیح‌دار شده «شتاب» (Rush 2013) می‌پردازیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «شتاب»

دیدگاهتان را بنویسید