خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار مردی از آنکِل

سینمایی The Man from U.N.C.L.E 2015

سلامی گرم خدمت تمامی یاران محله نابینایان، چه بیرون و چه در درون محله!

دل‌هاتون آرام و لبخندهاتون تا همیشه پردوام!

باز هم بیستم ماهه و نوبت عزیزان فیلم‌دوست محله. با یک فیلم توضیح‌دار شده دیگه در خدمتتون هستیم و بسیار امیدواریم که مورد پسندتون واقع بشه!

فیلم سینمایی «مردی از آنکل (2015)» (The Man from U.N.C.L.E.), اثریه که این بار به همت بچه‌های سینما‌محله نابینایان توضیح‌دار و آماده ارائه به شما عزیزانه.

«مردی از آنکل»، اثری در ژانر حادثه‌ای، ماجراجویی، کمدی، اکشن، به  کارگردانی «گای ریچی» (Guy Ritchie), محصول مشترک سال 2015 آمریکا و انگلستانه.

فیلم‌نامه این اثر توسط (Guy Ritchie) و (Lionel Wigram) نوشته شده و بر طبق آمار، این اثر 116 دقیقه‌ای رضایت بیش از 50 درصد بینندگانش‌رو کسب کرده.

فیلم سینمایی «مردی از آنکل» بر اساس امتیاز و رأی مردم، یکی از 4 اثر ممتاز «گای ریچی» در حرفه نویسندگی، و همینطور یکی از چهار اثر تعدادی از بازیگران این اثر از جمله «آلیشیا ویکاندر»، «الیزابت دبیکی» و «لوکا کالوانی» در حرفه بازیگری به حساب میاد. (Marianna Di Martino) بازیگر فیلم اولی این اثره که اولین فعالیت جدی بازیگریش‌رو  در این اثر تجربه کرده.

با شروع جنگ سرد، یک جاسوس سازمان (CIA) آمریکا و یک مامور سازمان (KGB) روس مجبورن دشمنی بین کشورهاشون‌رو کنار بذارن و به اتفاق همدیگه  کار کنن تا بتونن یک شبکه جنایی خطرناک که هدفش غرق کردن جهان در توفانی از هرج و مرجه‌رو از کار بندازن. اما خیلی زود مشخص میشه که کار به این سادگی نیست و این دو همکار اجباری در وضعیت پیچیده‌ای قرار می‌گیرن که…

بازیگرانی از جمله:

هنری کاویل، آرمی هامر، آلیشیا ویکاندر، الیزابت دبیکی، لوکا کالوانی، زیلوستر گروت، هیو گرانت، جارد هریس، کریستین برکل، Misha Kuznetsov، Marianna Di Martino، در این فیلم هنر نمایی کردن و این وسط نام ستارگانی از قبیل (Henry Cavill), (Armie Hammer), (Alicia Vikander), (Elizabeth Debicki) درخشش خاصی داره.

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده «مردی از آنکل» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 13 مردادماه 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و دوستان علاقه‌مند به دانلود این اثر یا بهره‌گیری از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

و در انتها، تشکر فراوان داریم از عوامل همراه و همکار در تنظیم و تدوین و آماده‌سازی این اثر جهت ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن توضیحات خانم زهرا محمدی، راوی متن آقای محمد صادقی، تدوین‌کننده آقای بهنام نصیری، و خواهان بهترین‌ها هستیم برای این عزیزان و برای تمامی شما عزیزان.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «مردی از آنکل»

دیدگاهتان را بنویسید