خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار جنگو زنجیر گسسته

سینمایی Django Unchained 2012

یک سلام هزار‌رنگ به عزیزان محله نابینایان.

امید که تابلوی زندگیتون سرشار از رنگ‌های شاد باشه!

در آخرین ماه تابستون 1402 با آخرین فیلم توضیح‌دار شده این فصل در کنارتون هستیم تا با هم از یک داستان سراسر ماجرا و حس‌های حاصل از این سفر داستانی‌ماجرایی لذت ببریم.

«جنگو 2012» که با نام‌هایی از قبیل «جنگوی زنجیر‌گسسته»، «جنگوی آزاد شده» و «جنگوی رها از بند» شناخته شده، اثریه که این بار به همت بچه‌های سینما‌محله و به منظور ارائه به اهل فیلم محله توضیح‌دار شده.

«جنگوی زنجیر‌گسسته» (Django Unchained) یک فیلم وسترن به کارگردانی و نویسندگی کوئنتین تارانتینو، و حاثل تلاش مشترک تهیه‌کنندگان، رجینالد هالدین، استیسی شر، و پیلار ساوونه، محصول ایالات متحده امریکاست.

این فیلم ۱۶۵ دقیقه‌ای تولید شرکت کلمبیا پیکچرزه که توسط سونی پیکچرز توزیع شد. تاریخ و مکان نخستین اکران این اثر در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲، در نیویورک بود و بعد از اون، از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ در ایالات متحده به نمایش در‌اومد.

هزینهٔ ساخت این اثر مبلغی برابر با ۱۰۰ میلیون دلار و فروش گیشه این فیلم بالغ بر ۴۲۶ میلیون دلار بوده که اختلاف بین این دو عدد در نگاه بسیاری از صاحبنظران تنها یکی از بسیار شاخصه‌های چشمگیر موفقیت این اثر به حساب میاد.

اگر مایل ب بررسی پرونده افتخارات این اثر باشیم، علاوه بر فروش بالا، صفی طولانی از جوایز گوناگون، از جمله کسب ۲ جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلمنامه‌رو  خواهیم دید.

«جنگوی زنجیر‌گسسته» همچنین نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم، جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری، جایزه اسکار بهترین تدوین صدا، نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم، جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی، و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

داستان این اثر از نظر بسیاری از بیننده‌هاش قصه یک قهرمانه.

دکتر «کینگ شولتز»، یک شکارچی جایزه‌بگیر، برده‌ای سیاه‌پوست به نام «جنگو»‌رو برای کمک در به دام انداختن سه برادر خلافکار خریداری می‌کنه. اما معامله این شکارچی ابعاد دیگه‌ای هم داره. بعد از کمک جنگو به شکارچی برای از بین بردن خلافکاران مورد نظر، دکتر باید به همراه سیاه‌پوستش برای نجات همسرش از اسارت یک مزرعهدار بی‌رحم و ثروتمند به نام «کلوین کندی» کمک کنه و…

نقشآفرینان در این اثر عبارتن از:

جیمی فاکس، کریستف والتس، لئوناردو دی‌کاپریو، کری واشینگتن، ساموئل ال. جکسون، والتون گوگینس، جی.دی. اِوِرمور، آتو اساندو، تام پراکتر، لورا کایوت.

فیلم سینمایی و توضیح‌دار شده «جنگو 2012» یا «جنگوی زنجیر‌گسسته» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 17 شهریور 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه‌مند به دانلود و بهره‌گیری از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

جا داره از دوست و هممحلی عزیزی که تمام مراحل آماده‌سازی این اثر برای ارائه به محله‌رو یه تنه عهده دار شد و الحق عالی کار کرد، مترجم و نویسنده متن توضیحات، تدوین‌کننده و راوی آقای احمد حیدری صمیمانه خدا قوت بگیم و شادترین شادکامی‌ها‌رو از خدای هستی برای این عزیز و برای تمامی شما عزیزان خواهان باشیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «جنگوی زنجیر‌گسسته»

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید